Autor |
Wiadomość |
szper
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8, D2
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 4 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2014-03-08, 23:02 [D2 01 4.2PB/LPG
] Błąd 17114
|
|
|
Witam. Problem podobny jak u większości. Przy rozpędzaniu i próbie zmiany biegu na wyższy skrzynia weszła w tryb awaryjny. Po podłączeniu VAGa błąd 17114. Wsteczny wchodzi normalnie natomiast po przełączeniu na D nic się nie dzieje dopiero po przygazowaniu szarpnięcie i tryb awaryjny i auto jedzie w miarę normalnie tylko że na jednym biegu. Po przekopaniu forum diagnoza nasuwa się sama- uszkodzony kosz forwardu ale nasuwa mi się pytanie. Czy jeśli rozsypie się kosz to auto pojedzie w ogóle do przodu? Poziom oleju sprawdzony. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
szper
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8, D2
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 4 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2014-03-09, 11:53
|
|
|
290000 |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-03-09, 19:18
|
|
|
no jakos tam pojedzie, ja jak się okazało póżniej na rozsypanym koszu przejechałem z 5 km do domu i dopiero wtedy było kaput, tak więc skrzynia na stół kolego |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
szper
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8, D2
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 4 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2014-03-09, 21:21
|
|
|
Tylko że w czasie awarii auto było w trasie i zrobiło w trybie awaryjnym w sumie około 60 km na jednym biegu i poza tym że jedzie na jednym biegu nie ma żadnych innych objawów typu szarpnięcia czy coś podobnego. Dlatego zastanawia mnie czy w tym przypadku będzie wina rozsypanego kosza chociaż i tak skrzynia będzie pewnie wyciągnięta. |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
szper
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8, D2
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 4 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2014-03-10, 13:21
|
|
|
Poziom sprawdzony i jest ok. Olej który troszkę wyleciał przy sprawdzeniu poziomu wydawał się w dobrym stanie. Jeszcze miska będzie ściągnięta i płyta sterownicza żeby sprawdzić czy nie pociągnęło jakiegoś syfu.
Jeszcze jedno pytanie. Czy jeśli jest spalona któraś cewka lub uszkodzony któryś z czujników to VAG nie pokaże błędu? |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2014-03-10, 14:25
|
|
|
Nie powiem ci bo moja stara skrzynia nie chciała się komunikować nie wiem czemu czy za stary model czy już świrowała ? <niewiem> A na nowej nie sprawdzałem ,auto nie podpinane już 2-gi rok bo nie ma potrzeby- ODPUKAĆ -. może któryś z kolegów się wypowie w kwestii wykrycia , uszkodzenia elektrozaworów .Myślę że sam fakt wejścia skrzyni w tryb awarii kwalifikuje auto do przewiezienia pojazdu na lawecie do odpowiedniego warsztatu ASB. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-03-10, 16:45
|
|
|
gdyby siedziała któraś cewka to vag by pokazał
tak jak u mnie muszę sprawdzić połączenia elektryczne bo już drugi raz po umyciu auta skrzynka weszła mi w tryb awaryjny i pokazywała 01435 chyba bo dobrze nie pamiętam
ale związane to z tym ze cewka 3 zwarcie do masy lub przerwa
spróbuj tak jak ja to zrobiłem odłączyć aku na całą noc u mnie pomaga |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-03-10, 17:48
|
|
|
dziku88, Zobacz lepiej czy nie stoi Ci woda w podszybiu lub nie leje się w kompy. Bo skoro po myciu takie cyrki się dzieją to pewnie robi się gdzieś zwarcie |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-03-11, 16:01
