Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 4.2PB/LPG ] Błąd 16805 i check silnika  
Autor Wiadomość
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-04-06, 20:10   [D2 02 4.2PB/LPG ] Błąd 16805 i check silnika

Witam po zakupie auta zapalił mi się check silnika po jakiś 20 minutach
i wywala błąd

16805 Podgrzany katalizator poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem


dodam ,że auto delikatnie drga.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-04-06, 21:10   

Katalizator wstępny do wymiany albo wstaw dystanse pod sondy z drugiego rzędu.
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-04-06, 21:25   

nie rozumiem co do mnie mówisz;p Jakoś prościej możesz to wytłumaczyć z tymi dystansami?
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-04-06, 21:33   

Chodzi o odsunięcie sondy od strumienia spalin taką tuleja dystansową. Ew wymień katy na nowe, u siebie będziesz już miał 4 (2wst. i 2 końcowe)..
_________________
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-04-07, 10:34   

wymiana to jednak spory wydatek;> spróbuje z tuleją póki co.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
kkkrzysiu7 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-04-13, 17:44   

Witam, nie proponuję zakładać tzw "emulatorów" sond. Efekt finalny jest taki, że tylko i wyłącznie komputer ma przekłamaną informację, w niczym to nie poprawia stanu katalizatora. Owszem kontrolka zgaśnie, równie dobrze możesz zakleić taśmą lub wyjąć. Za jakiś czas, po prostu auto odmówi posłuszeństwa, a jak życie uczy stanie się to w najmniej oczekiwanym momencie . U mnie stało się to jak miałem do zrobienia około 600 km na trasie. Koszmar , samochód jechał do 80 km/h i to było wszystko - zapchany katalizator skutecznie zablokował wszystko , nawet biegi się nie chciały zmieniać.
Koszt wymiany na nowe katalizatory górne, to 850 zł ( za dwie sztuki , czyli jedna strona).
Jak dla mnie cena do przyjęcia.
Pozdrawiam Krzysiek
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-04-13, 19:10   

bez urazu ale kolego tak się robi jak kata nie ma :)
i masz wstawiony tłumik przelotowy
to raz a dwa
jak masz podtlenek lpg tak ustawiony to nie dziw się że kat ci się spalił
i nowy też pewnie padnie :)
 
 
kkkrzysiu7 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-04-13, 19:18   

a właśnie, że nie padnie. Sam tak jeżdżę, tzn na LPG i na benzynie. Problem z wypalaniem się katalizatorów przy gazie został dość dawno rozwiązany. Stosuje się katalizatory nowej generacji, do ich produkcji stosuje się inne komponenty, dzięki czemu wręcz zaleca się je do instalacji LPG. Z LPG problem polegał na tym, że gaz jest suchszy i przez to ma wyższą temperaturę spalania. Katalizatory starego typu pracowały i wytrzymywały około 800-900 stopni. Nowe bez niczego wytrzymują 1350 stopni, przez co nie ulegają wypalaniu. Ja na swoich katalizatorach jeżdżę już trzeci rok i nic się nie dzieje.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-04-13, 19:32   

a kto ci takich głupot nagadał ? :)
mowa o lpg
bo katy to inna sprawa ;)
 
 
kkkrzysiu7 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-04-13, 20:07   

dlaczego uważasz, że to głupoty ? W takim razie z jakiej przyczyny do katalizatorów ceramicznych starej generacji nikt nie odważył się dać gwarancji przy LPG ? Dla zasady nie dawano gwarancji.
Jeżeli uważasz, że to głupoty to uzasadnij swoją opinię
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-04-13, 20:19   

bo prawidłowo ustawione lpg daje temperaturę może 50 -100 więcej dlatego
nie więcej
a jak w aucie jest jeden reduktor
spadki wielkie wtryski byle jakie to się śmiga na powietrzu wtedy to i zawory płyną :D
a nie tylko katy !
Co do tych katów co ty masz to są tylko dopalacze ;)
 
 
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-04-13, 20:20   

kkkrzysiu7 napisał/a:
Witam, nie proponuję zakładać tzw "emulatorów" sond. Efekt finalny jest taki, że tylko i wyłącznie komputer ma przekłamaną informację, w niczym to nie poprawia stanu katalizatora. Owszem kontrolka zgaśnie, równie dobrze możesz zakleić taśmą lub wyjąć. Za jakiś czas, po prostu auto odmówi posłuszeństwa, a jak życie uczy stanie się to w najmniej oczekiwanym momencie . U mnie stało się to jak miałem do zrobienia około 600 km na trasie. Koszmar , samochód jechał do 80 km/h i to było wszystko - zapchany katalizator skutecznie zablokował wszystko , nawet biegi się nie chciały zmieniać.
Koszt wymiany na nowe katalizatory górne, to 850 zł ( za dwie sztuki , czyli jedna strona).
Jak dla mnie cena do przyjęcia.
Pozdrawiam Krzysiek


To 1700 zł za 2 sztuki katalizatorów wstępnych z wymianą w A8 4.2?
 
 
kkkrzysiu7 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-04-13, 20:27   

kwota 1700 zł jest za 4 sztuki czyli strona lewa i prawa. Jedna strona, to dwa katalizatory, są one niejako zespolone. Jeden przechodzi w drugi . Kiedyś nawet zamieściłem zdjęcie. Jak jesteś zainteresowany, to mogę je odszukać. Cena 850 zł dotyczy jeden strony. I tak jak piszesz komplet na obie strony wychodzi 1700 zł. Cena obejmuje katalizatory z wstawieniem .
We własnym zakresie należy je zdemontować z samochodu i po wstawieniu nowych zamontować z powrotem.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-04-13, 20:28   

Do AUW trzeba 4 katy :P Sam u kolegi kkkrzysiu7 mam wymieniać jak tylko ogarnę finanse i zamknie się to w 1800zł. Miałem na poczcie rozpiskę kosztów katów ale mi usunęło się i wstępne to było coś koło 350-450/szt.
_________________
 
 
kkkrzysiu7 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-04-13, 20:32   

Tak zgadza się , tam są 4 sztuki , teraz jest na to promocja i strona wychodzi na gotowo 850 zł. ( 2 sztuki ), czyli razem 1700 zł całość obie strony. Obecnie daję z normą EURO 4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.