Autor |
Wiadomość |
mateusz30
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40 Dołączył: 26 Maj 2019 Posty: 42 Skąd: Biała
|
Wysłany: 2019-07-01, 12:29
|
|
|
oczywiście ze 2.2 tez daje znać o sobie.
Też szalało a okazało się że masa była słaba i po poprawieniu jest wszystko ok.
Mam nadzieję że tutaj też się okaże że jakiejś masy niema albo innego głupstwa.
Wybieram się do Fossa i mam WIELKĄ nadzieję że pomoże.
Zauważyłem jeszcze że podczas jazdy podświetlenie przycisku od blokowania szyb w boczku kierowcy mruga niejednostajnie.
Może to właśnie brak masy gdzieś?
Elektryk sprawdzał masę między silnikiem a budą i była bardzo słaba.
Niby że naprawił to ale dalej auto tak samo się zachowuje.
A jak sprawdzić czy katy nie przytkane? |
_________________ A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-07-01, 19:46
|
|
|
Najlepiej, wykręcić pierwsze sondy i wsadzić w otwór endoskop, będzie widać co tam się dzieje.
W vag-u możesz zrobić test katów . w grupie chyba 46 47 . |
|
|
|
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-07-02, 10:27
|
|
|
mateusz30 napisał/a: | Zauważyłem jeszcze że podczas jazdy podświetlenie przycisku od blokowania szyb w boczku kierowcy mruga niejednostajnie.
Może to właśnie brak masy gdzieś?
|
Mi też tak mrugała niejednostajnie czasami. Weź sobie dla świętego spokoju odkręć pokrywkę komputerów pod maską tam w podszybiu od pasażera i weź wszystkie kostki poodciskaj, przez lata od wibracji potrafią się zluzować.
Ale ogólnie bez logów pracy pedału gazu, logów pracy potencjometra w przepustnicy to ciężko gdybać, wklej logi. |
|
|
|
|
mateusz30
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40 Dołączył: 26 Maj 2019 Posty: 42 Skąd: Biała
|
Wysłany: 2019-07-06, 08:08
|
|
|
Po części już chyba wiadomo co jest.
Dzięki koledze FOSSowi udało się ustalić że uszkodzony czujnik przy pedale hamulca. Ogarnę to w poniedziałek.
Oprucz tego okazało się że katalizatory przytkane. I teraz ciężka decyzja. Bo najlepiej wymienić na nowe ale mocno drogo wychodzi.
Albo usunąć całkowicie.
Sam nie wiem..... |
_________________ A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-07-06, 09:59
|
|
|
jak masz lpg to wywalaj i emulator lambdy drugiej |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-07-06, 11:00
|
|
|
Czyli jednak czujnik...
Katów całkiem nie wywalaj. Wstawiaj uniwersalne. |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-07-06, 12:50
|
|
|
mateusz30 napisał/a: | Oprucz tego okazało się że katalizatory przytkane. |
Po czym sprawdzone, że taka diagnoza ? |
|
|
|
|
mateusz30
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40 Dołączył: 26 Maj 2019 Posty: 42 Skąd: Biała
|
Wysłany: 2019-07-07, 13:01
|
|
|
Koszt uniwersalnych????? |
_________________ A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-07-07, 13:52
|
|
|
mateusz30, po czym wyszło, że katy zapchane ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-07-07, 20:39
|
|
|
po co ci katy kup tłumiki przelotowe one katy przypominają jeśli chodzi wam o badania techniczne ,
\ |
|
|
|
|
|
|
|
mateusz30
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40 Dołączył: 26 Maj 2019 Posty: 42 Skąd: Biała
|
Wysłany: 2019-07-07, 21:30
|
|
|
W sumie dokładnie to nie wiem.
Damian sprawdzał w vagu i tak stwierdził.
Poza tym i u niego i u mnie w vagu wywala błąd katalizatora.
Sondy są sprawne bo zacytuję "nie są leniwe"
Poza tym nie tylko Damian to stwierdził.
Poza tym przepływka pokazuje różne wartości podczas maksymalnego obciążenia.
I to też może być dowodem na to że katy zapchane.
Jeszcze spróbuję podmienić przepływkę i zobaczymy co będzie.
A co z sondami jak katy się wytnie?
nie będzie komedii z kompem? |
_________________ A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-07-08, 09:47
|
|
|
Jak sprawdziliście czujnik ??
Katów nie powinieneś wycinać tylko wymienić na inne zamienniki.
Sondy wtedy nie powinny Ci robić problemu. |
|
|
|
|
|
|
|
mateusz30
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40 Dołączył: 26 Maj 2019 Posty: 42 Skąd: Biała
|
Wysłany: 2019-07-08, 09:50
|
|
|
Czujnik w vagu wywaliło
[ Dodano: 2019-07-10, 08:25 ]
Czujnik wymieniony i dalej to samo
[ Dodano: 2019-07-10, 08:28 ]
A w jakiej kolejności ida w aucie sondy i katy? |
_________________ A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-07-10, 08:58
|
|
|
<silnik> <sonda regualcyjna> <katalizator> <sonda diagnostycza+katalizator>
|
|
|
|
|
|
|
|
mateusz30
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptrinic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3, S6 C4 x2, A6
Wiek: 40 Dołączył: 26 Maj 2019 Posty: 42 Skąd: Biała
|
Wysłany: 2019-07-10, 10:09
|
|
|
Czyli teoretycznie mogę wymienić 2 pierwsze a 2 kolejne wycinać i sondy powinne bez problemu pracować.
Tak? |
_________________ A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO |
|
|
|
|
|