Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Wyciek oleju mniej wiecej srodek auta. okol  
Autor Wiadomość
WariatKarateka2 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016
Posty: 20
Skąd: Piecki
Wysłany: 2016-08-20, 14:02   

Apophis rozumiem ze się tym zajmujesz. Lub to robiłeś. Myślisz ze z robota w 10.000 się zmieszcze?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-20, 15:57   

Mam na ten temat tylko wiedze. O szczegóły pytaj np marekp750,szeryfish
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-20, 21:44   

WariatKarateka2, wiem ze to wqurwiająca sytuacja ale poczekaj z tym remontem. Jeśli chodzi o torsen to uszelnienie będzie kosztować może z 150-200zl z robocizna. Ta jest mały simering i z niego pewnie leci. Gorzej jak na łączeniu skrzyni z torsenem, ale tez ni powinno być tragedii.
Com do silnika to ja mam pokrywy na silikon od zawsze i każda miskę nawet w ASB bo dobrze trzyma i nigdy nie mailem problemu. Z uszczelkami tak. Ale jak ktoś nie umie klasc sylikonu to lipa :/
Zdejmi pokrywy obadaj co i jak, zwróć uwagę szczególnie na śruby od pokrywy. One są z takimi oringami i z nich tez potrafi lecieć.
Sprawdź simeringi na walkach czy z nich nie leci. Te przy czujnikach halla
Jeśli z mksy olejowej silnika leci to uszczelni na sylikon lub jakkolwiek i juz.

Chodzi mi o to ze po nieudolnych magikach trzeba trochę nerwow i kasy w auto wlozyc, nie mniej jednak to drugie nie musi od razu u rosnąć do rangi kilku tysięcy. Zaczni do prawodlowego uszczelnienia wyszstkiego co widoczne i wyeliminujesz powoli te miejsca gdzie leci. Jeśli dalej będzie lecieć to albo od gory miski olejowej albo spod kolektora ssącego...trochę tego jest ale zaczni od najprostszych latwo dostępnych miesc
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-20, 22:15   

Proponuje nie panikowac i wstrzymac sie z wnioskami do wtorkowej wizyty w warsztacie. Chłopaki podniosą, obejrzą i bedzie cos wiadomo.

Na razie to mamy bicie piany.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
WariatKarateka2 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016
Posty: 20
Skąd: Piecki
Wysłany: 2016-08-22, 20:32   

Ja nie panikuje. Tylko kurde nie lubię jak chlapie kapie itd. A najbardziej bulwersujące jest to że pytałem czy coś kapie. I sory nie wmówi mi nikt ze nie wiedział że jednak tych plam to za dużo? coś jest nie tak? Już nie wspomnę o tym że nie wiedział że jak się wleje płyn do spryskiwaczy to zleci do 1/4 a pod autem wielka plama. Tu chodzi o honor i zasady. Pytam to mi odpowiedz nie kłam chce być świadomy. kupie albo nie. Mam nadzieję że pan przyjmie auto spowrotem. Wolę do tych dwudziestukilku dorzucic 10 a jak bedzie warta to 15.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-22, 20:37   

Wariat. Kup też szable i zetnij mu głowe bo zasada to zasada :) A Auto się ogarnie zawsze :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-22, 20:48   

WariatKarateka2, kto w dzisiejszych czasach postępuje honorowo? Każdy patrzy na siebie i swoje dobro a nie na inna w szczególności obca osobę <bezradny>

Jeśli podoba Ci się to auto to zostaw i naprawiaj bo może tragedii nie ma, lub napisz mu ze jak nie weźmie go spowrotem to z powodu ukrytych wad sprawia starcia na drogę sądową i może się przestraszy...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
WariatKarateka2 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016
Posty: 20
Skąd: Piecki
Wysłany: 2016-08-23, 08:24   

Apophis. Jeden dzień w którym prawo mnie nie dotyczy. A zjechał bym pół Polski odwiedzający min sprzedającego urzędy skarbowe zusy i nasz wspaniały biały dom. Dziś będę wiedział co z fura i dam znać

[ Dodano: 2016-08-23, 13:46 ]
A to wstępne oględziny bez zbędnego rozbierania.
https://zapodaj.net/0dfcc38fa6973.png.html
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-08-23, 12:54   

Wyniki pomiaru kompresji mało wiarygodne :)

Są to w większości standardowe usterki występujące w A8 D2
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
WariatKarateka2 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016
Posty: 20
Skąd: Piecki
Wysłany: 2016-08-23, 13:03   

Standardowe czy nie. Nikt mnie nie poinformował. I w zwiazku z tym odstepuje od umowy.
Wiem że mało wiarygodne bo to sprawdzenie dla mnie. Rzeczoznawca będzie za tydzien. Wtedy wszystko bedzie wiarygodne. Nieprawdaż?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-23, 13:05   

A na jakim silniku byla kompresja sprawdzana? Zimnym, cieplym, czy letnim?ale tak jak sie patrze to pierdoły są
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
WariatKarateka2 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016
Posty: 20
Skąd: Piecki
Wysłany: 2016-08-23, 13:06   

A tego to nie wiem. Czy to jakaś różnica. Ale raczej był cieply. Szereg testów tak jak mówie przeprowadzi rzeczoznawca
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-23, 13:10   

Powinno sie zrobic dwa pomiary na cieplym i na zimnym i zobaczyc jaka bedzie roznica. Teoretycznie nie powinno byc dużej róznicy.

Tym sposobem mozns sprawdzic czy np. gora silnika (glowice) czy tez dol ( pierscienie ) sa do roboty.

A silnik w miare rowno chodzi przy tej kompresji mniejszej na jednym garze?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
WariatKarateka2 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016
Posty: 20
Skąd: Piecki
Wysłany: 2016-08-23, 13:20   

Pracuje w miarę równo ale zimny odpala tak: https://youtu.be/zGPA7BQcmSg
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-23, 13:54   

odpala źle. takiej kompresji to nawet S8 nie ma :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.