Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Tylne zaciski - co jest nie tak  
Autor Wiadomość
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2019-07-08, 19:33   [D2 00 4.2PB/LPG ] Tylne zaciski - co jest nie tak

Siema.
Od jakiego czasu walczę z tylnym prawym zaciskiem. Na początku roku zauważyłem że nierównomiernie ścina mi klocki na tylnej osi. Prawy zacisk zjechał całe klocki, lewy nie.
Z kumplem najprostsza diagnoza - regeneracja. No to bach, kupione wszystkie uszczelki i nowy tloczek.
Pierwsze 3 uszczelki tłoczka przycieliśmy i ciekło z niego. Za czwartym udało się. Ciężko wchodziło ale wszedł cały. Założyliśmy klocki i koniec kilku dniowej walki.

Znów zauważyłem że mocno wcięło klocki (minelo moze z 4 miechy ) chciałem dziś zmienić sam klocki i znów tloczek stoi. Korzystałem z prasek, nawet tel z lewym gwintem - skręciłem minimalnie i dupa.
WTF !! Co może być nie tak że mam taki problem ?!
Co teraz ??
wymiana zacisku mnie czeka czy co ??

Recę i cycki opadają...
<bezradny>
_________________

 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2019-07-08, 19:48   

Hej. Przerabiałem temat.
U mnie Regeneracja zacisków pomogła ale nie za pierwszym razem he. Tzn tłoczki muszą chodzić delikatnie, ja jestem w stanie wyjąć tłoczki praktycznie "ręką" bez żadnych kluczy itp. Spr wyciągnąć jeszcze raz tłoczki z zacisków i wyczyść bardzo dokładnie miejsce uszczelnienia tłoczka, u mnie tam leżał problem.



Chodzi mi o ten uszczelniacz i to co jest pod nim.
Tłoczek musi wchodzić i wychodzić płynnie i lekko.

(Skoro jak sam napisałeś załatwiłeś 3 uszczelki i za 4 razem jakoś fuksem , na siłę się udało to na bank tu leży problem :P )
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-07-08, 23:08   

Za nierównomierne zużywanie klocków może być również odpowiedzialne zużycie prowadnic

Przykład montażu tutaj chociaż zewnętrzną uszczelkę montuję inaczej niż Chris
https://www.youtube.com/watch?v=xfye1xn1vfU
_________________

 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-07-09, 15:40   Re: Tylne zaciski - co jest nie tak

Druss napisał/a:
Siema.
Od jakiego czasu walczę z tylnym prawym zaciskiem. Na początku roku zauważyłem że nierównomiernie ścina mi klocki na tylnej osi. Prawy zacisk zjechał całe klocki, lewy nie.
Z kumplem najprostsza diagnoza - regeneracja. No to bach, kupione wszystkie uszczelki i nowy tloczek.
Pierwsze 3 uszczelki tłoczka przycieliśmy i ciekło z niego. Za czwartym udało się. Ciężko wchodziło ale wszedł cały. Założyliśmy klocki i koniec kilku dniowej walki.Znów zauważyłem że mocno wcięło klocki (minelo moze z 4 miechy ) chciałem dziś zmienić sam klocki i znów tloczek stoi. Korzystałem z prasek, nawet tel z lewym gwintem - skręciłem minimalnie i dupa.
WTF !! Co może być nie tak że mam taki problem ?!
Co teraz ??
wymiana zacisku mnie czeka czy co ??
Recę i cycki opadają...
<bezradny>

Miałem tak samo 3.3 TDI 2001 . z jednej strony prawie nowe z drugiej już blach została .
2 razy zakładałem reperatuki , i było OK nie ciekło niby brało z 2 stron brało tak samo nie ściągało .... jak się okazuje te tłoczki jakoś ,,puchną ,, w zacisku i to jest problem .
Wysłałem na regenerację najpierw przód , poźniej tył i jestem bardzo zadowolony <brawo>
<brawo> zobacz mój wątek tu : https://www.a8team.pl/a8-...zod-vt26755.htm i polecam ich z całej mocy bo Panowie wiedza co robią !!!
Szkoda Twojego zdrowia i czasu <bezradny>
Pozdrawiam
_________________

 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2019-07-10, 10:12   

Hej.
Niestety musiałem oddać auto do najbliższego mechanika...
Jak robił prawą stronę to powiedział że tutaj też uszczelka była przycięta ( a nie ciekło nic ), wymienił wszystkie uszczelki i założył klocki.
Zrobił też tak z lewej strony.
Mam nadzieję że teraz będzie wszystko ok. Będę obserwował to.

Wziął za to 300 zł <bezradny>

Ehhh :(
_________________

 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-07-10, 11:27   

Druss napisał/a:
Hej.
Niestety musiałem oddać auto do najbliższego mechanika...
Jak robił prawą stronę to powiedział że tutaj też uszczelka była przycięta ( a nie ciekło nic ), wymienił wszystkie uszczelki i założył klocki.
Zrobił też tak z lewej strony.
Mam nadzieję że teraz będzie wszystko ok. Będę obserwował to.
Wziął za to 300 zł <bezradny>
Ehhh :(

Niestety będę pesymistą i myślę że nic to nie da , wydane pieniądze w błoto .... <bezradny> <bezradny> <bezradny> .
_________________

 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-07-10, 12:33   

Beretti napisał/a:
wydane pieniądze w błoto ....

A jak wyślesz do regeneracji to oni tam niby jakieś cuda robią inne? Pomijam piękny lakier czy może nawet ocynk.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2019-07-10, 15:05   

To wrócę z reklamacją :)

Ukaniu - widzę że Ty też WGM :)
_________________

 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 528
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-07-10, 22:16   

Jeśli masz aluminiowy zacisk to niestety jest to częsta przypadłość. Korpus puchnie głównie pod uszczelką przeciwpyłową (rzadziej oringiem). Jak spuchnie to wypycha gumę a ona zaczyna blokować tłoczek. Jedyny sposób w domowych warunkach to dremel z tarczą tnącą i oczyszczenie rowka dla uszczelki a przy montażu nie żałowanie pasty. To samo zjawisko jest w D3 na łączeniu silnika z zaciskiem - puchnie zacisk i pęka obudowa silnika.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.