Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Wibracje na jałowym między 2000 - 3000o  
Autor Wiadomość
ernieball 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: Audi A6C5
Wiek: 44
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Rawa mazowiecka
Wysłany: 2015-08-14, 06:16   [D2 01 4.2PB/LPG ] Wibracje na jałowym między 2000 - 3000o

Witam.
Mam takie oto zjawisko.
Gdy na postoju dodam gazu (skrzynia w pozycji P lub N) to powyżej 2000obr/min pojawiają się dość mocno wyczuwalne drgania na całej budzie które to ustają powyżej 3000obr/min.
Czy ktoś może wie dlaczego się tak dzieje?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-08-14, 09:09   

Na zimnym i ciepłym to samo?
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-14, 10:11   

W kazdej A/S 8 dokladnie przy 2 tys wyczuwam wibracje ale to są raczej lekkie i tylko na postoju je czuć. Jako że każda tak ma to nie jest to nic złego wg mnie. No ale skoro telepie ci budą to już kłopot.
Jedynym elementem ktory jest cięzki i wirujący jest sam konwerter i tu bym szukał problemu.

W czasie jazdy nie czujesz żadnych dziwnych zachowań?
 
 
ernieball 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: Audi A6C5
Wiek: 44
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Rawa mazowiecka
Wysłany: 2015-08-14, 15:18   

W czasie jazdy też mam drżenie ale myślę, że to od napędu , półosie, podpora itd...
W przyszłym tygodniu podniosę auto na podnośniku i będę obserwował co wibruje.
Może faktycznie te wibracje między 2000-3000obr/min i drżenie podczas jazdy ma związek z konwerterem.
Jeszcze jedna ważna sprawa, czasami słyszę też głuche pukanie z przodu auta jak stoję np. na światłach na "D".
 
 
Pawulon_90 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 114
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-08-14, 17:10   

tez mam te drgania po zmianie konwertera nic sie niezmienilo
 
 
ernieball 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: Audi A6C5
Wiek: 44
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Rawa mazowiecka
Wysłany: 2015-08-14, 17:16   

No właśnie, nie chcę się niepotrzebnie w koszty pakować.
Może ktoś coś jeszcze podpowie <bezradny>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-08-14, 20:15   

Drgania drganiami, tu czasami nie ma co liczyć na innych, tylko trzeba działać wspólnymi siłami. Jeden będzie miał uszkodzoną poduszkę, następny podporę, wahacze, zły skład mieszanki itp.
Ja też miałem drgania i rzucać chciałem już wszystko: podporę, przeguby, koła, opony, dystanse, skrzynię, poduszki i co się okazało ? Słabe ciśnienie gazu i robiło cyrki. Ja podejrzanego namierzyłem, teraz na spokojnie czeka mnie wymiana elektrozaworu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-14, 23:16   

ernesto napisał/a:
Słabe ciśnienie gazu i robiło cyrki. Ja podejrzanego namierzyłem, teraz na spokojnie czeka mnie wymiana elektrozaworu.


A ja ci mówiłem polataj na PB a nie tylko na oparach :]
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-08-15, 03:31   

ja mam przy 140 delikatnie ale na obydwu paliwach <bezradny>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-15, 08:31   

pepi, ja tez miałem-wywazyłem koła :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-08-15, 10:29   

Apophis napisał/a:
ernesto napisał/a:
Słabe ciśnienie gazu i robiło cyrki. Ja podejrzanego namierzyłem, teraz na spokojnie czeka mnie wymiana elektrozaworu.


A ja ci mówiłem polataj na PB a nie tylko na oparach :]


Skąd miałem wiedzieć skoro gazownik twierdził, że cisnienie jest bardzo dobre. Wyszło szydło z worka. Ciśnienie było dobre ale nie wystarczało na pracę na wysokich obrotach. Teraz mu już nie brakuje i czkawki się skończył.
A jazda na benzynie nic by mi nie dała. Gaz by się nie na prawił przez to przecie ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-15, 13:46   

ernieball napisał/a:

Jeszcze jedna ważna sprawa, czasami słyszę też głuche pukanie z przodu auta jak stoję np. na światłach na "D".

To jest raczej głośno chodzący konwerter. Ale nie świadczy to o tym, że jest on do regeneracji. Ludzie z tym długie lata jeżdżą. Mój kolega z a6 już 5 rok z tym chula i nic złego oprócz 'cichego tykania' na d i r się nie dzieje.
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
ernieball 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: Audi A6C5
Wiek: 44
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Rawa mazowiecka
Wysłany: 2015-08-15, 14:52   

beyer28 napisał/a:
ernieball napisał/a:

Jeszcze jedna ważna sprawa, czasami słyszę też głuche pukanie z przodu auta jak stoję np. na światłach na "D".

To jest raczej głośno chodzący konwerter. Ale nie świadczy to o tym, że jest on do regeneracji. Ludzie z tym długie lata jeżdżą. Mój kolega z a6 już 5 rok z tym chula i nic złego oprócz 'cichego tykania' na d i r się nie dzieje.


Cykaniem bym tego nie nazwał, raczej głuche pukanie ale nie zawsze to występuje.
Mówię o tym gdyż może mieć to związek z tymi wibracjami.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-08-15, 16:08   

Apophis napisał/a:
pepi, ja tez miałem-wywazyłem koła
-tylko że na zimowych to samo idealnie przy 140 to czuć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.