Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Szarpie na zimnym po załączeniu na LPG  
Autor Wiadomość
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-07-07, 18:19   [D2 00 4.2PB/LPG ] Szarpie na zimnym po załączeniu na LPG

Panowie mam taki problem, że na zimnym silniku (po nocnym postoju), odpalam silnik, przełącza się na gaz i w tym momencie silnik zaczyna dławic się/szarpać przez jakieś 3-4 sekundy, tak jakby wypadał zpałon, po tych 3-4sek przestaje i juz jest potem wszystko ok, gdy silnik sie nagrzeje.
Dodam że im wyzsza temperatura otoczenia, tym bardziej szarpie.
Błedy silnika to jeden związany z sondą lambda, którą wymienię na dniach (podgrzewanie padło w prawej).
Przepływkę ostatnio wymieniłęm, bo wywalało jej błędy, juz jest czysto, wczoraj zmieniłem wszystkie filtry gazu.
Któraś świeca/cewka robi robotę?
Instalację gazową mam Stag 300 premium.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-07-07, 18:42   

Obstawiam kiepsko wywiercone wkretki od gazu.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-07-07, 19:15   

ja tak miałem jak przez przypadek pozamieniałem wężyki które idą do wtrysków gazowych. jednocześnie dostawał gaz i bęzyne i z tąd te szarpanie było
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-07-07, 19:52   

Zostaw przełącznik na benzynie i odpal na benzynie rano , dopiero jak się porządnie nagrzeje - np: po 10minutach przełącz na lpg . Benzyny masz powyżej połowy w zbiorniku ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-07-07, 20:18   

teoretycznie zawsze moge tak robić, ale chcialbym zeby bylo bez tych szarpań :)
tak zawsze okolo pół baku mam.
Moze faktycznie ktoś wężyki pozamieniał, bede patrzyl. Dzieki za podpowiedzi :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-07-07, 20:28   

wtryski zaklejone syfem :)
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-07-08, 20:57   

Niech ktoś ci sprawdzi ustawienia w sterowniku lpg. Nasze silniki należą do grupy tak zwanych zimnych vagow. Dużo jest o tym na lpgforum . Poczytaj tam. Z tego co wiem stag ma z tym problem. Zresztą nie tylko on.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-07-08, 21:05   

Podnieś sobie temperaturę przełączania gazu. ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-07-08, 21:07   

najlepiej na 80 bo wyżej zimnego już brak
albo zmień sterownik i zapodaj dobry filtr ;)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-07-08, 21:19   

pepi napisał/a:
najlepiej na 80 bo wyżej zimnego już brak


A wiesz chociaż na ile ma aktualnie ustawione?

Miałem w zimie na 20 i uwierz, że niedawno zaobserwowałem podobny objaw lekkiego jakby poszarpywania. Temperatury są teraz wyższe i krótszy jest czas nagrzewania parownika/ów. Podniosłem temperaturę w sterowniku i spokój, a mam dokładnie ten sam sterownik co autor tematu.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-07-08, 21:25   

ale to był :P
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-07-08, 21:30   

Ja u siebie mam oszukany czujnik temperatury silnika odpalam na Pb gdy silnik a dokładnie reduktor osiagnie 30st to przełącza się na LPG przy czym uruchamia sę automatycznie z podaniem napięcia na zawór LPG emulator własnej roboty który podaje do sterownika Pb oszukany sygnał z czujnika temperatury silnika rzędu ok 80-90st. Omijane jest w ten sposób wzbogacenie w etapie rozgrzewania silnika ,,TZW ZIMNY VAG".

Po osiągnięciu temperatury reduktora 80st emulator się wyłącza i zostają przywrócone normalne oryginalne parametry z czujnika temp silnika.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-07-08, 21:32   

jakby nie było sterowników które dają radę ;)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-07-08, 21:35   

pepi napisał/a:
jakby nie było sterowników które dają radę ;)

Wiem że są ale na tamte czasy co miałem zakładane LPG nawet PRINS ratował się tym patentem.
Owszem są teraz sterowniki i zamierzam sobie zakupić ale nie w tym momencie. Trzeba się liczyć z kosztem ok 1000zł.
_________________

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-07-08, 21:46   

U mnie jest 20 i też zauważyłem że teraz jak jest ciepło. Odpalam, chcę coś sprawdzić. Robię przegazówkę i przełącz się od razu na tlenek gazotu. I gaśnie.
Muszę odczekać chwilkę i potem jest ok. Chyba podjadę do jakiegoś znachora by podciągnął mi na 30 ewent 40 stopni
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.