|
Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-11-29, 13:13 [D2 00 4.2PB/LPG
] Stuk przy ruszaniu
|
|
|
Przy mocnym starcie z miejsca występuje jednorazowy stuk, słyszalny pod nogami kierowcy. Przy normalnym ruszaniu z miejsca tego nie ma, przy gwałtownym przyciśnięciu podczas jazdy również nie występuje.
Na szarpakach oczywiście nic nie znaleźli, zawias na wiosnę był wymieniany. Aby wykluczyć przeniesienie napędu zrobiłem test- jadąc ze stałą prędkością, dodawałem i odejmowałem gwałtownie gaz, też nic.
Jest walnięcie tylko przy jebn...... z miejsca.
Pany, może miał ktoś to u siebie i mógłby podsunąć co może być tego przyczyną? |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-29, 13:58
|
|
|
Sprawdzałes luzy w napędzie na dyferencjałach? Oolnie nagłe zebranie się napędu może spowodowac takie zachowanie sie jesli zsumujemy wszelkie luzy w dyfrach i napędzie całym. Wprawdzie ja u siebie nie zauwazyłem tego ale 4hp do zrywnych nie należy.
Poza tym Mariusz nie zaleca się takiego startu bo zbytnio przeciąża skrzynie |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-29, 22:22
|
|
|
Ano łapiesz za półosie,wał i próbujesz kryncić. Luz ma byc no minimalny a nie jak np ja miałem na dyfrze na 1/4 obrotu wałem.
Możesz też obadać jak ktos siedzi w aucie odpalonym i wrzuca D,R przez N i bez co sie dzieje. Jak nie bedziesz pewny nagraj i wstaw w temat. |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-11-30, 09:19
|
|
|
Uklad zawieszenia silnika do lap,poduszek,sanek-zerwanie,naderwanie,poluzowanie |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-12-06, 17:19
|
|
|
Niedawno zakladałem podbny temat-z tym ze u mnie były stuki przy hamowaniu i ruszaniu.
Przyczyna-niedokrecone sruby rozpórek(metalowa i aluminiowa)po wymianie oleju zw skrzyni. |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |