Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 2.8PB ] Hamulce problemów ciąg dalszy  
Autor Wiadomość
matimumi 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 39
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 2015-09-05, 20:06   [D2 01 2.8PB ] Hamulce problemów ciąg dalszy

Po wymianie tarcz i klocków wibracje ustały, jednak problem przegrzewania hamulców pozostał. Po przejechaniu kilku km hamulce zaczynają się grzać czuć zapach palonych klocków w środku a przednia oś sama hamuje, gdy hamulce gorące i auto podniesione to kołami przednimi praktycznie nie idzie kręcić. Sprawdzone zaciski: tłoczki czyste chodzą OK gumki całe, prowadnice zacisków również nie stawiają oporu, klocki w jarzmie też się nie blokują. Płyn hamulcowy zalany świeży. Komputer nie pokazuje żadnych błędów w ABS/ESP, sam układ też działa poprawnie przy ostrym hamowaniu.
Wygląda na uszkodzoną pompę tylko którą? Główna pompa jest dwuobwodowa przód/tył jeśli źle rozumuje proszę poprawić, następnie dwa przewody z pompy głównej wchodzą do pompy ABS/ESP i tutaj następuje rozdzielenie na 4 obwody każde koło osobno.
Wygląda to tak jakby po zahamowaniu ciśnienie w zaciskach przedniej osi nie schodziło do końca i podczas rozgrzewania ciśnienie rośnie i zaczyna zaciskać hamulce.

Jak tu sprawdzić co konkretnie stanowi problem?
Kiedyś znajomy miał podobny problem w Octavi ostatecznie okazało się że zatarł się jakiś zaworek w pompie ABS i nie upuszczał ciśnienia ale doszedł do tego po omacku typu wymienił pół auta nim trafił w problem.
 
 
matimumi 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 39
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 2015-09-08, 17:08   

Ma ktoś jakieś sugestie co jeszcze mógłbym sprawdzić
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-09-08, 20:12   

Stan przednich wezykow elastycznych.
Zdaza sie ze pusci osnowa wewnetrzna i dziala jak zawor jednokierunkowy.
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-09-08, 20:47   

Wężyki - u mnie przód lewa strona był zapchany i działał jak zaworek zwrotny, ale puszczał po pewnym czasie. Efektem było szybsze zużycie klocków - do wymiany poszły wszystkie wężyki :]

Podnieś przód wciśnij heble i zobacz czy odpuściły (czy koła się kręcą)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
TMEA 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 48
Skąd: Okolice Kielc
Wysłany: 2015-10-21, 10:53   

weź wciśnij hamulec i puść a następnie poruszaj wężykami troszkę i zobacz czy klocek się cofnie. Powinno być widać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.