Autor |
Wiadomość |
Smoogle
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-11-28, 17:51
|
|
|
a gdzie moge znalezc przekazniki od pompy? bo ponoc takie sa |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-11-28, 17:58
|
|
|
Przekaźniki masz w nogach pasażera. Ściągnij dywan i pod drewnianą pokrywą masz wszystko. A który to jest to niech się ktoś inny wypowie. Wydaje mi się że ten zupełnie po prawej. |
|
|
|
|
|
|
|
Smoogle
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-11-28, 18:20
|
|
|
dzieki za informacje. bedze szukac |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-11-28, 18:26
|
|
|
Skoro się kreci to jest problem z niestartującą pompa,pewnie załapuje dopiero podczas rozruchu. Przekaźniki sprawdź a jakieś błedy są?? |
|
|
|
|
|
|
|
Smoogle
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-11-28, 18:33
|
|
|
wlasnie nie ma. a pompa tylko przy pracujacym silniku pracuje. |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-11-28, 18:36
|
|
|
Kolego jak uporam się z odpowiednim działającym programem do vaga, to będziemy się mogli umówić i Ci wszystko posprawdzam. Jesteśmy z jednego miasta. |
|
|
|
|
|
|
|
Smoogle
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-11-28, 18:56
|
|
|
komputer byl podlaczany i nic nie pokazalo. czysto pod ty katem. mialem tez problem z zapowietrzaniem sie ukladu paliwowego i tez nic nie bylo. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-11-30, 11:51 Re: Audi A8 D2 3.3 TDI - Problem
|
|
|
Smoogle, pisanie na forum rozpocznij od działu powitań
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
Nazywaj poprawnie tematy - co to jest "problem"?
Poczytaj regulamin... pkt. 10, 13, 14, 15 :!:
Uzupełnij braki zanim posty twoje i tematy zaczną znikać bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-12-12, 22:38
|
|
|
Miałem na warsztacie kilka 3,3TDI i w każdym działała pompka dopiero po odpaleniu silnika. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
Para
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D?
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 82 Skąd: Hiszpania
|
Wysłany: 2012-12-24, 19:06
|
|
|
na rozdzielaczu padł mi kiedyś oring i też przez to ciężko palił ,a potem wogóle |
|
|
|
|
|
|
|
|