Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 3.3TDI ] Słabo odpala jak jest ciepła  
Autor Wiadomość
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-05-12, 22:54   [D2 01 3.3TDI ] Słabo odpala jak jest ciepła

Witam. Mama taki problem, moja audi A8 słabo odpala jak jest ciepła tzn. trzeba dłużej pokręcić, lecz jak jest zimna to pali na dotyk. Czym to może być spowodowane?? Kolega mechanik mówi że wtryski. Proszę o odpowiedź

P.S. Żeby ją odpalić nie muszę przekręcać kluczyka parę razy tylko jak raz przekręcę na zapłon to muszę poczekać zanim odpali
 
 
djbinek 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: A4 B5, BMW E38
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 68
Skąd: Toruń/Cork
Wysłany: 2011-05-13, 17:51   

Ja tak miałem w 1,9 TDI jak mi się rozrząd przestawiał o 1 ząbek. Później wcale nie odpalał, ale zawczasu zdążyłem wykryć usterkę i obyło się bez holowania. Pozdrawiam!
_________________
= Audi A4 B5, BMW E38 =
http://www.myspace.com/djbinek/
http://www.chomikuj.pl/djbinek/
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2011-05-14, 08:45   

Kolego a coś było przy niej robione ..od jakiego czasu masz ten problem?
Wtryski też tak potrawią..układ zasilania paliwem
Miałeś go podpięte pod kompa?
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-05-31, 20:57   

arti napisał/a:
Kolego a coś było przy niej robione ..od jakiego czasu masz ten problem?
Wtryski też tak potrawią..układ zasilania paliwem
Miałeś go podpięte pod kompa?


TAK MIAŁEM TERAZ WYMIENIANE WSZYSTKIE OLEJE I WSZYSTKIE FILTRY. Jeszcze tylko pozostał mi rozrząd do wymiany. A co do kompa to kolega mi go podpiął i nic nie wykazało.
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-01, 14:44   

byłem w serwisie audi i to taka mętalnośc tego silnika że zimny od tyka a na ciepłym trzeba te 0,5 sekundy a nawet mniej pokręcic no ale zawsze dłużej nie wiem ile w tym prawdy ale serwis ma niby dobrą renome
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
Ducce 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 + MV6 + YZ250
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 27
Skąd: Szczecin-Barnisław
Wysłany: 2011-06-01, 23:46   

to jest smierdzacy common rail tam padaja dwie rzeczy:
wtrysk przepuszcza
i zawor cisnienia na listwie fixuje


serwis sprawdzil wtryski metoda na menzurki??? to jest wazne pytanie! jezeli nie sprawdzili to o kant ...uja taki serwis...
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-06-03, 17:50   

Oj Oj chłopaki ;) Żaden z was nie miał racji :) . Dla tych którzy mają ten sam problem to powiem co to za przyczyna. PO PROSTU ŚWIECE DO WYMIANY :oops: :D . Pozdrawiam wszystkich i dziękuję
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2011-06-05, 13:23   

hmm :roll: w dodatnich temperaturach grzanie świec nigdy nie było potrzebne aby uruchomić silnik...a to dziwne , jak będe u mnie wymieniał świece żarowe (z tego co czytam to o nie chyba chodzi) to odłącze wszystkie i sprawdzę ten ewenement ;-)
 
 
stylermati 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, Golf IV 1.9TDI
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 30
Skąd: Tuliszków
Wysłany: 2011-06-14, 20:13   

Witam,

koledzy mam ten sam problem w swojej A8.
Już kiedyś poruszałem ten problem na forum. Borykam się z tym problemem od ponad pól roku. Na początku objawiało się to tym że podczas długich przejazdów i krótkiej przerwie auto nie chciało prawie wogóle odpalać. Zauważyłem że jak dojdzie do 90 stopni to wtedy tak sie dzieje. Lecz ostatniej zimy auto pewnego ranka zaniemogło całkiem.

Wymieniłem czujnik cisnienia paliwa
Wszystkie wtryski były sprawdzane z czego dwa były rozregulowane
Nowy filtr paliwa
Pompa paliwa w zbiorniku była zasyfiona
Pompa dwudrożna paliwa wymieniona
Popma wysokiego cisnienia sprawdzona iii...

