Autor |
Wiadomość |
JankoQtr
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Emil
Jeżdzę: D2
Dołączył: 12 Cze 2017 Posty: 9 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2017-08-12, 06:37 [D2 01 3.3TDI
] Błąd przepływek, uszkodzone?
|
|
|
Panowie. Mam dziwny problem ze swoją A8. Auto przy spokojnej jeździe i wdepnięciu nagle do konca gazu, zostawia za sobą czarną chmure jak parowóz. Dzieje sie tak tylko przy gwałtownym dodaniu gazu, dodam że jadąc swobodnie, ponad 2000rpm, obrotomierz faluje o +-100rpm. Gdy przekrocze 3000rpm problem znika. Po podpięciu pod Vag wywaliło błąd 17567 Signals from MAF1 and MAF2; implausible Corrleation P1159-35-10---intermittent. Zrobiłem test i pokazało ze przepływki zanirzają dawke o połowę. Max 600 jednostek pokazuje. W czym tkiw problem? Mogły paść dwie przeplywki na raz? Watpliwe. Auto na starcie ma trochę muła, ale po wyżej 3000rpm jedzie normalnie
[ Dodano: 2017-08-12, 19:40 ]
Koledzy. Dziś, po przepaleniu auta zaczęły dziać sie dziwne rzeczy. Dlugo paliła sie kontrolka świec... po oddaleniu audi trzymała obroty 1100rpm i bardzo nie równo pracowala. Po chwili sie unormowało, ale po dodaniu gazu znów nie równa praca silnika. Pomóżcie fachowcy, bo jestem aktualnie daleko od domu i Polski. Nie chce pociągiem wracać do domu |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-08-13, 07:08
|
|
|
U mnie jak wywalało błąd przepływki to okazało się, że sterownik uwalony.
Co do falowania obrotów przy 2tyś to muszę cię zmartwić skrzynia się kończy miałem to samo, a po wdepnięciu gazu obroty nie falowały. Tylko jak się jechało na tempomacie i w granicach 1800-2000 |
|
|
|
|
|
|
|
JankoQtr
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Emil
Jeżdzę: D2
Dołączył: 12 Cze 2017 Posty: 9 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2017-08-13, 09:27
|
|
|
Możesz mi przybliżyć jak naprawić sterownik? Potrzeba do tego specjalnych urządzeń?
A co do skrzyni, kupić czy da się to jakoś naprawić? |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-08-13, 09:33
|
|
|
JankoQtr napisał/a: | Możesz mi przybliżyć jak naprawić sterownik? Potrzeba do tego specjalnych urządzeń?
A co do skrzyni, kupić czy da się to jakoś naprawić? |
U mnie skończyło się to tak, że sprzedałem auto.
Dobry mechanik ci zdiagnozuje to, u mnie było tak, że jedna chodziła normalnie, a druga pokazywała że stoi przepływ na wolnych obrotach.
Co do skrzyni opinie sa różne, można kupić używkę choć jedni to odradzająbo nie wiadomo jaką kupisz a można dać naprawić.
Powiem ci, żę moja skrzynia tak chodziła od kąd kupiłem auto.
Jak sprzedawałem miałem tak zrobione 30tyś km i chodziło to dalej.... |
|
|
|
|
|
|
|
JankoQtr
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Emil
Jeżdzę: D2
Dołączył: 12 Cze 2017 Posty: 9 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2017-08-13, 09:50
|
|
|
A ile Twoja miała nakręcone kilometrów? Ogólnie dzięki za pomoc, bede myślał co dalej. Nadszedł czas że usterka pogania usterke.. |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-08-13, 11:09
|
|
|
Ciężko stwierdzić. Na liczniku jak kupiłem 147tys
Wymieniłem silnik i sprzedałem przy przebiegu 172tys.
A ile miała tak naprawdę Bóg jeden wie. Koszty kosmiczne. Ja się wyłączyłem z diesli. Teraz mam benzynę i mimo że więcej pali to bajka. |
|
|
|
|
|
|
|
JankoQtr
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Emil
Jeżdzę: D2
Dołączył: 12 Cze 2017 Posty: 9 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2017-08-13, 16:19
|
|
|
Raczej niemożliwe żeby skrzynia siadła po tak niskim przebiegu, takze fakty mówią same za siebie . Poszperałem trochę i wynika że to nie skrzynia traci żywot tylko konwerter. Wypowie sie ktoś?
A co do wczorajszej złej pracy silnika...dziś podpiąłem VAG i żadnych błędów wtryskowych czy czegokolwiek, jedynie standardowo przepływki. Dziś znow dlugo palila się sprężynka i auto ciezko mialo zapalic, dłużej niż zwykle kręciłem do tego nierówna praca silnika, trzęsło silnikiem. Po przejechaniu kilku kilometrów problem zniknął .
Jeszcze jedno pytanko, jak dostanę się do przepływek? Jest to możliwe poprzez demontaż koła i nadkola? |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-08-13, 16:28
|
|
|
A konwerter to część skrzyni |
|
|
|
|
|
|
|
JankoQtr
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Emil
Jeżdzę: D2
Dołączył: 12 Cze 2017 Posty: 9 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2017-08-13, 16:38
|
|
|
Troche się nie orientuję, ale jest możliwość wymiany samego konwertera? |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-08-13, 16:45
|
|
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
|