Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Raz przyspiesza ok a raz slabo  
Autor Wiadomość
mateusz30 

Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40
Dołączył: 26 Maj 2019
Posty: 42
Skąd: Biała
Wysłany: 2019-07-01, 12:29   

oczywiście ze 2.2 tez daje znać o sobie.
Też szalało a okazało się że masa była słaba i po poprawieniu jest wszystko ok.

Mam nadzieję że tutaj też się okaże że jakiejś masy niema albo innego głupstwa.

Wybieram się do Fossa i mam WIELKĄ nadzieję że pomoże.

Zauważyłem jeszcze że podczas jazdy podświetlenie przycisku od blokowania szyb w boczku kierowcy mruga niejednostajnie.
Może to właśnie brak masy gdzieś?

Elektryk sprawdzał masę między silnikiem a budą i była bardzo słaba.
Niby że naprawił to ale dalej auto tak samo się zachowuje.


A jak sprawdzić czy katy nie przytkane?
_________________
A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-07-01, 19:46   

Najlepiej, wykręcić pierwsze sondy i wsadzić w otwór endoskop, będzie widać co tam się dzieje.
W vag-u możesz zrobić test katów . w grupie chyba 46 47 .
 
 
peter5on 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 139
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-07-02, 10:27   

mateusz30 napisał/a:
Zauważyłem jeszcze że podczas jazdy podświetlenie przycisku od blokowania szyb w boczku kierowcy mruga niejednostajnie.
Może to właśnie brak masy gdzieś?


Mi też tak mrugała niejednostajnie czasami. Weź sobie dla świętego spokoju odkręć pokrywkę komputerów pod maską tam w podszybiu od pasażera i weź wszystkie kostki poodciskaj, przez lata od wibracji potrafią się zluzować.

Ale ogólnie bez logów pracy pedału gazu, logów pracy potencjometra w przepustnicy to ciężko gdybać, wklej logi.
 
 
mateusz30 

Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40
Dołączył: 26 Maj 2019
Posty: 42
Skąd: Biała
Wysłany: 2019-07-06, 08:08   

Po części już chyba wiadomo co jest.
Dzięki koledze FOSSowi udało się ustalić że uszkodzony czujnik przy pedale hamulca. Ogarnę to w poniedziałek.

Oprucz tego okazało się że katalizatory przytkane. I teraz ciężka decyzja. Bo najlepiej wymienić na nowe ale mocno drogo wychodzi.
Albo usunąć całkowicie.
Sam nie wiem.....
_________________
A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-07-06, 09:59   

jak masz lpg to wywalaj i emulator lambdy drugiej
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-07-06, 11:00   

Czyli jednak czujnik...

Katów całkiem nie wywalaj. Wstawiaj uniwersalne.
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-07-06, 12:50   

mateusz30 napisał/a:
Oprucz tego okazało się że katalizatory przytkane.


Po czym sprawdzone, że taka diagnoza ?
 
 
mateusz30 

Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40
Dołączył: 26 Maj 2019
Posty: 42
Skąd: Biała
Wysłany: 2019-07-07, 13:01   

Koszt uniwersalnych?????
_________________
A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-07-07, 13:52   

mateusz30, po czym wyszło, że katy zapchane ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-07-07, 20:39   

po co ci katy kup tłumiki przelotowe one katy przypominają jeśli chodzi wam o badania techniczne ,
\
 
 
mateusz30 

Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40
Dołączył: 26 Maj 2019
Posty: 42
Skąd: Biała
Wysłany: 2019-07-07, 21:30   

W sumie dokładnie to nie wiem.
Damian sprawdzał w vagu i tak stwierdził.
Poza tym i u niego i u mnie w vagu wywala błąd katalizatora.
Sondy są sprawne bo zacytuję "nie są leniwe"

Poza tym nie tylko Damian to stwierdził.

Poza tym przepływka pokazuje różne wartości podczas maksymalnego obciążenia.
I to też może być dowodem na to że katy zapchane.

Jeszcze spróbuję podmienić przepływkę i zobaczymy co będzie.

A co z sondami jak katy się wytnie?

nie będzie komedii z kompem?
_________________
A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-07-08, 09:47   

Jak sprawdziliście czujnik ??

Katów nie powinieneś wycinać tylko wymienić na inne zamienniki.
Sondy wtedy nie powinny Ci robić problemu.
 
 
mateusz30 

Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40
Dołączył: 26 Maj 2019
Posty: 42
Skąd: Biała
Wysłany: 2019-07-08, 09:50   

Czujnik w vagu wywaliło

[ Dodano: 2019-07-10, 08:25 ]
Czujnik wymieniony i dalej to samo :(

[ Dodano: 2019-07-10, 08:28 ]
A w jakiej kolejności ida w aucie sondy i katy?
_________________
A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-07-10, 08:58   

<silnik> <sonda regualcyjna> <katalizator> <sonda diagnostycza+katalizator>

 
 
mateusz30 

Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40
Dołączył: 26 Maj 2019
Posty: 42
Skąd: Biała
Wysłany: 2019-07-10, 10:09   

Czyli teoretycznie mogę wymienić 2 pierwsze a 2 kolejne wycinać i sondy powinne bez problemu pracować.
Tak?
_________________
A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.