Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 2.8PB/LPG ] Nierówna praca silnika  
Autor Wiadomość
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-09-07, 10:05   

Siedzą sondy, po skasowaniu jakiś czas popracują poprawnie dlatego odpala bezproblemu, wejdz w dział sprzedam widziałem że apo sprzedaje dwie prawie nowe i nie drogo, tylko nie wiem które.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-09-07, 14:34   

soldier napisał/a:
Mam prośbę Panowie

Panowie potrzebuje pomocy boz moim autem co raz gorzej.
Rano jak odpalam auto to gasnie ze dwa razy, a jak juz złapie to go strasznie telepie, smierdzi benzyną, strzela. Odczekam jakies 4 minuty i zaczyna lepiej pracowac chociaz reakcja na pedal gazu tez nie jest najlepsza. I tak się dzieje tylko rano podczas pierwszego odpalenia. Pozniej jak odpalam auto w ciagu dnia to nie ma takich cyrków ale tez nie jest super bo jak jest juz cieply i go mocniej przegazuje to w czasie schodzenia z obrotow slychac jakis strzal w rure.



Typowy objaw padającej pompy paliwa.
Sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie po nocnym staniu.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
soldier 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 52
Skąd: Dziwnów
Wysłany: 2016-09-23, 08:00   

Problem z porannym odpalaniem, szarpanie i brakiem mocy rozwiazany. Po wizycie u gazownika auto zachowuje sie normalnie. Pan gazownik zmniejszyl dawke gazu i jest ok.
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-09-23, 18:09   

czyli tak jak napisalem.Korekty byly wiecej jak -10% i prosze.
 
 
soldier 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 52
Skąd: Dziwnów
Wysłany: 2016-11-27, 11:57   

No i znowu coś nie tak...
przed wizytą u gazownika bylo " system too rich"
po wizycie bylo " system too lean", pojechalem jeszcze raz, żeby lepiej to dostroił i bylo lepiej bo nie po przejechaniu 100 km, a po 300 km pojawial sie blad system too lean.
Ostatnio wymieniłem odmy bo byly przypchane masłem i teraz korekty dlugoterminowe soczyły na okolo 20 % i blad za ubogiej mieszanki pojawia sie juz po przejchaniu 30km.
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-11-27, 12:15   

czyli dalej jest problem z wyregulowaniem lpg
 
 
soldier 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 52
Skąd: Dziwnów
Wysłany: 2016-11-27, 13:47   

A czy wymiana zapchanych odm i wymiana uszczelki przepustnicy( byla juz w bardzo zlym stanie) mogly to zmienic?? AAAA i jeszcze udrożniłem zapchany eżektor bo boczny króciec nie puszczał powietrza a po rozebraniu i rozruszaniu go w środku dało się wdmuchnąć i zaciągnąć powietrze przez boczny króciec.

[ Dodano: 2017-04-20, 10:51 ]
Wiec tak...
Ostatnio bylem na kolejnej wizycie u gazownika i cos tam po raz kolejny ustawial. Po przejechaniu 70 znowu kontrolka silnika i standarwowo 4 bledy 17536 17538 16804 16814 czyli katy i uboga mieszanka. Ostatnio wymienilem uszczelki pod pokrywami zaworow i bledy pojawily się po przejechaniu 500 km. Mechanik musiał poprawic uszczelki bo ciekly i wczoraj jak odebralem auto po poprawieniu drugiej uszczelki i zamontowaniu oryginalnego ezektora wyskoczyl tylko jeden blad 16804 ( po przejechaniu 400 km)
Zauwazylem, ze odma ,ktora wchodzi do pokrywy zaworow po stronie kierowcy, nie jest do konca szczelna. Jak wdmuchnąlem dym w silnik to w tym miejscu dym dość ostro uciekal. Czy taka nieszczelnosc w odmie w tym miejscu moze powodowac jakies bledy zwiazane ze skladem mieszanki?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-04-20, 19:58   

co ty za gaz masz
jakie wtryski itp ?
 
 
Śmiechu 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2015
Posty: 27
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2017-04-20, 21:24   

zakrec butle z gazem, przepal reszte gazu na biegu jalowym, skasuj bledy. pojezdzij kilka dni na pb z zakrecona butla. jak bedzie ok to instalacja gazu do naprawy.
mieszanka gazu nie powinna byc uboga
 
 
soldier 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 52
Skąd: Dziwnów
Wysłany: 2017-04-20, 22:54   

Gaz mam Kme Nevo. Wtryski baracuda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.