Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB ] Zawieszenie Gwintowane FK G82 Problem  
Autor Wiadomość
sebucha8d2 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 59
Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-11-03, 22:38   [D2 01 4.2PB ] Zawieszenie Gwintowane FK G82 Problem

Witam a więc tak muszę podnieść samochód troszkę do góry zmieniłem koła na 20" i troszkę za bardzo siadła i ciężko się jeździ nie trze nic ale wszystko jest na granicy a nie chcę czegoś uszkodzić zawieszenie jest Gwintowane To FK G82 dzisiaj próbowałem podkręcić gwint w górę no i tak przód spoko ale zdejmuje tylne koło a tam nie ma za co klucz nie ma za co złapać daje link do strony z fotkami. http://www.fotosik.pl/u/sebucha8d2/album/2259508 moje pytanie czy jest możliwość że inne klucze są z przodu i z tyłu czy tył nie jest regulowany???? Z góry dziękuję za pomoc i rady co zrobić :]
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-03, 22:53   

Jak pod sprężyną nie ma regulacji to niestety się nie da.
 
 
sebucha8d2 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 59
Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-11-03, 23:21   

Adrian Jest jakieś inne wyjście czy szukać gwintu innego?
 
 
sebucha8d2 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 59
Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-11-03, 23:23   

Chociaż żeby z 2 3cm do góry poszła dupa bo przód jest w miarę ok tylko tyl mi bardzo siedzi
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-03, 23:32   

Jutro wstawię foty jak to wygląda.
 
 
sebucha8d2 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 59
Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-11-04, 07:33   

Ok czekam :]
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-04, 09:10   

Ja mam coś takiego.


 
 
sebucha8d2 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 59
Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-11-04, 09:31   

Ja u siebie nie widziałem nic takiego robiłem to na kanale i miałem tyle koło od strony kierowcy zdjęte i nie widziałem tam nic co można regulować kupie adaptery miejsze teraz mam 20 mm zmierze ile mi wystają koła i kupię miejsze i nie będę musiał regulować jak się schowa troszkę w błotniku też będzie ok
 
 
robertoc4 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: s8
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 44
Skąd: lublin
Wysłany: 2016-03-10, 13:33   

Odgrzeję temat,otóż mam możliwość zakupu takiego gwintu o jakim mowa w temacie tj.FK G82 i sprzedający nie ma również tak jak u kolegi Sebucha8d2 pierścienia regulującego wysokość. Może ktoś się orientuję czy ta zawiecha fabrycznie tak miała ? A jeśli nie i powinna być regulacja to czy można gdzieś dokupić ten pierścień regulujący wysokość .
Sebucha8d2 masz może wiedzę o ile można obniżyć na tym zawieszeniu auto z tyłu, widzę na zdjęciach jak to leży ale powiedz jakiej wysokości opony na felgach 20" .
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-03-10, 14:03   

robertoc4, mi sie wydaje ze zadne gwinty do d2 nie mialy tych pierscieni... Sprezyna jest na tyle obliczona ze ma siasc te 4-5 cm od serii i tyle... Nikt nie myslal o tym ze wsadzajac gwinta ktos bedzie chcial dzwigac tyl ;) Bo jedno mija sie z drugim ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
robertoc4 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: s8
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 44
Skąd: lublin
Wysłany: 2016-03-10, 14:22   

robertas napisał/a:
robertoc4, mi sie wydaje ze zadne gwinty do d2 nie mialy tych pierscieni... Sprezyna jest na tyle obliczona ze ma siasc te 4-5 cm od serii i tyle... Nikt nie myslal o tym ze wsadzajac gwinta ktos bedzie chcial dzwigac tyl ;) Bo jedno mija sie z drugim ;)

Mój przypadek jest odosobniony bo mam zmodyfikowane z tyłu hamowniki tak że muszę używać dystansów 20mm żeby weszły koła multispoke które używam na zimę i na zawieszeniu eskowym już jest ciasno więc jak posadzę niżej to może być lipa .
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-03-10, 17:28   

Gwint AP ma np. Regulacje przód tył wg opisu który widze

Przód : 30-60mm
Tył : 25-50mm
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
robertoc4 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: s8
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 44
Skąd: lublin
Wysłany: 2016-03-10, 17:46   

michalwruszak napisał/a:
Gwint AP ma np. Regulacje przód tył wg opisu który widze

Przód : 30-60mm
Tył : 25-50mm

No tak wszędzie w opisach tak jest, ale zdjęcia konkretnego zestawu do d2 nigdzie nie uświadczysz żeby to sobie zobaczyć .

DODANO:
adrian949 napisał/a:
Ja mam coś takiego.


[url=http://images77.foto...d5m.png]Obrazek[/URL]

nawet w tym temacie kolega twierdzi że takową regulację posiada .
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-03-10, 18:56   

Taką regulację można sobie dołożyć jeśli jej brak, dokupić gotowca, albo u znajomego tokarza dorobić ;) Luknij tu: https://www.youtube.com/watch?v=YEbIvyrsLlo
 
 
robertoc4 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: s8
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 44
Skąd: lublin
Wysłany: 2016-03-10, 22:48   

cheyen napisał/a:
Taką regulację można sobie dołożyć jeśli jej brak, dokupić gotowca, albo u znajomego tokarza dorobić ;) Luknij tu: https://www.youtube.com/watch?v=YEbIvyrsLlo

Tu się zgodzę ale jest małe ale.... nie ma jak taką regulację przykręcić . Zdjąłem koło i sobie wszystko oblukałem ...nie ma jak od dołu przykręcić tej regulacji bo nie ma w wahaczu otworu którym można przeprowadzić śrubę , wahacz jest dość wysoki i nawet gdyby się przewierciło otwór to śruba musiała by być dość długa a ingerencja w konstrukcję tego wahacza to tez nie wiem czy na zdrowie by mu to wyszło . Ale myślę sobie że można by było od góry w wahaczu wywiercić otwór , nagwintować go i tą regulację przykręcić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.