Autor |
Wiadomość |
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-05-07, 23:40 [D2 01 4.2PB
] Jak wyjąć śrubę z wahacza
|
|
|
Witam mam takie pytanie, wymieniam przednie wachacze i mam problem z wyjeciem sroby od wachacza dolnego banana... niema miejsa na wyjecie bo karoseria juz przeszkadza.. jest jakis sposbo zeby ja wyjac czy trzeba opuscic troche sanki? |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-05-08, 11:45
|
|
|
Opuszczasz sanki albo tniesz srube i nową wkladasz odwrotnie przez dziure w sankach |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-05-08, 11:52
|
|
|
Tak musisz opuścić sanki, jeśli masz rozpórką od spodu to ją najpierw odkręcasz (3 śruby klucz 13mm) a potem klucz chyba 22mm wykręcasz śrubę od sanek. Weź sobie podnośnikiem lekko ulżyj sanki i odkręć to dużą śrubę, potem delikatnie opuść sanki. Śruby od bananów wyjdą wtedy bez problemu. Wahacze najpierw dokręć leciutko, przeturlaj auto parę metrów i potem dokręć na siłę. Jak tak nie zrobisz to szybko się wykończą, a szkoda robić to 2x. |
_________________
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-05-08, 14:50
|
|
|
Dzieki koledzy za podpowiedz bede dzialal. Tylko najpierw musze wyjac srobe z gornych wachaczy.. jest zapieczona na amen.. jestem na etapie rozwiercania.. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-05-08, 14:58
|
|
|
Zlej sonaxem, wd40, albo naftą i delikatnie popukaj aluminiowym młotkiem. Podobno te górne ciężko wyciągnąć wahacze jak się śruba zapiecze. |
_________________
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-05-08, 15:01
|
|
|
krzychu22.p1i, lałem wd 40 ropaitd.. nic niepomaga mam aluminiowa zwrotnice i sie z zylo ładnie ;/. Zwrotnice wykrecilem i bede probowal dalej wiercic |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-05-08, 15:10
|
|
|
robertas, wiem ze ciezko bedzie;/ niemam czym podgrzac niestety.. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-05-08, 20:02
|
|
|
Może być butla turystyczna do podgrzania albo palnik gazowy w kuchence jeśli już nasz zwrotnicę wyjętą. |
_________________
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-05-09, 09:04
|
|
|
Butla bedzie zasłaba bo aluminium szybko przejmiee cieplo.. w sumie to juz rozwierciłem ta srobe tylko niestety zeszlo jakies 2-3 mm ale tragedi niema musze srobe zmodzic ze zjednej strony bedzie jej wiecej a drugiej mniej i bedzie malina :mrgreen: |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2013-05-09, 14:43
|
|
|
Ja na sławetnej górnej połamałem wiertła kobaltowe. Teraz tylko palnik gazowy w stylu: http://media.static.casto.../2/1/215618.jpg z casto np i w zupełno0ści wystarcza |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2013-05-09, 15:55
|
|
|
robertas, jeszce niedoonca ale no jestem dobrejmysli dice111, no palinik mam zamiark kupic nieco lepszy takiz do 200zl i jakis klucz udarowy i juz rozne prace staja sie ławtwiejsze . Sanki opusciłem sroby wyjete takze dzisiejszy dzien nalezy do udanych :mrgreen: :mrgreen: . Taka ciekawostka jeden banan byl jeszcze ori z 2001r |
|
|
|
|
|
|
|
|