Autor |
Wiadomość |
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2014-12-23, 20:52 [D2 96 4.2PB/LPG
] Problem z pompą paliwa
|
|
|
Witam was mam problem z pompą paliwa a mianowicie pompa sprawna prąd dostaje a mimo to nie chodzi i już nie mam pomysłów co może być powodem tego .
Pompa jest nowa z starą było to samo dlatego ja wymieniłem ,przy zapłonie i kreceniu rozrusznikiem sprawdzałem miernikiem i prąd dostaje ,podpinałem ja także poza układem elektrycznym i wtedy chodzi juz cały głupi jestem z tego prosze was o jakies wskazówki lub podpowiedzi czego moge sie jeszcze przyczepic. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-23, 21:03
|
|
|
Może źle zainstalowana w koszu, lub filtr paliwa przytkany... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2014-12-23, 21:08
|
|
|
Ale pompa podpieta poza układem chodzi czyli bezposrednio prąd podpiołem jej juz zamontowanej w aucie |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-23, 21:21
|
|
|
To może cos z wtyczką jest nie tak skoro poza obwodem działa bez przerwy....
A takie głupie lub może i nie, pytanie...bezpiecznik 31 sprawdziłeś ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2014-12-23, 21:31
|
|
|
Ok kostka dobra sugestia czekam na kolejne a bezpieczniki dla zasady wszystkie sprawdzałem ,
Wracajac do kostki wykluczyłem to bo jak sprawdzałem miernikiem to wetknołem koncówki z miernika własnie w kostkę ale faktycznie może byc tak ze cos nie łączy sprawdzę to i opisze ale czekam na kolejne sugestie co jeszcze mogę sprawdzić |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-23, 21:51
|
|
|
nie sprawdza się miernikiem tylko mocną żarówką !!!!!!!!!!!
bo miernik pokazuje głupoty |
|
|
|
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2014-12-23, 21:56
|
|
|
czyli co mówisz ze wpiąc tam żarówkę ? tylko jak mocną ? |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-23, 22:38
|
|
|
minimum 21 =wat |
|
|
|
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2014-12-26, 13:02
|
|
|
Wiec tak testu żarówki nie przeszło podpiołem H4 50w i dupa nie zapaliła się ani przy zapłonie na 1-2s jaki przy kręceniu silnikiem .
Teraz pytanie gdzie szukac dalej? |
_________________
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-12-26, 13:52
|
|
|
zacznij od przekaznika w nogach pasazera oraz bezpiecznika obok nogi wspomnianego paazera.
Tam sprawdz ta sama metoda czy sie zarowka zapali |
|
|
|
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2014-12-26, 14:09
|
|
|
ok tylko jak tam wpiąc tą żarówke ? aha i rozumiem ze jest to przekaznik numer 208 dolna listwa pierwszy z pradwj strony |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-26, 14:22
|
|
|
podaj zasilanie z aku
jak wystartuje to szukaj po drodze |
|
|
|
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2014-12-26, 14:31
|
|
|
ok tylko potrzebowałbym jasniej gdzie dokładnie mam wpiąć zasilanie lub żarówke ? |
_________________
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-12-26, 15:09
|
|
|
Wiec.
Plusa z akku podajesz na jeden z 2 pinow po wyciagnietym bezpieczniku.Nie jestem teraz w stanie powiedziec ktory(dolny czy gorny pin )prowadzi do pompy ,jednak po podaniu zasilania musisz uslyszec charakterystyczny szum pompy.
Jak zadziala to wiesz ze masz problem z przekaznikiem albo z linia od niego do bezpiecznika.
Sam bezpiecznik warto sprawdzic czy nie zasniedzial
Przekaznik pompy paliwa obsluguje takrze reszte osprzetu na silniku wiec jesli po podaniu zasilania na stale silnik pracuje to zasilanie do przekaznika jest OK. i pozostaje sama linia do bezpiecznika ew. styk przekaznika.Ja bym na niego nie stawial przy opcji gdy silnik pracuje bo obwod pradu do pompy jest w przekazniku zdublowany.
Po mojemu albo masz uwalony bezpiecznik-sniedz ,albo co zadsze uszkodzony kabel |
|
|
|
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2014-12-26, 18:25
|
|
|
Faktycznie twoje założenia były słuszne a przynajmniej tak mi sie wydaje bo wymieniłem bezpiecznik od pompy choć wydawał sie byc dobry poruszałem tam troszke kablami i nagle smiga normalnie a przynajmniej narazie normalnie no nic bede obserwował co bedzie sie działo dalej wydaje mi sie ze wrazie czego przynajmniej wiem gdzie szukac chyba :-) |
_________________
|
|
|
|
|
|