Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 3.7PB/LPG ] Wypadanie zaplonow, problem na pb  
Autor Wiadomość
cinekprzecinek 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 32
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 6
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 2016-03-26, 22:16   [D2 96 3.7PB/LPG ] Wypadanie zaplonow, problem na pb

Witam.
Sprawa ma się następująco, gdy rano odpalam na pb odpala za pierwszym bez najmniejszego problemu, lecz gdy naciskam pedal przyspieszenia to zazwyczaj (prawie zawsze) zaczyna się dlawic i nie chodzi na wszystkie cylindry, obroty spadają do ok 500, jak puszczam pedal przyspieszenia znów zaczyna chodzić na wszystkie cylindry (przynajmniej tak mi się wydaje, chodzi równo nic nie telepie), czasem jednak się wkreci na jakieś obroty i później zaczyna się dlawic i jak puszczę to z reguły gasnie. Gdy się zagrzeje jest już lepiej, ale wciskając pedal słychać że nie wkreca się tak jak powinno i słychać delikatne strzelanie nie spalonej mieszanki w tlumikach. Podczas jazdy na pb czuć momenty że przestaje Chodzić na wszystkie cylindry, podczas jazdy na lpg wg mnie jest okej, przyspiesza dobrze, równo, nie dlawi sie. Jak jest rozgrzany silnik niekiedy muszę wcisnąć pedal przyspieszenia podczas rozruchu bo inaczej nie zapala.
Teraz co było wymienione, przez poprzedniego właściciela świece (kupiłem już nowe bo na słowo nie wierzę ), jeszcze nie założone że względu na uszczelka puszczajaca olej na świece (zamówiona z reinza ), komplet cewek z fajkami (poprawy brak ), moduły zapłonowe (również brak poprawy ), nowe listwy wtryskowe od gazu (na gazie delikatna poprawa praktycznie nie odczuwalana). Vagiem sprawdzane błędy :
Pierwsze podłączenie
Random/multiplayer Cylinder misfire detected- intermittent
Cylinder 1,2,5,4,8 misfire detected -intermittent
Idę Control sys: upper regulation limit reached -intermittent
Oxygen (lambda)sensor b1 s2: signal to low -intermittent
Rough Road / engine torque signal from abs: electrical malfunction- intermittent
Drugie podłączenie było samo wypadanie zaplonow tylko o 1 Cylinder mniej.
Dziś nie sprawdzałem jeszcze. Ogólnie samochód posiadam od dwóch tygodni i jest to moje pierwsze a8.
Pytanie jest takie czy przyczyny szukac w układzie zapłonowy, paliwowym pb czy też lpg?
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-03-27, 07:53   

Problem masz prawdopodobnie z układem zasilania w Pb.

Problem połowy baku? Nalać do 3/4 baku benzynki. Zobaczyć czy dalej jest problem.
Jeżeli to nie pomoże to pomiar ciśnienia na listwie Pb.

Wypadanie zapłonów, strzelanie na Pb to często objaw ubogiej mieszanki.

Z Twojego teksu wywnioskowałem, że na LPG jest OK. Czyli ukł. zapłonowy można
zostawić w spokoju.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-03-27, 09:40   

pompa paliwa
 
 
Maroonio 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-27, 21:29   

przepływka śmieć sprawdź logi
 
 
cinekprzecinek 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 32
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 6
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 2016-04-03, 09:50   

Pompa sprawdzona bije 6 bar, po naprawie uszczelki pod pokrywa zaworów i wymianie świec jest już lepiej, ale przy szybkim wciśnięciu pedału gazu dalej się trochę dlawi.
Błędy sprawdziłem dziś a po wymianie nie kasowalem.
18014- Rough Road/ engine torque signal from abs :electrical malfunction
17739,40- knock- Control :Cylinder 7,8: regulation limit exceeded - intermittent
16684- Random/multiple Cylinder misfire detected
16685,86,87,88- Cylinder 1,2,3,4 misfire detected
16705- engine speed sensor (g28) implausible signal- intermittent
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-04-03, 12:44   

Zacznij od G28.
Jak nie ma zdrowego G28 to nie ma co grzebać przy innych rzeczach.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
cinekprzecinek 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 32
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 6
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 2016-04-13, 19:57   

Po skasowaniu błędów i paru dniach jazdy pojawiły się błędy wypadania zaplonow od 1do 4 cylindra....
W chwili obecnej sprawa wygląda tak że przy odpaleniu muszę wciskać pedal przyspieszenia bo Inaczej nie zapala na zimnym silniku, na ciepłym silniku zalapie i zgaśnie bez dodania gazu, jak dodam to odpala i jest ok. Tylko przy gwałtownym wciśnięciu gazu zaczyna się dlawic i nie chodzi na wszystkie cylindry. To samo na pb i na gazie.
Co do g28 zacznę może od wyczyszczenia a później pomyślę o wymianie.
Czy czujnik temperatury może mieć też wpływ na uruchamianie przy ciepłym silniku? Bo na zimnym to wiem że ma to duży wpływ.
Jakieś pomysly co może być przyczyną? Przepływa? Przepustnica?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-04-13, 20:58   

a nie masz gdzieś lewizny ?
 
 
Kamrat 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sty 2016
Posty: 38
Skąd: Stargard / Zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-04-13, 22:02   

tak jak pepi napisał zobacz czy nie masz lewizny, jak uda ci się odpalić nasłuchuj syczenia, a skoro ci cyl 1-4 wypadają i na lpg i pb może podmień miejscami moduły i cewki chociaż ze dwie z drugiej głowicy. Dużo roboty z tym nie ma, a zawsze zobaczysz czy wypadanie się nie przeniesie.
_________________
Jeśli coś ci nie wychodzi, weź większy młotek !
 
 
cinekprzecinek 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 32
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 6
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 2016-04-17, 05:10   

Była lewizna na gumie od pokrywy zaworów bo się rozlazla, naprawione. Wymiana modułów na ori używki i jest lepiej bo zamienniki były. Problem nadal nie rozwiązany ale poprawa jest. W vagu 4.9 są te bloki do sprawdzania parametrów, a więc pytanie co to za napięcia pokazują się w grupie jak na zdjęciu? Nie powinny być takie same albo bardzo zbliżone?



Problem rozwiązany, okazało się se były uszkodzone wtryskiwacze benzyny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.