Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 3.7PB/LPG ] czesto pojawiająca się kontrolka "  
Autor Wiadomość
karhu 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 55
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2018-11-09, 22:09   [D2 99 3.7PB/LPG ] czesto pojawiająca się kontrolka "

czesc
od pewnego czasu czesto pojawia mi sie ta kontrolka
wiem ze jest związana z czujnikami okladzin na osi przedniej
Sprawdzilem - niedawno klocki wymienione wszystkie polaczenia w kostce są w porządku

Pytanie - Czy ta kontrolka moze oznaczac coś wiecej? jesli tak to co jeszcze?
Zauwazylem , ze pojawia się niemal natychmiast kiedy dotykam pedalu hamulca
ale nie zawsze... dzis rano podczas 100km trasy chyba ze trzy razy
wieczorem trasa 50km i juz bez kontrolki <bezradny>
Nie zakladalbym takiego wątku gdyby mój vagcom w wersji 311.2 nie pokazywal nic - tzn. zadnych blędów w sterowniku ABS czy tez pozostalych sterownikach
Czy czujnik pedalu hamulca jesli juz "nie domaga" ma cos wspolnego z w/w kontrolką??
Jakise sugestie?

kontrolka.jpg
Plik ściągnięto 4423 raz(y) 18,27 KB

 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2018-11-09, 22:47   

brak styku,trzeba zmasowac przewod za zegarami zeby rozwiazac raz na zawsze.powinienes znalezc gdzies na forum ktory.
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 243
Skąd: WLKP
Wysłany: 2018-11-10, 07:50   

mahoney99 napisał/a:
brak styku,trzeba zmasowac przewod za zegarami zeby rozwiazac raz na zawsze.powinienes znalezc gdzies na forum ktory.

Nie zmasować tylko poświęcić chwile czasu i znaleźć usterkę <boisie>
Temat przerabiałem w 3 A8.Zawsze był ułamany kaabelek zaraz za kostką.Także trzeba tam zajrzeć.Uciąć i polutować nowy kawałek wiązki i problem zażegnany. Pozdrawiam
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-10, 08:59   

mahoney99 napisał/a:
brak styku,trzeba zmasowac przewod za zegarami zeby rozwiazac raz na zawsze.powinienes znalezc gdzies na forum ktory.


<boisie> a jak sie check engine za zegarach zapali, bo np. sonda padnie to tez zarowke wyrecisz, czy zakleisz czarną taśmą, by "raz na zawsze" pozbyć sie problemu ? <cicho>

Usiasc i znalezc problem. Naprawic.

Tak jak pisal wyzej bartez83, sprawdzić okablowanie, w szczegolnosci kostke, ewentualnie wymienić na nową. Może sie wilgosc dostaje do kostki od tyłu....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
karhu 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 55
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2018-11-11, 11:36   

dzikuje za odpowiedz
czyli ten blad nie pochodzi od czujnika hamulca pod pedalem?
chcialbym sie upewnic, poniewaz ta kontrolka zapala sie tylko po nacicnięciu pedalu hamulca tak po ok. 2-5 sekundach
ale nie zawsze teraz jezdze juz od 5 dni i nie zapalila się ani razu?
dodam ze jak zgasze auto i ponownie odpalę kontrolki juznie bylo
Vagcom - nie widzi blędu? czy to normalne?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-11-11, 11:44   

Ja bym na początku zrobił zwory we wtyczkach klocków.
Jeżeli sytuacja się powtórzy to wtedy trzeba szukać w instalacji.
Jeżeli będzie ok to coś nie tak z pętla samych klockow bądź ich kablem
_________________

 
 
Miś 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018
Posty: 96
Skąd: Tczew
Wysłany: 2018-11-11, 14:40   

Problem rozwiazywania takiej usterki masz w linkach:
http://www.audipages.com/...rakesensor.html
http://www.audipages.com/...ensorshort.html
 
 
karhu 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 55
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2018-12-26, 13:59   

dziekuje za odpowiedzi
okazala sie ze wtyczka w instalacji w miejscu zagiecia kabla - kabel mial "przerwę" w srodku niewidoczne uszkodzenie
musialem rozciąc polutowac i naprawic usterka
dzieki za podwowiedzi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.