Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Stukanie w silniku przy 1000obr/min  
Autor Wiadomość
bartek.m1910 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 21
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 2016-04-23, 19:33   

Narazie tylko to
później znajdę coś więcej

[ Dodano: 2016-04-23, 20:34 ]
Lakier oryginał
Przynajmniej z przodu :>

^0E48744E29B914C08D452E820D5E7D4356171F2B59D0094A51^pimgpsh_fullsize_distr.jpg
Plik ściągnięto 29 raz(y) 142,66 KB

 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-04-23, 20:37   

srodek mnie interesuje
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
bartek.m1910 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 21
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 2016-04-23, 20:48   

No i to też właśnie takich zdjęć w dobrej jakości nie mam narazie ale zrobie bo chciał bym się dowiedzieć mniej-więcej ile ma
z tym 180000 to przestrzeliłem,w raporcie vin mam wpis przebiegu w 2005 90000km
Później są tam zdjęcia dodane NIBY w 2011 więc myślałem że auto stało 6 lat na złomie w USA i jest dopiero od 5 lat w PL i wtedy te 180000 miało by sens
Jednak w dowodzie pisze jak wół że pierwsza rej.w PL to 2005 więc dupa
Piep...... raporty VIN
I oprócz tego pisze tam że to wersja L a Long to to nie jest

IMG_2572(1).jpg
Plik ściągnięto 42 raz(y) 52,2 KB

IMG_2171.jpg
Plik ściągnięto 34 raz(y) 43,73 KB

^0E48744E29B914C08D452E820D5E7D4356171F2B59D0094A51^pimgpsh_fullsize_distr.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 142,66 KB

 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-24, 00:50   

moje też Kupiłem w wadowicach :D KWA :D :D

Kolego płukanke robiłem dwa dni temu po płukance silnik ciszej chodzi nie dymi ,i wszystko jest wporzadeczku diagnoza napewnoe mam uwalony 1 nastawnik drugi zaczął pracować dobrze o dziwo , czyli zmienia fazy od -1 do 26 :) czyli ideał a drugi zmienia od 0 do 13 niestety i umarł

też do tego podchodziłem sceptycznie bo to moze wypłukać uszczelnienia , ale dolewasz to do oleju którey masz do wymiany to środek chemioczny rozpuszczajacy wszystkie nagary i tego typu rzeczy :)

Mechanik zrobił to na własną odpowiedzialnośc bo robił to juz nie raz, jedyne Co mi powiedział to nie podjoł by sie tego robić w aucie powyżej 400 tyś km bo wtedy moze uszkodzic uszczelnienia bo już duzy przebieg i tyle :) u mnie cisza po płukance :) <chura>
_________________
TYLKO V8
 
 
bartek.m1910 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 21
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 2016-04-24, 09:45   

No i też właśnie dlatego mój mechanik ma wątpilwości
Udokumentowane mam 120tys
Brakuje danych miedzy 2005-2015,wyszło by że w tym czasie ktoś zrobił 60tys i niby ten ktoś w zimie nie jeździł itp ale czy ktosiowi wierzyć?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-04-24, 09:53   

bartek.m1910 napisał/a:
Brakuje danych miedzy 2005-2015

10 lat to szmat czasu.

bartek.m1910 napisał/a:
wyszło by że w tym czasie ktoś zrobił 60tys i niby ten ktoś w zimie nie jeździł itp ale czy ktosiowi wierzyć

Ja dużo nie jeżdżę, do pracy, do sklepu cały czas wokół komina i wychodzi mi średnio 30 tyś rocznie więc kolego nie ma co wierzyć w bajki.
Gdyby było udokumentowane przeglądami i przebiegami te 10 lat, to ok. Ale na słowo ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
bartek.m1910 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 21
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 2016-04-24, 10:11   

