Autor |
Wiadomość |
Patry
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-02-25, 13:41 [D2 01 3.3TDI
] Wahacz przód banan problem z doborem
|
|
|
Hej
Mam problem z doborem wahacza do mojej 8, kupiłem w hurtowni wahacz który wynikał z systemu, poszedłem do garażu i zonk. Nie pasuje..
Wyszło na to że stary wahacz ma grubszy sworzeń, niż nowy, patrzyliśmy w systemie i zawsze pokazywało że do mojego auta nie ma różnicy w wahaczach,
I teraz pytanie, o co chodzi ? czy powinna być jakaś tulejka którą się przekłada ze starego wahacza na nowy ? ewentualnie gdzie kupić nowy pasujący ? jaki powinien mieć numer ?
Chodzi o przednie zawieszenie, lewa strona, wahacz tylny, dolny.
Czy do 3.3TDI są jakieś specjalne wahacze ? |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-02-25, 13:47
|
|
|
Kolego a jaki masz standard zawieszenia? Poza tym nie masz przypadkiem żeliwnej zwrotnicy takiej jak np. 6.0 W12. Może poszukaj od W12. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
ahadam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 59 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 277 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2014-02-25, 15:06
|
|
|
Banan ma swożeń 21 mm , TRW kosztuje 370 zł. |
_________________ Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-25, 21:06
|
|
|
mnie czeka tez wymiana banana po lewej stroonie pytanie czy mozna kupic tuleje w ktorej sparciała mi guma by zregenerowac tym sposobem oryginał warto czy nie ?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-02-25, 21:30
|
|
|
ja bym wymieniał na nowy |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-25, 21:56
|
|
|
preston81 napisał/a: | mnie czeka tez wymiana banana po lewej stroonie pytanie czy mozna kupic tuleje w ktorej sparciała mi guma by zregenerowac tym sposobem oryginał warto czy nie ?? |
Nie warto, wymienisz tuleje i zaraz znów się odezwie. Nie jest aż taki drogi, ja za lemfo dałem 270 |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-25, 22:07
|
|
|
mi proponowali swag'a za 230 a tuleje bym wsadzil lemfo wlasnie .. ale raczej chodzi mi o takie rozwiązanie jak zakup nowego swag czy cokolwiek a do swojego sfatygowanego wsadzic tuleje i odlozyc na zapas:) |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-25, 22:17
|
|
|
Pomysłowo, mój oryginał poszedł na złom |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-25, 22:23
|
|
|
no skoro jest mozliwosc naprawy w dodatku za srubki to czemu by nie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-26, 11:10
|
|
|
Jeśli sworzeń nie wybity to czego nie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Patry
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-03-04, 16:11
|
|
|
Dziękuję Koledzy za liczne odpowiedzi
Mój VIN WAUZZZ4DZ1N010929
Ogólnie wszystkie 3.3TDI mają grubsze swożnie, czy tylko wersje wychodzące na kołach 20" ?
Rozumiem że powinienem szukać wahacza TRW JTC1205 tak ? Czy występują jeszcze jakieś inne zamienniki ? Przyznam że 400PLN to trochę dużo, zwykły Rouville kosztuje około 150PLN a różni się tylko grubością swożnia Ale jeśli trzeba będzie to cóż |
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2014-03-21, 18:47
|
|
|
Kolego TRW JTC1205 są odpowiednie do 3.3 tdi. Już przerabiałem ten temat i wymieniałem u siebie "banany" po obu stronach jedna to TRW JTC1205 druga TRW JTC1206.
Możesz je śmiało kupować mogę podać Ci stronę z której kupowałem, taniej nie znalazłem.
Cena wahacza na dzień dzisiejszy 340zł przesyłka kurierem 0,0zł
pozdrawiam
Kudłaty |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-03-23, 08:19
|
|
|
Kolego, jeżeli masz swój stary wahacz z grubym sworzniem, a kupiłes ten z cienkim, to bierz swój stary zbij ze sworznia tuleje i wsadź na nowy wahacz, ja tak robiłem w S8, nawet mam gdzieś taka tuleje luźną jak byś potrzebował fotke zobaczyć.
Nie ma potrzeby przepłacać za wahacz z grubym sworzniem.
WIEM CO PISZE BO PRZERABIAŁEM TO.... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|