Nagle auto odpalilo lecz brakło jej kopyta po tym wszystkim...

okazało się że gruszka podcisnienia na prawej turbinie sie popsula wiec ją wymieniłem(dopasowalem od 1.9tdi).
Tylko dziwiło mnie to czemu była mokra i zardzewiała ta gruszka. Po wymianie auto spowrotem zapier...a nawet lepiej niż kiedyś.

Lecz problem z odpalaniem jak autko jest cieple 90stopni nadal istnieje, nie jest tak strasznie jak przed ta usterka po zimie lecz odpala po 3 - 4 sec nieraz trzeba dluzej pochechłac. Rano auto odpala bez problemu na dotyk.

A teraz najlepsze...
jakis rok temu ktos mi zwrocil uwage ze czuc diesel jak sie stoi obok mojego auta ...myslalem sobie coz diesel sie gdzies ulal i tyle. Ale z czasem sam zaczolem czuc zapach a raczej zmrod diesla z pod maski. Od jakiegos czasu jak stoje na skrzyzowaniu na swiatlach wydobywa sie z pod maski i z pod blotników dymek, tak jakby w aucie zagrzala sie woda i zaczela parowac. Lecz to nie woda, pewnego razu jak wracalem z austrii tak bardzo zaczelo kopcic podczas jazdy ze myslalem ze mi sie auto pali. Zatrzymalem sie i otworzylem szybko maske.
Dym, a raczej wypalajacy sie diesel wydobywal sie z zebatej pompy zasilajacej ktora znajduje sie zaraz nad prawa turbina a raczej jej gruszka na prawym walku rozrzadu.

Diesel sobie tam gdzies ucieka skapuje na gruszke turbiny potem na pokrywe silnika, diesel wsiaka w gabke pokrywy i jak jest cieply silnik to paruje i smierdzi - uklad podczas postoju sie zapowietrza przez nieszczelnosc tej pompy i z tego problem z odpalaniem.

Mechanik nie doszedl do tego poniewaz to sie tylko dzieje jak jest rozgrzany silnik, wtedy ta pompa sie rozszczelnia i glubi diesel. Teraz jest juz naprawde bardzo kiepsko bo na caly bak paliwa mam wrazenie ze ubywa z 10l paliwa a diesel tak bardzo paruje ze nawet smierdzi w aucie i filtry kabinowe przesiakly tym dieslem.

Jak tylko bede mial czas to musze to wymontowac i zobaczyc co dokladnie jest w tej pompie nie szczelne. Moze tylko glupota lecz jak wiecie w tym silniku niema jak palca wnisnac i zobaczyc co gdzie i jak. Trzeba pol auta rozebrac.

Ma ktos moze pojecie ile taka pompa moze kosztowac ???

:)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-06-14, 21:03   

A ja w moim poprzednim autku miałem podobny problem. Fakt pompa do remontu. Ciepły motor nie chciał palić,trzeba było długo kręcić. Sprawdzić dało się to w ten sposób że jak wylało się wiadro zimnej wody na pompę to od razu palił "malinowo". I wówczas było wszystko jasne. Nie wiem jak tam wygląda to w Audi, ale można spróbować.
 
 
stylermati 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, Golf IV 1.9TDI
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 30
Skąd: Tuliszków
Wysłany: 2011-07-21, 13:11   

Witam ponownie,

...moja Audzunia wkoncu naprawiona. Sam doszedlem co jej dolega.

Paliwo uciekalo przez listwy wtryskowe. Po zalozeniu 2 malenki uszczelek na obu listwach auto sie nie zapowietrza, odpala jak jest cieply silnik, nie cieknie diesel i spowrotem ma powera... taka pierdola a ile nerw!!!

Na zdjeciu mala instrukjca tej niewielkiej roboty. 20 min i po bulu. Jak ktos bedzie probowal to nie zapomnijcie po wszystkim odpowietrzyc ukladu bo zajedziecie akumulator zanim wam odpali.

Pozdrawiam!:)

[ Dodano: 2011-07-21, 13:14 ]
zdjecie: http://www.pictureupload....1305_listwa.jpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.