Autor |
Wiadomość |
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-01-28, 11:13 [D2 01 3.3TDI
] Problemów z klimatronikiem ciąg dalszy ...
|
|
|
Witajcie. Znowu zaczęły mi się problemy z klimatronikiem. Otóż mam taki problem, że na postoju gdy działa dogrzewacz bez problemu leci ciepłe powietrze, lecz gdy zaczynam jechać i dogrzewacz się wyłącza to coś się zacina i niekiedy dzieje się tak, że dmuchawa działa na maksa, lecz z nawiewów nic nie leci, w ogóle nie wieje, a niekiedy nie chce w ogóle lecieć ciepłe powietrze. Bardzo często jest też tak że gdy jadę autkiem i mam ustawioną moc nawiewu na 1 kreskę, to co chwilę moc nawiewu samoczynnie zwiększa się o 1 kreskę aż nagle jest na 4 kreskach, niekiedy na 3, niekiedy na maxa dodam, że dzieje się to przy wyłączonym trybie auto . Udało mi się połączyć z klimatronikiem VAGiem, skasowałem wszystkie błędy i zrobiłem basic settings i grupa 001, wtedy robi się test i reset wszystkich klap i czytałem że we wszystkich okienkach powinno pojawić się 0, a u mnie 0 pojawia się tylko w jednym okienku, a błędy wracają takie:
3 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage
00731 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Footwell Flap (G139)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Mógłby jeszcze ktoś sprawdzić u siebie swoje kodowanie klimatronika? Bo nie wiem czy ja mam dobre 00083.
A najdziwniejsze jest jeszcze to, że gdy mam klimatronik ustawiony na maxa i znowu się coś zatnie przez co nie leci ani troszkę powietrza z nawiewów to gdy włączę spryskiwacze to tak jakby coś "pocisło" te powietrze i zaczyna lecieć normalnie ciepło z nawiewów, a gdy puszczę spryskiwacz to znowu przestaje lecieć powietrze. |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-01-28, 11:42
|
|
|
aro51, Jak zrobić ten test? Ja zrobiłem właśnie taki test w basic settings i grupa 001, ale może posiadasz jakiś inny sposób? |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-01-28, 13:04
|
|
|
krzychu22.p1i, na output test komputer zaczyna mi mulić i to tylko w klimatroniku, gdy kliknę start i wskoczy 1 test to pisze error ..., później reszta idzie bez problemu. |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-01-28, 18:28
|
|
|
Dzisiaj podłączyłem VAG'a, wchodzę w output test i wyskakuje error coś tam not found, gdy kliknę start/dalej to wyskakuje output test completed i nie ma żadnego testu. Doszedłem dziś też do tych klap pod maską, patrząc od przodu samochodu to po prawej stronie tych klap jest silniczek który steruje właśnie tymi klapami (V71 z G113) i okazało się że jakiś geniusz przede mną już go rozbierał i połamał zębatki w tym silniczku dlatego te klapy nie działały. Pamiętam że kiedyś kupiłem właśnie taki sam silniczek za 10zł i go znalazłem w bagażniku, jutro go wymienię i zobaczę co dalej. Jeżeli wymienię ten silniczek i będzie wszystko git to znikną mi dwa błędy
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
I zostanie jeszcze błąd
00731 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Footwell Flap (G139)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Lecz nie wiem dlaczego ten błąd jest ponieważ nawiew na nogi kierowcy działa bez problemu. Zobaczymy jak będzie jutro |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-01-28, 21:20
|
|
|
tu masz rozrysowane te silniczki
http://www.a8team.pl/d2-0...nia-vt11460.htm
SamackA8 napisał/a: | 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed | te 2błedy to masz od jednego silniczka i łatwy dostęp do niego
SamackA8 napisał/a: | (G139) | gorzej z tym |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Ara$ 2014-01-28, 21:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-01-30, 13:09
|
|
|
a panowie, co odpowiada za to że z kratki na szybe leci zimne powietrze, z innych leci ciepłe a z tej na szybe zimne |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-01-30, 14:38
|
|
|
Cytat: | U mnie też jest kodowanie 00083 |
ma ktos rozpiske tego kodowania |
_________________
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-01-30, 15:59
|
|
|
Cytat: | U mnie też jest kodowanie 00083 i jest ok | a Ty niemasz tego kodowania zlego, wg tego co powyzej xxx83 jest chyba dla Diesli |
_________________
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-01-30, 16:01
|
|
|
LHD, RHD - co to znaczy |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|