|
Autor |
Wiadomość |
sylweste.r
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Sylwester
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-18, 22:09 [D2 01 3.3TDI
] Magiel - uszkodzony?
|
|
|
hej,
wyprowadzanie auta na prosta nie idzie niestety latwo.... dzisiaj chce odbierac samochod, a okazuje sie, ze.... auto w lewa strone skreca tylko 1 obrot kierownicy (ledwo sie miescilem na skrzyzowaniu zeby skrecic....), w prawo chyba normalnie, ok 1.5 obrotu...
no to z ryjem do mechanika, a on mi na to:
1. ze pewnie magiel kupilem zepsuty (kosztowal w intercarsie cos ok 1.7k, wiec chyba regenerowany...?)
2. ze oni zakladajac magiel (byl wyjety silnik) nie sa w stanie sprawdzic czy czesc jest dobra, czy nie, wiec zalozyli to co im przywiozlem...
zalamie sie ...:/ powiedzcie prosze, kto sie zna, bo ja jak juz wielokrotnie pisalem jestem calkowicie "niemechaniczny"
1. czy to prawda co napisalem w pkt 2? nie mozna tego sprawdzic przed zalozeniem?
2. czy istnieje mozliwosc w 3.3 TDI wyjecia magla bez wyjmowania silnika? bo mozliwe ze to mnie czeka. znalazlem opis jak to zrobic w 4.2 zdaje sie, ale dla 3.3 niczego podobnego nie udalo mi sie znalezc.
3. ewentualnie macie moze pomysl co moze byc inna przyczyna takich objawow? moze to cos innego a nie uszkodzona czesc, moze cos zle podlaczyli, albo sam nie wiem....
z gory dzieki! pzdr, Sylwester. |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-11-18, 23:19
|
|
|
akurat to czy magiel pracuje w normalnym zakresie da sie sprawdzic jak ma sie magiel wyjety przed soba na stoliku czy podłodze
odepnij koncówki drążków kierowniczych od zwrotnic i sprawdz czy sie wtedy daje wiecej obrócic(moze skladajac zawias cos namieszali),jak bedzie to samo to raczej magiel znów do wyjecia |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2011-11-19, 11:11
|
|
|
Akurat z maglem i wspomaganiem ja miałem przejścia. Na priv wyślę tobie tel do mojego mechanika. Chłopak zjadł zęby na audi. Pracuje w ASO i po pracy naprawia w swoim warsztacie. |
|
|
|
|
sylweste.r
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Sylwester
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-20, 12:44
|
|
|
Tomek - pomimo tego ze przekladnia nie jest podlaczona do niczego mozna ja sprawdzic? |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-11-21, 08:38
|
|
|
tak jak napisałem
mozna sprawdzic czy pracuje w pelnym zakresie bez zaciec ,skoków itp.
lapiesz za trzpien ktory wchodzi w kolumnę kierownicza i przekrecasz do oporu w prawo , lewo i sprawdzasz ile wysuwają sie drazki kierownicze
jak masz w jedna strone 1.5 obrotu
a w druga 1 obrót
to moze ktos przy regeneracji zle magiel poskladal(malo prawdopodobne,ale)
moze taz Tym co montowali magiel udalo sie zle zamontowac ten wpust w kolumnie(takze malo prawdopodobna opcja)
gdybania
odepnij koncówki i przegub od kolumny kierowniczej(ten pod nogami kierowcy) i sprawdz ile obrotów wtedy dasz rade zrobić |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |