Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 2.8PB/LPG ] Przebieg reduktora..  
Autor Wiadomość
forest2007 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-11-16, 03:10   [D2 96 2.8PB/LPG ] Przebieg reduktora..

Czy przebieg reduktora moze miec wplyw na zuzycie gazu przez samochod?
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2011-11-16, 11:52   

Oczywiście że tak, elementy gumowe się zużywają i dochodzi do zaburzenia dawkowania.
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-11-16, 12:47   

Może nie tyle przebieg tylko jego stan techniczny (zużycie). Jeśli już trochę polatał, ale trzyma parametry to nie powinien mieć wpływu. Może też mieć duży przebieg, ale był po fachowej regeneracji i też będzie O.K. Na żywotność reduktora ma wpływ kilka czynników, np jeśli za wcześnie następowało przełączenie na gaz zanim się rozgrzał lub zbyt mała wydajność reduktora ("zamarzał") to jego żywotność nie jest zbyt duża (elementów gumowych)
 
 
forest2007 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-11-16, 17:32   

Przebieg reduktora Tomasetto to ok 150kkm.. Oprócz wycieku płynu chłodzącego podczas jazzdy zachowuje sie stabilnie. Ale zuzycie gazu w granicach 20l to troszke za duzo. I do tego ciezkie odpalanie na zimnym silniku. Zostaje zła regulacja gazu. Czyli reduktor ma na to wpływ?
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-11-16, 17:48   

Kup nowy albo zestaw naprawczy jeśli potrafisz sam wymienić membrany itd.
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-11-16, 19:34   

forest2007 napisał/a:
\ Ale zuzycie gazu w granicach 20l to troszke za duzo.\

Nie wiem jak jeździsz, ale mi przy tym samym sercu mniej pali. Miasto do max. 18 , trasa - ostatnio miałem takie przejazdy 90% trasa, jazda ekonomiczna ok 200km i za każdym razem udało mi się zmieścić w 10l LPG, średnio przy mieszanej jeździe ok 15l
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-11-16, 19:49   

sylwekr napisał/a:
forest2007 napisał/a:
Ale zuzycie gazu w granicach 20l to troszke za duzo

Nie wiem jak jeździsz, ale mi przy tym samym sercu mniej pali. Miasto do max. 18 , trasa - ostatnio miałem takie przejazdy 90% trasa, jazda ekonomiczna ok 200km i za każdym razem udało mi się zmieścić w 10l LPG, średnio przy mieszanej jeździe ok 15l


no tak , 2.8 to może i tyle pali , ja moim 4.2 przy spokojnej jeździe spala od 10-24litrów po mieście , na trasie mieszczę się w 14l/100km (nie przekraczając 160k/h)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-11-16, 20:12   

2,8 a 4,2 - 2 gary więcej i ponad 100 koni, raczej spalaniem będą się trochę różniły :-)
 
 
forest2007 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-11-16, 20:14   

20l przy spokojnej jezdzie po miescie...ale w nocy! czyli brak korkow, swiatel itp
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-11-16, 20:18   

forest2007 napisał/a:
20l przy spokojnej jezdzie po miescie...ale w nocy! czyli brak korkow, swiatel itp
20l lpg/100km po mieście przy normalnej jeździe to i tak dużo , bo co niektórzy koledzy z chodzą poniżej 20l/100km i to nie w nocy tylko w godzinach szczytu w korkach .
Po 3-mieście jeździ się tak samo jak po poznaniu , korki , remonty , emeryci i renciści na drodze . Uwierz mi że w nocy przy spokojnej jeździe zejdę do 16-18l/100km po mieście , ale podczas normalnej jazdy to wychodzi w granicach od 18-20l/lpg /100km .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
forest2007 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-11-16, 20:23   

No wlasnie dlatego zalozylem ten temat.. Poniewaz niektorzy twierdza ze reduktor dziala albo nie działa..ze nie ma opcji aby działał niepoprawnie..
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-11-16, 21:00   

forest2007 napisał/a:
20l przy spokojnej jezdzie po miescie...ale w nocy! czyli brak korkow, swiatel itp


za dużo, szukaj przyczyny, na benzynie jeździ O.K. czy tez duże spalanie ? 150kkm na gazie, coś było robione z instalką, jeśli tyle przelatał bez żadnych napraw, to pewnie wtryski LPG do regeneracji/wymiany, reduktor i tak dużo na nim zrobione też regeneracja/wymiana, filtry itp a później ustawienie instalki
 
 
forest2007 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-11-16, 21:18   

Wtryski juz wymienione na czerwone valteki.spalanie na benie ok 15. Na vagu czasem wyskakuja bledy 17545 u 17547 co moze byc spowodowane zla regulacja. A na zimnym jakby sie zalewal..kiedys gazownik skasowal mi obydwie mapy i kazal przejechac 200 km na benie i do tego ustawil mape gazu. Problem z odpalaniem znikl na jakies dwa tygodnie..i tak samo spalanie
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-11-17, 09:07   

Regulacja instalki prawdopodobnie. Błedy pokazują że mieszanka zbyt bogata. Ja u siebie też miałem problemy z ustawieniem instalki, miałem kombinacji sporo, aż w końcu kupiłem interfejs do gazu, kurs internetowy z budowy i ustawiania instalacji :-) (jest sporo informacji w necie) i teraz sam to ogarniam. Przy okazji jak się podszkoliłem to wiem jakie błędy gazownicy wcześniej robili :/
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-11-18, 01:26   

sylwekr napisał/a:
Przy okazji jak się podszkoliłem to wiem jakie błędy gazownicy wcześniej robili :/


nagminnym jest złe przyporządkowanie w komputerze lpg czujników jakie faktycznie są zamontowane, a potem jest tak, że idzie sygnał jakoby np temperatura gazu fazy lotnej jest 40 stopni a faktycznie jest 10 lub reduktor ma 20 a źle przypisany rodzaj czujnika i efekt, że komputer lpg dostaje informacje że jest 60 stopni i potem macie jaja ze zużyciem gazu
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.