Autor |
Wiadomość |
xxxxx
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Aut/TipTronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 18 Skąd: Okolice KR
|
Wysłany: 2015-02-10, 17:15 [D2 01 4.2PB/LPG
] Ustawienie zderzaka przedniego
|
|
|
Witam wszystkich:)
A wiec tak mam pytanie: Czy można ustawić zderzak przedni w kierunku "zewnątrz/wewnątrz" a dokładnie chodzi mi o to że lewa strona patrząc z przodu listwa chromowa zachodzi mi pod lampę i czy można by było zderzak wysunąć trochę na "zewnątrz"??
Z góry dzięki
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Zapa
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 13 Sty 2015 Posty: 14 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-02-10, 18:48
|
|
|
Pewnie masz wciśnięty ten odbój przykręcany do podłużnicy zmierz sobie długości obydwóch |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
xxxxx
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Aut/TipTronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 18 Skąd: Okolice KR
|
Wysłany: 2015-02-10, 19:34
|
|
|
Dobra dzięki za info:) grunt że dałeś znać że coś tam można ustawić jutro się biorę do roboty a wieczorem napisze jaki rezultat otrzymam:) |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-10, 21:26
|
|
|
odboje zderzaków a tym samy sam zderzak reguluje się na dwa sposoby.
1. Aby ustawić przód / tył trzeba kręcić tą dlugą częścią aluminiową. Jak Zapa, napisał zmierzyć długość tego, po stronie którego jest ok a następnie ustaw ten drugi.
2. Aby usta więc góra / dół kręcimy za pomocą imbusa tą tzw. "Muffe" z gwintem zewnętrznym. (Nie wiem jak to się po polsku nazywa <niewiem> <niegadam> ) przez którą przechodzi śruba na początku odboju. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
xxxxx
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Aut/TipTronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 18 Skąd: Okolice KR
|
Wysłany: 2015-02-11, 16:06
|
|
|
Witam.
Problem został rozwiązany wystarczyło wykręcić ten odbój w moim przypadku dokładnie o niecałe 5 mm. teraz wszystko wygląda jak należy dzięki za pomoc chłopaki
Temat można zamknąć. |
|
|
|
|
MartiniNBR
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic 5hp19
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 16 Mar 2015 Posty: 28 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 2015-03-17, 20:58
|
|
|
A czy jest opcja regulacji zderzaka na boki? U mnie z jednej strony jest bardziej wciśnięty pod błotnik a z drugiej bardziej odstaje. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-17, 21:55
|
|
|
Nie ma regulacji na boki. Jeśli ci z jednej strony odstaje to może po prostu zderzak nie siedzi w ślizgu tylko obok, na zewnątrz ślizgu. Może być tez cos takiego ze któryś ślizg, czy to na zderzaku czy tez na błotniki jest złamany i dlatego zderzak jest bardziej wciśnięty.
Proponuje ściągnąć zderzak, o badać jak się mają zaczepy i próbować założyć poprawnie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
MartiniNBR
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic 5hp19
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 16 Mar 2015 Posty: 28 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 2015-03-18, 22:55
|
|
|
Tak właśnie zrobię przy okazji wymiany rozrządu |
|
|
|
|
|
|
|
Muciek
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 45 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-04-24, 20:33
|
|
|
Pozwolę sobie odświeżyć temat. Stojąc przodem do auta zderzak jest lekko opuszczony (widać szparę pomiędzy lampą, listwą pod nią, a samym zderzakiem). Jest jakaś szybka opcja na podwyższenie go, czy trzeba zdjąć całkowicie i założyć ponownie? |
_________________ EX - S124 3.0TD Turbo SportLine 92'
EX - C220 CDI Elegance ASB 98'
CLK 200 Elegance ASB 97'
Audi A8 D2 4.2 Quattro 01'
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-04-24, 22:08
|
|
|
Muciek, odpowiedź masz kilka postów wyżej...
kręcisz śrubą w odboju. To jest regulacja góra / dół |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Muciek
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 45 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-04-25, 11:58
|
|
|
CINEK napisał/a: | Muciek, odpowiedź masz kilka postów wyżej...
kręcisz śrubą w odboju. To jest regulacja góra / dół |
Tak też wydedukowałem, największą jednak dla mnie zagadką jest pytanie, która to śruba |
|
|
|
|
Beretti
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 231 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2019-04-25, 12:20
|
|
|
rysunek w załączniku
imbus.jpg kręcenie śrubą :-0 ..... |
|
Plik ściągnięto 127 raz(y) 235,99 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Muciek
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 45 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-04-25, 13:10
|
|
|
Beretti, dzięki wielkie!! |
_________________ EX - S124 3.0TD Turbo SportLine 92'
EX - C220 CDI Elegance ASB 98'
CLK 200 Elegance ASB 97'
Audi A8 D2 4.2 Quattro 01'
|
|
|
|
|
|