Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] światła jazdy dziennej które wybrać  
Autor Wiadomość
jojo-jar 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 205
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-09-15, 14:16   

zrob tak jak mial Foss w swojej S8!! nie zakladaj zadnych chińczyków.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-09-15, 16:00   

rakpol napisał/a:
posiadam reflektory xenon plus widziałem tą przeróbkę ale tam miałeś problem ze światłami długimi lub wcale ich nie było tylko ledy doświetlały ...

Jeżeli mówisz o moich lampach to jakiegoś wielkiego problemu ze światłami długimi nie miałem ;-)
ale jeżeli chcesz zrobić to tak jak ja czyli korzystając z fabrycznej lampy i z fabrycznych miejsc na żarówki to przeróbka elektryki jest nieunikniona ale to chyba zrozumiałe... a lampa XenonPlus to bi-xenony więc światła długie już fabrycznie realizowane są przez żarnik ksenonowy i po przeróbce pozostaje tak to dalej natomiast na korzecz świateł dziennych rezygnujesz z dodatkowych dalekosiężnych lamp halogenowych wspomagających Ksenonowe światła długie.

Podobne rozwiązanie stosowane jest w lampach modelu D3 W12 gdzie lampa ksenonowa to bi-xenon więc żarnik ksenonowy obsługuje światła mijania i drogowe a w części wewnętrzej reflektorów jest panel diód LED dla świateł dziennych... ale w innych modelach D3 bez świateł dziennych reflektory z żarnikiem ksenonowym są także bi-ksenonem ale w miejscu diód LED jest żarówka halogenowa wspomagająca światła drogowe ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
rakpol 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bogusław
Jeżdzę: A8
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 38
Skąd: Głubczyce
Wysłany: 2011-09-16, 05:40   

źle jednak napisałem reflektor to to jednak bixenon jakiś taki
http://allegro.pl/audi-a8...1812015242.html i tu cięzko coś zrobić w nim hyba że na tym pasku ale czy to zgodne z przepisami
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-09-16, 19:29   

rakpol napisał/a:
źle jednak napisałem reflektor to to jednak bixenon jakiś taki
http://allegro.pl/audi-a8...1812015242.html i tu cięzko coś zrobić w nim hyba że na tym pasku ale czy to zgodne z przepisami

No to jest właśnie lampa XenonPlus która owszem jest bi-ksenonem i to właśnie na takiej lampie zrobiłem światła dzienne w swoim S8 (tak jak w linku powyżej).

Co do ledów na tym poziomym pasku to też o tym myślałem ale... zrobienie tego wymaga rozebrania całej lampy i rzeźby, rzeźby, rzeźby... a to co ja zrobiłem nie wymaga robiórki samej lampy wogóle... moja wersja świateł dziennych wymaga tylko demontażu lamp z auta (prościzna) aby mieć odpowiedni dostęp do okablowania i potem zabawa w elekryka ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.