Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Tiptronic 17114 monitorowanie sprzęgła  
Autor Wiadomość
RaVS6RSPerform 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-11, 19:25   [D2 01 4.2PB/LPG ] Tiptronic 17114 monitorowanie sprzęgła

Witam. jestem Rafał. Jestem użytkownikiem 4.2 tip plus lpg. Znalazłem wasze forum odgrzebując temat. A mianowicie awaryjny tryb skrzyni i błąd 17114 monitorowanie sprzegła złe proporcje. objawy identyczne. kilka osób rozgryzło temat z tym ze to posty z 2011roku i nie można sie skontaktować z owymi ludzmi. ktos pamieta temat badz mozę zna kogoś ewentualnie pomóc może. z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam i szerokości
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-02-11, 19:32   

To mogłeś się dopisać do któregoś, bo pisane nie raz - w najgorszym wypadku zerwanie zabezpieczenia kosza A, uszkodzony pozycjometr albo.. coś z wiązką.
_________________
Black Cars Matters
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2019-02-11, 19:41   

Słabo szukasz kolego :)
Miałem ten błąd gdy pękł kosz. Gdy ruszałem skrzynia po sekundzie przechodziła w tryb awaryjny. Dodatkowo wsteczny działał normalnie z tego co pamiętam.
 
 
RaVS6RSPerform 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-11, 19:46   

tak wiem wiem nie chce zaśmiecać forum. ale właśnie dziewczyna pisała pozycjonometrze. jak go zlokalozowac?? ja wierze ze to elektroniczny problem. Bo to jest sporadyczny błąd.

dokładnie tak samo mam biegi plynnie pieknie jak po regeneracji ale jak już sie dobrze rozgrzeje to awaryjny po ruszeniu. ostygnie i mozna dalej jechac. wstyczny idealnie bez problemów. jedynie do czego można sie przyczepić to zrzucanie przed skrzyzowaniem z 2 na 1 jest lekkie szrpniecie bezradny jestem
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-11, 20:07   

PAlllUCH napisał/a:
Słabo szukasz kolego :)
Miałem ten błąd gdy pękł kosz. Gdy ruszałem skrzynia po sekundzie przechodziła w tryb awaryjny. Dodatkowo wsteczny działał normalnie z tego co pamiętam.

Ja dokładnie tak samo kiedyś mialem
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-12, 19:23   

pekniety forward jedgo uszczelnienia lub lozysko na koszu c i wszystko siadło i nie trzyma oleju, nie ma sie co łudzic ze bedzie ok i pozycjometr zmienisz, bo wtedy był by problem pozycjometrwa a 17114 to juz mało prawdopodobne, tym bardziej ze masz stukniecia przy zmianie biegów, ale jak chcesz szukac w pozycjometrze błędów to jest od boku skrzyni nad kiska zaraz od strony kierowcy idzie od niego wiązka do przodu auta doczepiony jest do niego wybierak przez linke
 
 
RaVS6RSPerform 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-12, 19:36   

Stukniec nie mam W ogóle. Wczoraj zrobiłem około 100km I nie weszła w tryb awaryjny. Dopiero jak męczyłem auto na siłę jazda na 2 I z 2 na 1. Jedyne odczuwalne szarpniecie to delikatne z 2 na 1. Na komputerze czujnik ten z tylu pokazuje jakieś z kosmosu wartości. Predkosc obroty maja sie wtedy nijak do warosci czujnika. Nadzieja ze to ten czujnik....
 
 
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 64
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-02-12, 20:34   

Jakby pozycjometr siadał to byłby problem z zapięciem jakiegokolwiek biegu. On sam z siebie się nie psuje. Jedynie wilgoć może spowodować korozję podwójnych switchy. Przechodziłem to parę miesięcy temu.

Z opisu jaki dajesz stawiałbym na pęknięty kosz forwardu jak koledzy wyżej wspominają. Zapewne pod vcdsem wyjdzie, że pompa musi mocno podbijać ciśnienie aby utrzymać zadane do normalnej pracy.
_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
RaVS6RSPerform 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-12, 20:59   

co masz na myśli mówiąc o korozję podwójnych switchy?? na vcds wszystkie parametry były ok. Jedynie w momencie wpadania w awaryjny wartosci na tym ostatnim czujniku pokazywały z kosmosu wartości. nie ja przeglądałem to piszę to co kolega tłumaczył. tak jakby predkość i obroty były zupełnie inne nie poprawne do tego co na czujniku. Poza tym wszystkie w normie. A jak mówie z godzine czasu tak jezdzilismy. ciezki temat :(


a dodam ze w tym samym momencie konkretnie walnęła mi plecionka w wydechu i dmuchało tam w kable. być może ze coś upaliła?? na tej wysokości są kostki??? <bezradny>
 
 
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 64
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-02-12, 21:09   

Pozycjometr ma w sobie switche, które elektrycznie zamykają obwód lub nie informując sterownik jaki tryb skrzyni ma być zapięty. Jest w hermetycznej obudowie i jak pęknie lub gumowy uszczelniacz przewodów się uszkodzi to dostaje się wilgoć. Korozja metalowych elementów switchy powoduje błędne wskazania. Efekt jest taki, że skrzynia może nie zapiąć biegu lub nie ten co trzeba. Potem wpada w tryb awaryjny. Wywala wtedy błąd związany ze źle wybranym biegiem lub jego wskazaniem.

U ciebie nie ma takich objawów stąd wykluczyłbym właśnie pozycjometr/selektor, który znajduje się przy lewej przedniej półosi.
_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
RaVS6RSPerform 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-12, 21:20   

pozycjonometr też chyba wykluczam teraz. a masz pomysł może o tych wartościach z czujnika??

jesli kosz byłby do wymiany to nie byloby tak ze za każdym razem tak jest albo z każdym kolejnym razem gorzej?? tak na chłopski rozum. a u mnie jest tak ze dzis było dużo dużo lepiej niz wczesniej.
 
 
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 64
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-02-12, 21:31   

Jak jest pęknięty i trzyma się kupy to nie musi być tak za każdym razem. Dopóki kawałek nie odpadnie albo kosz się nie otworzy to losowo może wariować.

Tutaj samemu nic nie zdziałasz. Lepiej podjechać do skrzyniarza na diagnostykę.
_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
RaVS6RSPerform 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-12, 21:38   

Umówiony już jestem Ale pod koniec miesiąca dopiero. Do tego momentu chce wyeliminować ewentualne usterki gdzie nie jest koniecznością mieć skrzynie na stole

[ Dodano: 2019-02-21, 12:08 ]
Wracam z informacją o problemie. otóż okazało się że skrzynia jak myślałem jest jak najbardziej ok <chura> problem polegał na tym że w kostce od czujnika obrotów jest pełno wody z solą a sama kostka mocno zgnita już. wyczyszczone zabezpieczone i lata jak należy. Dlatego warto sprawdzić wszystkie elektro przed zdjęciem skrzyni na stół <chura> <chura> <chura>
pozdrawiam
 
 
SebaAce 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic 5hp19cjt
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lut 2019
Posty: 10
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 2019-02-22, 12:44   

Kolego, powiesz może gdzie znajduje się ten czujnik obrotów? 🤔
 
 
RaVS6RSPerform 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi S6 C5 RS Performance
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-23, 10:38   Tiptronic 17114 monitorowanie sprzęgła

Czujnik sam w sobie jest w tylnej czesci skrzyni. wtyczka jak z przodu skrzyni na wysokosci plecionek wydechu lekko przed. i tam czesto woda sie dostaje zle rozwiazane miejsce
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.