Autor |
Wiadomość |
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2015-05-27, 14:20 [D2 00 3.3TDI
] Błąd przepływomierza nr 2 kilka pytań
|
|
|
Po podłączeniu pod kompa wypaliło błąd przepływomierza nr. 2, dodam, ze auto bardzo slabo rusza, po przekroczeniu 2tyś obr idzie mu to znacznie lepiej.
Do tego dymi na czarno po dodaniu gaxu.
Co moze może być przyczyną, że wyskakuje owy błąd
Uszkodzona przeplywka?
Może zabrudzona?
Przeplywka nr 2 to która to? Jak się do niej dobrac?
Z gógóry dzięki za podpowiedzi |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2015-05-27, 23:42
|
|
|
Jak dymi na czarno to obstawiałbym pęknięty wąż od turbo za przepływomierzem tylko tam jest zajebiście mało miejsca |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-05-28, 07:01
|
|
|
Nie zgadujemy, bez nr błedu i kontekstu nie ma co wróżyc... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2015-05-28, 07:29
|
|
|
No problem w tym, ze nie spisałem błędów, podjechalem raz jeszcze do magika i zero błędów. Złapał za przewód od intercoolera i po dodaniu gazu stwierdził, ze slabo zasysa powietrze
DODANO:
A gdybym wspiął wtyki z przeplywek, wtedy jak sie bedzie zachowywac jesli beda uwalone, a jesli sprawne. |
|
|
|
|
VIGO
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Norbert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Paź 2014 Posty: 11 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2015-05-28, 18:23
|
|
|
Po wypięciu przepływek samochód powinien wejść w stan awaryjny i jeśli były np. uszkodzone to po wypięciu autko powinno w miarę lub normalnie chodzić - przyspieszać.
Tak sprawdzam przepływki w innych autkach. |
_________________ Rób w życiu to na co masz ochotę a żyć będziesz szczęśliwie ... |
|
|
|
|
|
|
|
Smoogle
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2015-06-01, 10:56
|
|
|
Kolego, wymień pęknięty wąż który jest obok EGR i autko powinno przestać kopcić. |
_________________
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2015-06-01, 13:29
|
|
|
Który wąż, ten co idzie od przepływomierza do turbiny? Ciężko tam cokolwiek zobaczy, juz nie mowie o próbie wyjecia przeplywek |
|
|
|
|
|
|
|
Smoogle
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2015-06-01, 23:24
|
|
|
Przy wejściu doładowania w kolektor ssący są gumowr węże i któryś z nich jest u Ciebie pęknięty dlatego auto kopci na czarno, a przepływki da radę normalnie wyciągnąć, bo siebie sam wymieniałem. |
_________________
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2015-06-02, 09:20
|
|
|
Smoogle jak się do nich dobrales nie niszcząc niczego. Ja próbowałem, ale miejsca tam jest nie wiele, i po półtorej godz zrezygnowałem |
|
|
|
|
|
|
|
Smoogle
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2015-06-02, 10:57
|
|
|
Trzeba kilka rzeczy zdemontować i wszystko się da wyciągnąć |
_________________
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2015-06-02, 11:07
|
|
|
Oj jest tam ciasno też to rozbierałem trzeba się niezle nagimnastykować |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2015-06-02, 11:51
|
|
|
Dajcie podpowiedz, odkrecilem dolot od filtra powietrza, zdjalem zabezpieczenia i puff, prace stanęły. Widzialem tylko, ze wszystko zazygane jest olejem.
Może ma ktoś jakieś foto o ktore węże chodzi |
|
|
|
|
Smoogle
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2015-06-03, 13:12
|
|
|
Chodzi o węże które są zaraz pod EGRami. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2015-06-03, 13:36
|
|
|
Te co są opaskami łączone koło fi 50 srednicy? |
|
|
|
|
|