Autor |
Wiadomość |
WariatKarateka2
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 20 Skąd: Piecki
|
Wysłany: 2016-08-20, 14:02
|
|
|
Apophis rozumiem ze się tym zajmujesz. Lub to robiłeś. Myślisz ze z robota w 10.000 się zmieszcze? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-20, 15:57
|
|
|
Mam na ten temat tylko wiedze. O szczegóły pytaj np marekp750,szeryfish |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-20, 21:44
|
|
|
WariatKarateka2, wiem ze to wqurwiająca sytuacja ale poczekaj z tym remontem. Jeśli chodzi o torsen to uszelnienie będzie kosztować może z 150-200zl z robocizna. Ta jest mały simering i z niego pewnie leci. Gorzej jak na łączeniu skrzyni z torsenem, ale tez ni powinno być tragedii.
Com do silnika to ja mam pokrywy na silikon od zawsze i każda miskę nawet w ASB bo dobrze trzyma i nigdy nie mailem problemu. Z uszczelkami tak. Ale jak ktoś nie umie klasc sylikonu to lipa
Zdejmi pokrywy obadaj co i jak, zwróć uwagę szczególnie na śruby od pokrywy. One są z takimi oringami i z nich tez potrafi lecieć.
Sprawdź simeringi na walkach czy z nich nie leci. Te przy czujnikach halla
Jeśli z mksy olejowej silnika leci to uszczelni na sylikon lub jakkolwiek i juz.
Chodzi mi o to ze po nieudolnych magikach trzeba trochę nerwow i kasy w auto wlozyc, nie mniej jednak to drugie nie musi od razu u rosnąć do rangi kilku tysięcy. Zaczni do prawodlowego uszczelnienia wyszstkiego co widoczne i wyeliminujesz powoli te miejsca gdzie leci. Jeśli dalej będzie lecieć to albo od gory miski olejowej albo spod kolektora ssącego...trochę tego jest ale zaczni od najprostszych latwo dostępnych miesc |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-08-20, 22:15
|
|
|
Proponuje nie panikowac i wstrzymac sie z wnioskami do wtorkowej wizyty w warsztacie. Chłopaki podniosą, obejrzą i bedzie cos wiadomo.
Na razie to mamy bicie piany. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
WariatKarateka2
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 20 Skąd: Piecki
|
Wysłany: 2016-08-22, 20:32
|
|
|
Ja nie panikuje. Tylko kurde nie lubię jak chlapie kapie itd. A najbardziej bulwersujące jest to że pytałem czy coś kapie. I sory nie wmówi mi nikt ze nie wiedział że jednak tych plam to za dużo? coś jest nie tak? Już nie wspomnę o tym że nie wiedział że jak się wleje płyn do spryskiwaczy to zleci do 1/4 a pod autem wielka plama. Tu chodzi o honor i zasady. Pytam to mi odpowiedz nie kłam chce być świadomy. kupie albo nie. Mam nadzieję że pan przyjmie auto spowrotem. Wolę do tych dwudziestukilku dorzucic 10 a jak bedzie warta to 15. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-22, 20:37
|
|
|
Wariat. Kup też szable i zetnij mu głowe bo zasada to zasada A Auto się ogarnie zawsze |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-22, 20:48
|
|
|
WariatKarateka2, kto w dzisiejszych czasach postępuje honorowo? Każdy patrzy na siebie i swoje dobro a nie na inna w szczególności obca osobę
Jeśli podoba Ci się to auto to zostaw i naprawiaj bo może tragedii nie ma, lub napisz mu ze jak nie weźmie go spowrotem to z powodu ukrytych wad sprawia starcia na drogę sądową i może się przestraszy... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
WariatKarateka2
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 20 Skąd: Piecki
|
Wysłany: 2016-08-23, 08:24
|
|
|
Apophis. Jeden dzień w którym prawo mnie nie dotyczy. A zjechał bym pół Polski odwiedzający min sprzedającego urzędy skarbowe zusy i nasz wspaniały biały dom. Dziś będę wiedział co z fura i dam znać
[ Dodano: 2016-08-23, 13:46 ]
A to wstępne oględziny bez zbędnego rozbierania.
https://zapodaj.net/0dfcc38fa6973.png.html |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
WariatKarateka2
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 20 Skąd: Piecki
|
Wysłany: 2016-08-23, 13:03
|
|
|
Standardowe czy nie. Nikt mnie nie poinformował. I w zwiazku z tym odstepuje od umowy.
Wiem że mało wiarygodne bo to sprawdzenie dla mnie. Rzeczoznawca będzie za tydzien. Wtedy wszystko bedzie wiarygodne. Nieprawdaż? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-23, 13:05
|
|
|
A na jakim silniku byla kompresja sprawdzana? Zimnym, cieplym, czy letnim?ale tak jak sie patrze to pierdoły są |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
WariatKarateka2
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 20 Skąd: Piecki
|
Wysłany: 2016-08-23, 13:06
|
|
|
A tego to nie wiem. Czy to jakaś różnica. Ale raczej był cieply. Szereg testów tak jak mówie przeprowadzi rzeczoznawca |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-23, 13:10
|
|
|
Powinno sie zrobic dwa pomiary na cieplym i na zimnym i zobaczyc jaka bedzie roznica. Teoretycznie nie powinno byc dużej róznicy.
Tym sposobem mozns sprawdzic czy np. gora silnika (glowice) czy tez dol ( pierscienie ) sa do roboty.
A silnik w miare rowno chodzi przy tej kompresji mniejszej na jednym garze? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
WariatKarateka2
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 20 Skąd: Piecki
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-23, 13:54
|
|
|
odpala źle. takiej kompresji to nawet S8 nie ma |
|
|
|
|
|