Autor |
Wiadomość |
KoreKrK
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kordian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 4 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2014-10-12, 22:54 [D2 01 3.3TDI
] Brak mocy, kopci. Tiptronic
|
|
|
Witam wszystkich !
W mojej nowo zakupionej A8 D2 3.3 zauważyłem kilka problemów wymienię je poniżej prosiłbym o jakieś pomysły co może być nie tak zanim poprowadzę to do "magika" który może krzyknąć jakąś kolosalną kwotę a i tak tego nie zrobi, jak to wcześniej już przerabiałem, gdzie mechanik narobił mi rzeczy za 1800 i nie zrobił co trzeba, a okazało się, że zrobiłem usterkę za 400 . A więc tak :
1. Strasznie ciężko rusza, kompletny brak mocy wciskam gaz na maxa a tu lipa
2. Strasznie kopci jak wejdzie na większe obroty
3. Nie czuję, żeby zmieniał biegi, ale czy możliwe, żeby na pierwszym biegu jechał mi 130km/h ?
Po sprawdzeniu na komputerze błędów wyszedł błąd z ciśnieniem powietrza.
Pozdrawiam wszystkich oraz proszę o odpowiedź, lub ewentualne pytania o informacje których nie podałem to sprecyzuje to co będę wiedział ! |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-10-13, 06:16
|
|
|
Wylicytowales auto na aukcji w ciemno ? <niewiem>
Objawy tak banalne jakbys nie sprawdzil auta przed zakupem.
Jak kopci na czarno przy mocniejszym wcisnieciu gazu to w wiekszosci przypadkow wtryski do roboty, ale spoko masz tylko 8 Wiec 8x400zl.
Wlacz tryb recznej zmiany biegow w skrzynii i przelaczaj recznie. Po drugie masz obrotomierz i chhba widac czy bieg sie zmienia czy nie?
Jesli Ci sie biegi nie zmieniaja , a skrzynia jest w trybie awaryjnym to ruszenie ogniem nie jest mozliwe.
Ile zaplaciles za auto jesli to nie tajemnica? |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-13, 07:42
|
|
|
Podaj kody błędów. Oby wałki były całe
Reszta do sprawdzenia to:
- przepływka
- filtry paliwa i powietrza
Nie wywala checka? |
_________________
|
|
|
|
|
KoreKrK
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kordian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 4 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2014-10-13, 07:55
|
|
|
Za auto zapłaciłem 1050 euro . Będąc u Niemiaszków z tatą, który kupuje samochody, opony, felgi zauważyłem tą A8 w ładnym stanie wizualnym za 2800 euro i udało się utargować aż tyle, więc domyślałem się, że będzie do roboty, dodam, że została kupiona na sprzedaż, ale jeśli mógłbym z nią przynajmniej trochę coś zrobić to byłoby fajnie pojeżdzić a i jeżeli koszty nie były by ogromne to bym sobie zostawił.
W temacie tych samochodów ze skrzyniami Tiptronic jestem zielony, bo szczerze w moim krótkim życiu pierwszy raz sie z tym spotykam więc jak zmieniać te biegi ręcznie domyślam ię, że drążek przesunąć w prawo pomiędzy + i -, i podczas jazdy nacisnąć blokadę i do góry w celu zwiekszenia, dobrze myślę ?, filtry dziś będą wymieniane, tą przepływkę też sprawdzę. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-13, 08:00
|
|
|
Podepnij kompa i sprawdź błedy potem wykasuj i sprawdź co wraca. Reczna zmiana w Tipie polega tylko na przełożeniu selektora z pozycji D w prawo i tam mamy + - a na wyświetlaczu powinny być poszczególne numery biegów. Jak na postoju wrzucisz na tip to wiadomo że startujesz od 1. CHyba że ma tryb awaryjny. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-13, 08:12
|
|
|
Znaleźć amatora na 3.3tdi... Bardziej chodliwą jednostką jest 4.2. Przepływkę sprawdzisz vagiem w msblock (trzeba jechać autem na tipie) szukaj wartości w g/s, powinno być koło 190g pod pełnym obciążeniem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-13, 08:16
|
|
|
Za 1000euro to sam bym brał bo nawet na czesciach sie da zarobić.
Ogólnie logi zrób te dynamiczne też. |
|
|
|
|
KoreKrK
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kordian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 4 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2014-10-13, 12:23
|
|
|
Planuję zawieść ją na regenerację wtryskiwaczy, opłacą się regenerować, i ile to zajmie mniej więcej ? Dzięki za diagnozę, mocą zajmę się jak rozwiążę kopcenie bo to chyba najdroższy interes i najbardziej dokuczliwy |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-10-13, 21:55
|
|
|
Co do przeplywki to proponuje sprawdzac OBIE. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
KoreKrK
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kordian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 4 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2014-10-16, 13:04
|
|
|
Byłem u mechanika, zrobił hamulce, bo koła się grzały i kopcenie zniknęło, powiedzialem mu, zeby sprawdził przepływkę to i troche kopa nabrał lecz dalej jest problem z ruszaniem, dzisiaj znalazlem speca od skrzyni i okazało się, że skrzynia jest w trybie awaryj.nym oraz rusza z trójki. Droga moze byc naprawa oraz co to może być ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-16, 13:26
|
|
|
CO to nie wiemy a ile ma kosztowac to od kilku stówek za sprawdzenie,poprawienie wtyczek do kilku tysięcy za komplexowy remont. |
|
|
|
|
|