No właśnie
NIby to była taka zabawka ktosia,niby LPG nie ma i nie było,środek ładny,wszystko działa
każdy przycisk,mechanika ok,nawet mi to zmienne wspomaganie kierownicy(nie wiem jak to się fachowo nazywa)działa a to podobno rzadko działa
No ja Omegą B LPG jeżdżąc wszędzie z wyjątkiem pracy(Żona nie pracuje a ja do pracy latam )naczaskałem 60tys w 5 lat więc tak mi się marzy że"ktoś"moją 8 jeździł"od święta
bo go np.na paliwo stać nie było :D i zrobił w 10 lat maks 100tys
miał bym wtedy 280tys co nie było by złe
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-24, 10:13   

ja krece sie do firmy 20 km w dwie strny siłowania basen i w weekend imprezy gdzies z kolegami przebieg 30-40 tyś km rocznie wychodzi

z Kolei mój brat dał auto swojej zonie ona robi 20 km dziennie a miesiecznie jakies 6000-8000 tyś km i ona tylko praca i przedszkole z małym i zakupy , a jak zdjeliscie pokrywy to w jakim stanie wałki są ??

z Koleji nie ma reguły na to co teraz powiem bo to zalezy od tego jak kto dba o silnik czyli o olej itp itd ale nastawniki średnio zaczynają walić miedzy 200-300 tys km , mi zaczeły walić przy 175 tyś ale mój silnik w środku z wałka mogłem skrobać syf a micha olejowa katastrofa :)
_________________
TYLKO V8
 
 
bartek.m1910 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 21
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 2016-04-24, 10:18   

No widać syf na nich ale palcem ładnie schodzi
No ja autkiem zrobiłem narazie 300km,wlałem Liqui Molly 5w30
Czasne z 5tys i będę wiedział więcej pewnie
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-24, 10:31   

wiesz jasne ze to palcem schodzi , ale wyobraź sobie ze taki sam syf masz w kanałach olejwowych i nie są one 100% drożne i stad spadki cisnienia w twoim motorze i stąd stukoty klekoty itp itd a płukanka rozpuszcza syf wszedie i tyle :)
_________________
TYLKO V8
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-24, 10:43   

Adrianplock napisał/a:
ja krece sie do firmy 20 km w dwie strny siłowania basen i w weekend imprezy gdzies z kolegami przebieg 30-40 tyś km rocznie wychodzi

z Kolei mój brat dał auto swojej zonie ona robi 20 km dziennie a miesiecznie jakies 6000-8000 tyś km i ona tylko praca i przedszkole z małym i zakupy , a jak zdjeliscie pokrywy to w jakim stanie wałki są ??

z Koleji nie ma reguły na to co teraz powiem bo to zalezy od tego jak kto dba o silnik czyli o olej itp itd ale nastawniki średnio zaczynają walić miedzy 200-300 tys km , mi zaczeły walić przy 175 tyś ale mój silnik w środku z wałka mogłem skrobać syf a micha olejowa katastrofa :)


Żeby żona twojego brata zrobiła 6000 tys to musiała by dziennie robić 200km a nie 20km ;)
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-24, 10:52   

przez przypaek wcisneło mi sie jedno zero wiecej sorki 600 km miesiecznie robi :)
_________________
TYLKO V8
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-04-24, 19:47   

foty słabe ale fotel kierowcy sporo odbiega od pasazera - stanem:) jak nie masz 10 lat historii to ja bym te 180 wzial w cudzysłow :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
bartek.m1910 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 21
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 2016-04-26, 02:36   

Witajcie
A więc,szukając europejskiego odpowiednika mojego kodu silnika(AKB)natknąłem się w googlach na filmik(już wiem że to AUX)na którym słychać idealnie to samo co u mnie
Tak że chłopaki słuchajcie i radźcie
https://www.youtube.com/watch?v=kjtWfvteDuc

[ Dodano: 2016-04-26, 03:39 ]
No ja to "trtrtrtr" mam też jak obroty rosną ale w tym samym przedziale obrotów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.