Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą, wypadanie zapłon  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-03, 19:27   

beyer28 napisał/a:
Bezproblemowe tylko w salonie i tylko w okresie gwarancji ;)


Były może kiedyś :D
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-03, 19:40   

Bezproblemowe wg serwisu oczywiście :D
 
 
orbeet 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, Opel Omega MV6
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 2
Skąd: Köln
Wysłany: 2014-12-03, 20:33   

Dzięki wszystkim za odpowiedz. rozjaśniliście mi wszyscy punkt w którym stoję.
Dziś rano zaglądalem dobrze latarka i na dolnej pokrywie silnika tej od spodu są plamy oleju, jest tez delikatny wyciek spod pokrywy zaworów przy drugiej świecy, wszystkie węże suche.
To co się pali to na stówkę jest smród z katalizatorów. auto ma założony gaz w 2012 i cały układ wydechowy od nowości. Mój też lokomotywa i po przejechaniu 15km autostrady przez kolejne 10minut w mieście też nie dymi, ale tylko przez 10 minut :) Dziś rano dolałem kolejny litr płynu co daje 1litr wody na 250km w cylku mieszanym :(

Kartonu pod aluto nie poloze, bo nie wiem jak zdjac pokrywe spod silnika (ciemno) no chyba ze to dwie srubki tylko. wychodze z domu ciemno, wracam ciemno. w sobote jade na kanał, wypożyczają narzędia itp. mam nadzieję, że mają manometr. W oleju nie ma masła i go od ostatniej dolewki nie ubyło wcale.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-03, 20:42   

orbeet napisał/a:
W oleju nie ma masła i go od ostatniej dolewki nie ubyło wcale.

Trochę ubywać może, grunt żeby nie przybywało :) oznaka, że płyn chłodniczy miesza się z olejem, na bagnecie to taka kawa z mlekiem :) szukaj wycieków...
Wrzuć karton, przy takich wyciekach i przez otwory w osłonie się przebije. Albo lewarek, przód do góry i włóż rękę nad osłonę, pewnie będzie mokro :)
Ostatnio zmieniony przez beyer28 2014-12-03, 20:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-03, 20:42   

beyer28 napisał/a:
W każdym, nie tylko a8 trzeba coś zrobić. Bezproblemowe tylko w salonie i tylko w okresie gwarancji ;)


Dokładnie, teraz robią auta tak wyżyłowane do granic możliwości ze po 100kkm silnik jest juz do roboty a w naszych poczciwych autach, jak ktoś dbał lub dalej dba to 500kkm zrobi bez remontu ;)

orbeet napisał/a:
Dziś rano dolałem kolejny litr płynu co daje 1litr wody na 250km w cylku mieszanym


U mnie było podobnie i co się okazało ze korek od zbiornika płynu chłodniczego nie trzyma już ciśnienia i woda wylatywała pod korkiem gdzieś z tyłu i nie było tego widać. Szczególnie jak silnik jest ciepły to szybko wysycha i tu się pojawia pytanie skąd ubywa jak wszystko wokół suche. Spróbuj z tym korkiem, kosztuje grosze a może akurat pomoże. ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Hesher
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-03, 21:22   

beyer a gdzie reegenerowałes swoje elektrozawory, bo mi zaczely buczec , a to oznacza ze musze juz je robic lub wymienic na drugie , jestem ciekaw ile kosztuja nowe skoro mowisz ze sie nie oplaca?
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-03, 21:43   

Hesher, U siebie pod wawą mam takiego kolegę magika :) Też już szukałem drugich elektrozaworów. Powiedział, że problem tych zaworków polega na notorycznych zwarciach i nadpalaniu się tych wtyczek. Rozkręcił to i stwierdził, że wystarczy wymienic jakieś rezystorki i będą jak nowe.
Piszę po łapkach, bo wiesz to już dawno było i szczerze to aż tak bardzo nie wnikałem, grunt, że rozwiązało problem. U mnie to już były klepnięte na maxa, bo siadła cała lewa strona. Jak chcesz to dam Ci do Niego nr tel i wszystko Ci powie.
Ogólnie nowe w aso to 2200 bodajże <jezu> ale dobrą używkę za 400-500zł kupisz, plus robota ok. 500zł. U mnie całość w 500zł się zamknęła, roboty przy tym trochę jest
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Hesher
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-03, 22:15   

dzieki odezwe sie za jakis czas na priv na lipiec przyszlego roku bede umawial sie na remont skrzyni do midparts takze wtedy bede w warszawie.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-03, 22:18   

Spoko zapraszam
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-12-03, 22:36   

Trzeba też pamiętać że płyn z układu chłodzenia może też trafiać do ASB.
_________________

 
 
RobertA8D2 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8D2
Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 1
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-11-27, 22:23   

Witam podepne sie pod temat otoz od pewnego czasu ubyw ami plyn 300ml na 500km sprawdzalwm wszystko co tu napisaliscie i nic a plyn uieka. czy mozliwe jest ze silnik przepala ten plyn a w oleju nie widac nie przybywa nie zmienia konsystencji dodam tylko ze jak odpalam po dlugim postoju to daje taka chnure ze szokbale niebwiem czy to win aujemnych temperatur czy jednak walnieta uszczelka.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-11-27, 23:31   

Rodzajów uszkodzenia jest kilka, odnośnia pęknięcia głowicy bać uszczelki pod głowicą:
- płyn dostaje się do komory spalania
- płyn dostaje się do oleju
- płyn wydostaje się na zewnątrz
- olej dostaje się do komory spalania
- olej wydostaje się na zewnątrz
- uszkodzenie między cylindrami

Jeśli drastycznie ubywa Ci płynu, a nie zauważyłeś podejrzanego przybywania oleju lub niepokojących wycieków to polecam sprawdzenie płynu na obecność CO2 w układzie.

Widzę, że instalacji lpg nie masz w profilu więc wykluczam uszkodzony reduktor.

Co do chmury podczas odpalania to bywa z tym różnie, ale chmura powinna się pojawiać wraz ze wzrostem temperatury w układzie wydechowym. Wtedy nadmierna ilość wilgoci, wody odparowuje i powstaje biały dym. Co przy normalnych autach jest mało widoczne to przy autach takich jak nasze gdzie pracuje 8 garczków ta chmura już jest spora.

Tu masz bardzo pokrewny temat http://www.a8team.pl/d2-0...6.htm?highlight
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Paweł777 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 53
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-03-06, 22:07   

Kurcze moja A8 ostatnio zgasła sobie podczas jazdy na skrzyżowaniu ,ściągnąłem do mechanika i w końcu zapalił ale nie chodzi na wszystkie gary i mechanik obstawia teraz uszczelkę po głowicą <onie>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-03-06, 23:09   

No pewnie, byle jaki problem i tylko uszczelki robić. Może niech od razu remont kapitalny zrobi.

Proszę Was, nie dajcie się naciągać.
To, że auto zgasło to nie jest koniec świata a równie dobrze może to być pierdoła, tylko tę pierdołę trzeba umieć namierzyć.

To tak jak w dawnych czasach na wszelkie dolegliwości lekarstwem była lewatywa tak teraz jest uszczelka pod głowicą.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Paweł777 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 53
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-03-06, 23:15   

Ostatni tydzień miałem dużo zajęć i nie miałem czasu podjechać zobaczyć co dokładnie się dzieje .Jutro zajadę i zobaczymy .Mam cichą nadzieję że skończy się dobrze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.