Autor |
Wiadomość |
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-15, 10:35 [D2 ALL
] Regeneracja pompy wspomagania
|
|
|
Witam, trochę słychać u mnie pompę wspomagania, jak miałem głośne wydechy to nie słyszałem pompy Nie jest to jakieś mega głośne wycie, przy zamknietych szybach prawie tego nie słychać. Wymieniłem płyn na ori z aso, ale wiele nie pomogło. Wspomaganie działa normalnie, kiera się nie zacina. Teraz pojawia się pytanie regenerować ją samemu? Regeneracja zapewne polegała by na wymianie łożysk, bo to pewnie one wydają takie dźwięki. Kupiłbym nową pompę, ale jak widzę jakość tego chińskiego badziewia to wolę swoją rozebrać i spróbować zreanimować. Co o tym myślicie gra warta świeczki? |
|
|
|
|
|
|
|
patryk1987
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP-24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 17 Maj 2016 Posty: 14 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-05-18, 19:46
|
|
|
lepiej wyślij ją do regeneracji wiem że w Toruniu dobrze takie rzeczy robią |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-19, 06:30
|
|
|
j3drek napisał/a: | Regeneracja zapewne polegała by na wymianie łożysk |
Trzeba jeszcze sprawdzić jak wyglądają w środku łopatki. Rozkręcasz ją i widać wszystko. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-21, 08:56
|
|
|
Tylko gdzie dostać takie łopatki? Firmy które robią regeneracje powinny chyba mieć takie rzeczy, chyba że wymieniają same łożyska i uszczelniacze |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-21, 11:53
|
|
|
j3drek napisał/a: | chyba że wymieniają same łożyska i uszczelniacze |
Jeśli kierownica chodzi Ci jednym palcem i pompa nie wydaje dźwięków mordowanych kotów to możesz tak zrobić.
Podstawa to uszczelnienie by ciśnienie nie uciekało.
Na szybkiego zrobiłem Ci fotki jak to wygląda:
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-05-21, 18:16
|
|
|
Łopatki to ciezko pewnie gdzies dostac, przy okazji mogl bys sprawdzic bieżnie owej pompy. Nie powinienes zamieniac łopatek miejscami - tylko nie wiem jaki ma to wplyw na dzialanie. Tutaj masz link do regeneracji pompy z grupy VAG. Sam przymierzam sie do zregenerowania swojej, ciekawe jaki bedzie efekt
http://www.vwgolf.pl/pora...a-na-bazie-mk3/ |
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-22, 11:36
|
|
|
Dzięki Panowie, napewno się przyda ernesto co robiłeś se swoją pompą? tylko łożysko i uszczelniacz? U mnie wspomaganie działa normalnie więc może coś jeszcze będzie z tej pompy |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-22, 11:38
|
|
|
Czytałem że do A6 V6 podchodza jakies całkiem nowsze pompy z C6 C7 nawet ciekawe czy u nas sie nie da tak pokombinowac |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-22, 22:04
|
|
|
j3drek napisał/a: | ernesto co robiłeś se swoją pompą? tylko łożysko i uszczelniacz? |
Ja wymieniłem na inną ale swoją starą zostawiłem.
Może z czasem ja zregeneruje. Łożyska wydają się ok. Lecz u mnie problem pojawił się podejrzewam z uszczelnieniem. Blaszki same w sobie wyglądają ok. Lecz pompa strasznie wyla podczas kręcenia i po rozgrzaniu był problemy.
Podejrzewam, że uszczelniania wewnątrz się tak wygniotly i przez to ciśnienie uciekalo bokami. Zamiast tloczyc płyn dalej ona go biła na nowo w zbiorniczek.
To tylko moja teoria. Ale co będzie to się okaże po regeneracji. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-26, 08:13
|
|
|
U mnie tylko trochę ją słychać, a wspomaganie tak jak pisałem wyżej działa normalnie, więc może coś z niej będzie. Jutro podzwonię może gdzieś dostanę te łopatki. Pompa od A6 C6 jednak wygląda całkiem inaczej |
|
|
|
|
|
|
|
|