Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB ] Spalony komputer silnika ;/  
Autor Wiadomość
A8rider 
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 33
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-10-14, 22:43   [D2 01 4.2PB ] Spalony komputer silnika ;/

Witam.

Mam spalony komputer silnika J220 (na obrazku nr.2). Od czego zacząć szukając przyczyny :?:

17831 (P1423) - Sec. Air Inj. System ( B1) Flow too Low
17819 (P1411) - Sec. Air Inj. System ( B2) Restricted Flow
17513 (P1105) - Heating Circ. (Bank1-Sensor2) Short to B+
17522 (P1114) - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
17521 (P1113) - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High
17539 (P1131) - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S1: Internal Resistance too High
17927 (P1519) - Camshaft Adjustment Bank 1: Malfunction
18042 (P1634) - Accelera.Pedal Pos.Sensor 2 (G185): Signal too High
18038 (P1630) - Accelera.Pedal Pos.Sensor 1 (G185): Signal too Low
17070 (P0686) - ECM Power Relay Control Circuit (J271): Short to Ground

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-10-14, 22:50   

a dlaczego twierdzisz że jest spalony? są widoczne nadpalienia na płytce/scalakach? może tylko instalacja została uszkodzona... wydaje mi się że gdyby sie upalił to byś się z nim nie połączył.
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-10-15, 01:24   

przetłumaczone w translatorze więc trochę kiepsko,ale zawsze to coś


17070/P0686/001670 - ECM mocy Control Relay Circuit (J271): Short to Ground

MOŻLIWE PRZYCZYNY:

Przekaźnik zasilania dla modułu Control Engine (J271) wadliwe

Okablowanie między Control Engine Module (J220) i przekaźnik zasilania dla modułu sterowania silnika (J271) wadliwe

MOŻLIWE ROZWIĄZANIA:

Sprawdź / Replace Przekaźnik zasilania dla modułu sterowania silnika (J271)

Sprawdź podłączenia między Moduł Sterowania Silnikiem (J220) i przekaźnik zasilania dla modułu sterowania silnika (J271)

Sprawdź / Wymień moduł sterujący silnika (J220)

mi się wydaje,że to ten błąd jest za to wszystko odpowiedzialny,znajdź i sprawdź przekaźnik 271,wiązkę/przewody z kompa do tego przekaźnika,ewentualnie wymień go http://allegro.pl/przekaz...1835783992.html podejrzewam,że nowy w sklepie też nie będzie drogi.

A komputera ci czasem nie zalało :?:

[ Dodano: 2011-10-15, 02:53 ]
i tu coś jest
http://www.audiklub.org/p...ic.php?t=107783
 
 
A8rider 
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 33
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-10-15, 09:35   

wolek napisał/a:
a dlaczego twierdzisz że jest spalony? są widoczne nadpalienia na płytce/scalakach? może tylko instalacja została uszkodzona... wydaje mi się że gdyby sie upalił to byś się z nim nie połączył.


dokładnie ścieżki są nadpalone w dwóch miejscach. Auto odpala, silnik pracuje, brak reakcji na dodanie gazu.

tomi26 - tłumaczyłem już te błędy.
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-10-16, 12:35   

przyślij sterownik to Ci go sprawdzę i naprawię. W stopce jest numer telefonu.
W razie gdyby Twój sterownik był nie do naprawienia, wymienię Ci na sprawny i zrobię porządek z immobilizerem, że tylko włożysz i odpalasz :) (immobilizer będzie działał poprawnie, nie usunę go tylko przyuczę).
Pozdro
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
oma142 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 38
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 45
Skąd: strzelin
Wysłany: 2011-10-17, 19:09   

mam pytanko do przed mowcy miałem błąd pamieci rom kupiłem kompa wszystko działa ale jakos dziwnie chodzi tak jak by strzelał w tłumik ale tak dziwnie co moze byc przyczyna zmiana kompa?? czy ze starego kompa oprócz immobil. trzeba cos przeprogramowac do nowego kompa??
_________________
audi bogiem... a8 nałogiem...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-10-17, 23:48   

oma142 napisał/a:
mam pytanko do przed mowcy miałem błąd pamieci rom kupiłem kompa wszystko działa ale jakos dziwnie chodzi tak jak by strzelał w tłumik ale tak dziwnie co moze byc przyczyna zmiana kompa?? czy ze starego kompa oprócz immobil. trzeba cos przeprogramowac do nowego kompa??

To zależy jakiego kompa kupiłeś...
o ile dobrze się orientuję to najlepiej kupować praktycznie identycznego co się ma czyli nie tylko te same numery ale i ten sam rocznik/miesiąc bo najławiej go zaadaptować do swojego auta...
jeżeli komp był z innego rocznika to same immo może nie wystarczyć... co więcej, w niektórych przypadkach może też nie wystarczyć zgranie oprogramowania silnika...
o ile się nie mylę to procesory w sterownikach silnika już na etapie montażu mają wgrane swoje wewnętrzne oprogramowanie wykonawcze tzw. firmware a inny firmware procesora to inna praca całego sterownika silnika (jak coś pokręciłem to niech mnie mądrzejsi poprawią).
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-10-22, 19:59   

@oma142 - co do zmiany sterownika - jeśli zgadzają się numery sterownika zazwyczas robisz tylko immo.Co do Twojej sytuacji musisz sprawdzić czy czasem Twój nowy komputerek nie jest od wersji 40 zaworowej. Ostatnio miałem klienta A8 3.7Q 230KM, który miał założony sterownik od 3.7 FL 260KM, silnik pracował, dobrze się kręcił, ale w górnych partiach obrotów strzelał w tłumik.
Twoje problemy równie dobrze mogą nie wynikać z ECU. Jakie błędy są w sterowniku? Co widać w blokach pomiarowych?

@FOSS niekiedy nawet procesor jest inny, ale interpretacja map zapisanych w epromie z reguły jest taka sama. firmware z reguły jest identyczny w obrębie takiej samej grupy sterowników konkretnego producenta, pomimo czasem znacznych różnic w architekturze czy nawet samym procesorze
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.