|
|
|
no muszę przeglądnąć właśnie w wolnej chwili wszystkie połączenia |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-20, 16:53
|
|
|
odkopie temat
auto niedawno nabyte ale totalnie skrzynia nie sprawiala problemow czy to trasa, czy miasto czy mroz -20
poniewaz szykuje mi sie montaz gazu pojechalem na myjke troche umyc silnik, ciepla woda, 1-2 minutki i bylo juz czysto, nie lalem specjalnei po elektryce itd, zreszta nie w pierwszym samochodzie to robilem
z myjki wrocilem normalnie, potem auto stalo dzien, i na 2 dni po zlapal mroz, przejechalem 100m i bzyk - tryb awaryjny - 17114, gasze auto, odpalam i caly czas po chwili to samo
zaczalem przegladac kostki, psiukalem preparatem kostki pod maska aby je troche oczyscic,
teraz juz dobrych kilka dni po myjce jest juz co raz lepiej, auto juz tylko sporadycznie wpada w awarie, dzis np rano jechalem do roboty, miasto puste, od swiatel do swiatel praktycznie but w podlodze i nic sie nie dzialo kompletnie
wczesniej zauwazylem tez ze przy redukcji bylo szarpniecie i wtedy za chwile zapalal sie tryb
poki co jezdze obserwuje, na dniach zmienie filtr i olej
myslicie ze poki co mechanike moge wykluczyc ? auto normalnie zapitala az milo tylko czasem ma slabsza chwile |
|
|
|
|
|
|
|
jarogmur
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-20, 18:35
|
|
|
pioteros napisał/a: | odkopie temat
auto niedawno nabyte ale totalnie skrzynia nie sprawiala problemow czy to trasa, czy miasto czy mroz -20
poniewaz szykuje mi sie montaz gazu pojechalem na myjke troche umyc silnik, ciepla woda, 1-2 minutki i bylo juz czysto, nie lalem specjalnei po elektryce itd, zreszta nie w pierwszym samochodzie to robilem
z myjki wrocilem normalnie, potem auto stalo dzien, i na 2 dni po zlapal mroz, przejechalem 100m i bzyk - tryb awaryjny - 17114, gasze auto, odpalam i caly czas po chwili to samo
zaczalem przegladac kostki, psiukalem preparatem kostki pod maska aby je troche oczyscic,
teraz juz dobrych kilka dni po myjce jest juz co raz lepiej, auto juz tylko sporadycznie wpada w awarie, dzis np rano jechalem do roboty, miasto puste, od swiatel do swiatel praktycznie but w podlodze i nic sie nie dzialo kompletnie
wczesniej zauwazylem tez ze przy redukcji bylo szarpniecie i wtedy za chwile zapalal sie tryb
poki co jezdze obserwuje, na dniach zmienie filtr i olej
myslicie ze poki co mechanike moge wykluczyc ? auto normalnie zapitala az milo tylko czasem ma slabsza chwile |
według mnie zalana elektryka na podszybiu od strony pasażera. Miałem podobnie. Teraz oszczędniej leję wodę podczas mycia i problem się nie powtórzy. Jak u Ciebie wszystko wyschnie do końca to skrzynia wróci do normalnej pracy.
W moim przypadku nic nie szarpało jedynie wchodziła w tryb awaryjny i mogłem wbić jedynie 3 do przodu. Wsteczny nie działał. |
_________________ Pozdrawiam Jaro |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-20, 21:47
|
|
|
u mnie wsteczny cacy, biegi tez zmieniala pomimo trybu awaryjnego, szarpniecie zawsze bylo jedno chwile przed wejsciem w tryb awaryjny
teraz wrocilem z miasta, miod malina wszystko smiga
pobawilem sie troche vagiem, blad sondy 16515 z tego co pmietam, poruszalem wtyczka to nei wrocil
a co ciekawe, po odpieciu kostki sondy od pasazera wywalilo nie blad sondy, a przeplywki, naturalnie tryb awaryjny skrzyni zabanglal, a dodatkowo na skrzyni pojawil sie blad niskie napiecie ECU czy cos w ten desen |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-23, 23:11
|
|
|
od kilku dni spokoj, widocznie wszystko wyschlo i wrocilo do normy |
|
|
|
|
|