Autor |
Wiadomość |
bartek.m1910
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 21 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 2016-04-23, 19:33
|
|
|
Narazie tylko to
później znajdę coś więcej
[ Dodano: 2016-04-23, 20:34 ]
Lakier oryginał
Przynajmniej z przodu
^0E48744E29B914C08D452E820D5E7D4356171F2B59D0094A51^pimgpsh_fullsize_distr.jpg
|
|
Plik ściągnięto 29 raz(y) 142,66 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-04-23, 20:37
|
|
|
srodek mnie interesuje |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
bartek.m1910
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 21 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 2016-04-23, 20:48
|
|
|
No i to też właśnie takich zdjęć w dobrej jakości nie mam narazie ale zrobie bo chciał bym się dowiedzieć mniej-więcej ile ma
z tym 180000 to przestrzeliłem,w raporcie vin mam wpis przebiegu w 2005 90000km
Później są tam zdjęcia dodane NIBY w 2011 więc myślałem że auto stało 6 lat na złomie w USA i jest dopiero od 5 lat w PL i wtedy te 180000 miało by sens
Jednak w dowodzie pisze jak wół że pierwsza rej.w PL to 2005 więc dupa
Piep...... raporty VIN
I oprócz tego pisze tam że to wersja L a Long to to nie jest
IMG_2572(1).jpg
|
|
Plik ściągnięto 42 raz(y) 52,2 KB |
IMG_2171.jpg
|
|
Plik ściągnięto 34 raz(y) 43,73 KB |
^0E48744E29B914C08D452E820D5E7D4356171F2B59D0094A51^pimgpsh_fullsize_distr.jpg
|
|
Plik ściągnięto 15 raz(y) 142,66 KB |
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-24, 00:50
|
|
|
moje też Kupiłem w wadowicach KWA :D
Kolego płukanke robiłem dwa dni temu po płukance silnik ciszej chodzi nie dymi ,i wszystko jest wporzadeczku diagnoza napewnoe mam uwalony 1 nastawnik drugi zaczął pracować dobrze o dziwo , czyli zmienia fazy od -1 do 26 czyli ideał a drugi zmienia od 0 do 13 niestety i umarł
też do tego podchodziłem sceptycznie bo to moze wypłukać uszczelnienia , ale dolewasz to do oleju którey masz do wymiany to środek chemioczny rozpuszczajacy wszystkie nagary i tego typu rzeczy
Mechanik zrobił to na własną odpowiedzialnośc bo robił to juz nie raz, jedyne Co mi powiedział to nie podjoł by sie tego robić w aucie powyżej 400 tyś km bo wtedy moze uszkodzic uszczelnienia bo już duzy przebieg i tyle u mnie cisza po płukance |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
bartek.m1910
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 21 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 2016-04-24, 09:45
|
|
|
No i też właśnie dlatego mój mechanik ma wątpilwości
Udokumentowane mam 120tys
Brakuje danych miedzy 2005-2015,wyszło by że w tym czasie ktoś zrobił 60tys i niby ten ktoś w zimie nie jeździł itp ale czy ktosiowi wierzyć? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-04-24, 09:53
|
|
|
bartek.m1910 napisał/a: | Brakuje danych miedzy 2005-2015 |
10 lat to szmat czasu.
bartek.m1910 napisał/a: | wyszło by że w tym czasie ktoś zrobił 60tys i niby ten ktoś w zimie nie jeździł itp ale czy ktosiowi wierzyć |
Ja dużo nie jeżdżę, do pracy, do sklepu cały czas wokół komina i wychodzi mi średnio 30 tyś rocznie więc kolego nie ma co wierzyć w bajki.
Gdyby było udokumentowane przeglądami i przebiegami te 10 lat, to ok. Ale na słowo ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
bartek.m1910
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 21 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 2016-04-24, 10:11
|
|
|
No właśnie
NIby to była taka zabawka ktosia,niby LPG nie ma i nie było,środek ładny,wszystko działa
każdy przycisk,mechanika ok,nawet mi to zmienne wspomaganie kierownicy(nie wiem jak to się fachowo nazywa)działa a to podobno rzadko działa
No ja Omegą B LPG jeżdżąc wszędzie z wyjątkiem pracy(Żona nie pracuje a ja do pracy latam )naczaskałem 60tys w 5 lat więc tak mi się marzy że"ktoś"moją 8 jeździł"od święta
bo go np.na paliwo stać nie było i zrobił w 10 lat maks 100tys
miał bym wtedy 280tys co nie było by złe |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-24, 10:13
|
|
|
ja krece sie do firmy 20 km w dwie strny siłowania basen i w weekend imprezy gdzies z kolegami przebieg 30-40 tyś km rocznie wychodzi
z Kolei mój brat dał auto swojej zonie ona robi 20 km dziennie a miesiecznie jakies 6000-8000 tyś km i ona tylko praca i przedszkole z małym i zakupy , a jak zdjeliscie pokrywy to w jakim stanie wałki są ??
z Koleji nie ma reguły na to co teraz powiem bo to zalezy od tego jak kto dba o silnik czyli o olej itp itd ale nastawniki średnio zaczynają walić miedzy 200-300 tys km , mi zaczeły walić przy 175 tyś ale mój silnik w środku z wałka mogłem skrobać syf a micha olejowa katastrofa |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
bartek.m1910
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 21 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 2016-04-24, 10:18
|
|
|
No widać syf na nich ale palcem ładnie schodzi
No ja autkiem zrobiłem narazie 300km,wlałem Liqui Molly 5w30
Czasne z 5tys i będę wiedział więcej pewnie |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-24, 10:31
|
|
|
wiesz jasne ze to palcem schodzi , ale wyobraź sobie ze taki sam syf masz w kanałach olejwowych i nie są one 100% drożne i stad spadki cisnienia w twoim motorze i stąd stukoty klekoty itp itd a płukanka rozpuszcza syf wszedie i tyle |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-24, 10:43
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | ja krece sie do firmy 20 km w dwie strny siłowania basen i w weekend imprezy gdzies z kolegami przebieg 30-40 tyś km rocznie wychodzi
z Kolei mój brat dał auto swojej zonie ona robi 20 km dziennie a miesiecznie jakies 6000-8000 tyś km i ona tylko praca i przedszkole z małym i zakupy , a jak zdjeliscie pokrywy to w jakim stanie wałki są ??
z Koleji nie ma reguły na to co teraz powiem bo to zalezy od tego jak kto dba o silnik czyli o olej itp itd ale nastawniki średnio zaczynają walić miedzy 200-300 tys km , mi zaczeły walić przy 175 tyś ale mój silnik w środku z wałka mogłem skrobać syf a micha olejowa katastrofa |
Żeby żona twojego brata zrobiła 6000 tys to musiała by dziennie robić 200km a nie 20km |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-24, 10:52
|
|
|
przez przypaek wcisneło mi sie jedno zero wiecej sorki 600 km miesiecznie robi |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-04-24, 19:47
|
|
|
foty słabe ale fotel kierowcy sporo odbiega od pasazera - stanem:) jak nie masz 10 lat historii to ja bym te 180 wzial w cudzysłow |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
bartek.m1910
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 21 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 2016-04-26, 02:36
|
|
|
Witajcie
A więc,szukając europejskiego odpowiednika mojego kodu silnika(AKB)natknąłem się w googlach na filmik(już wiem że to AUX)na którym słychać idealnie to samo co u mnie
Tak że chłopaki słuchajcie i radźcie
https://www.youtube.com/watch?v=kjtWfvteDuc
[ Dodano: 2016-04-26, 03:39 ]
No ja to "trtrtrtr" mam też jak obroty rosną ale w tym samym przedziale obrotów |
|
|
|
|
|
|
|
|