|
Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-23, 23:40
|
|
|
Sonda wykrywa to co jest nie tak w spalaniu mieszanki.
Sprawdź czy wtryski nie leją, ich szczelność w kolektorze, albo jest jakiś problem z ECU |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-24, 17:16
|
|
|
Ja bym sprawdził te ECU |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-09-24, 19:52
|
|
|
Sprawdź sondę oraz ustawienie rozrządu. Może kat masz zapchany? |
_________________
|
|
|
|
|
Pele033
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sty 2014 Posty: 9 Skąd: SY
|
Wysłany: 2014-09-25, 10:53
|
|
|
Kat czasem zadzwoni na większych zakrętach, możliwe ze wszystkie 4 cewki trafiło przez olej który je zalał ? |
|
|
|
|
|
|
|
Pele033
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sty 2014 Posty: 9 Skąd: SY
|
Wysłany: 2014-10-06, 17:37
|
|
|
A więc tak, uporałem się z problemem winowajcą była gruszka podcisnienia otwierajaca klapy dolotu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |