Autor |
Wiadomość |
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-09-07, 10:05
|
|
|
Siedzą sondy, po skasowaniu jakiś czas popracują poprawnie dlatego odpala bezproblemu, wejdz w dział sprzedam widziałem że apo sprzedaje dwie prawie nowe i nie drogo, tylko nie wiem które. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2016-09-07, 14:34
|
|
|
soldier napisał/a: | Mam prośbę Panowie
Panowie potrzebuje pomocy boz moim autem co raz gorzej.
Rano jak odpalam auto to gasnie ze dwa razy, a jak juz złapie to go strasznie telepie, smierdzi benzyną, strzela. Odczekam jakies 4 minuty i zaczyna lepiej pracowac chociaz reakcja na pedal gazu tez nie jest najlepsza. I tak się dzieje tylko rano podczas pierwszego odpalenia. Pozniej jak odpalam auto w ciagu dnia to nie ma takich cyrków ale tez nie jest super bo jak jest juz cieply i go mocniej przegazuje to w czasie schodzenia z obrotow slychac jakis strzal w rure.
|
Typowy objaw padającej pompy paliwa.
Sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie po nocnym staniu. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
soldier
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 52 Skąd: Dziwnów
|
Wysłany: 2016-09-23, 08:00
|
|
|
Problem z porannym odpalaniem, szarpanie i brakiem mocy rozwiazany. Po wizycie u gazownika auto zachowuje sie normalnie. Pan gazownik zmniejszyl dawke gazu i jest ok. |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-09-23, 18:09
|
|
|
czyli tak jak napisalem.Korekty byly wiecej jak -10% i prosze. |
|
|
|
|
|
|
|
soldier
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 52 Skąd: Dziwnów
|
Wysłany: 2016-11-27, 11:57
|
|
|
No i znowu coś nie tak...
przed wizytą u gazownika bylo " system too rich"
po wizycie bylo " system too lean", pojechalem jeszcze raz, żeby lepiej to dostroił i bylo lepiej bo nie po przejechaniu 100 km, a po 300 km pojawial sie blad system too lean.
Ostatnio wymieniłem odmy bo byly przypchane masłem i teraz korekty dlugoterminowe soczyły na okolo 20 % i blad za ubogiej mieszanki pojawia sie juz po przejchaniu 30km. |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-11-27, 12:15
|
|
|
czyli dalej jest problem z wyregulowaniem lpg |
|
|
|
|
|
|
|
soldier
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 52 Skąd: Dziwnów
|
Wysłany: 2016-11-27, 13:47
|
|
|
A czy wymiana zapchanych odm i wymiana uszczelki przepustnicy( byla juz w bardzo zlym stanie) mogly to zmienic?? AAAA i jeszcze udrożniłem zapchany eżektor bo boczny króciec nie puszczał powietrza a po rozebraniu i rozruszaniu go w środku dało się wdmuchnąć i zaciągnąć powietrze przez boczny króciec.
[ Dodano: 2017-04-20, 10:51 ]
Wiec tak...
Ostatnio bylem na kolejnej wizycie u gazownika i cos tam po raz kolejny ustawial. Po przejechaniu 70 znowu kontrolka silnika i standarwowo 4 bledy 17536 17538 16804 16814 czyli katy i uboga mieszanka. Ostatnio wymienilem uszczelki pod pokrywami zaworow i bledy pojawily się po przejechaniu 500 km. Mechanik musiał poprawic uszczelki bo ciekly i wczoraj jak odebralem auto po poprawieniu drugiej uszczelki i zamontowaniu oryginalnego ezektora wyskoczyl tylko jeden blad 16804 ( po przejechaniu 400 km)
Zauwazylem, ze odma ,ktora wchodzi do pokrywy zaworow po stronie kierowcy, nie jest do konca szczelna. Jak wdmuchnąlem dym w silnik to w tym miejscu dym dość ostro uciekal. Czy taka nieszczelnosc w odmie w tym miejscu moze powodowac jakies bledy zwiazane ze skladem mieszanki? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-04-20, 19:58
|
|
|
co ty za gaz masz
jakie wtryski itp ? |
|
|
|
|
|
|
|
Śmiechu
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 2017-04-20, 21:24
|
|
|
zakrec butle z gazem, przepal reszte gazu na biegu jalowym, skasuj bledy. pojezdzij kilka dni na pb z zakrecona butla. jak bedzie ok to instalacja gazu do naprawy.
mieszanka gazu nie powinna byc uboga |
|
|
|
|
soldier
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 52 Skąd: Dziwnów
|
Wysłany: 2017-04-20, 22:54
|
|
|
Gaz mam Kme Nevo. Wtryski baracuda |
|
|
|
|
|
|
|
|