Autor |
Wiadomość |
sebucha8d2
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 59 Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-03, 22:38 [D2 01 4.2PB
] Zawieszenie Gwintowane FK G82 Problem
|
|
|
Witam a więc tak muszę podnieść samochód troszkę do góry zmieniłem koła na 20" i troszkę za bardzo siadła i ciężko się jeździ nie trze nic ale wszystko jest na granicy a nie chcę czegoś uszkodzić zawieszenie jest Gwintowane To FK G82 dzisiaj próbowałem podkręcić gwint w górę no i tak przód spoko ale zdejmuje tylne koło a tam nie ma za co klucz nie ma za co złapać daje link do strony z fotkami. http://www.fotosik.pl/u/sebucha8d2/album/2259508 moje pytanie czy jest możliwość że inne klucze są z przodu i z tyłu czy tył nie jest regulowany???? Z góry dziękuję za pomoc i rady co zrobić |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-03, 22:53
|
|
|
Jak pod sprężyną nie ma regulacji to niestety się nie da. |
|
|
|
|
|
|
|
sebucha8d2
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 59 Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-03, 23:21
|
|
|
Adrian Jest jakieś inne wyjście czy szukać gwintu innego? |
|
|
|
|
sebucha8d2
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 59 Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-03, 23:23
|
|
|
Chociaż żeby z 2 3cm do góry poszła dupa bo przód jest w miarę ok tylko tyl mi bardzo siedzi |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-03, 23:32
|
|
|
Jutro wstawię foty jak to wygląda. |
|
|
|
|
sebucha8d2
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 59 Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-04, 07:33
|
|
|
Ok czekam |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-04, 09:10
|
|
|
Ja mam coś takiego.
|
|
|
|
|
sebucha8d2
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 59 Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-04, 09:31
|
|
|
Ja u siebie nie widziałem nic takiego robiłem to na kanale i miałem tyle koło od strony kierowcy zdjęte i nie widziałem tam nic co można regulować kupie adaptery miejsze teraz mam 20 mm zmierze ile mi wystają koła i kupię miejsze i nie będę musiał regulować jak się schowa troszkę w błotniku też będzie ok |
|
|
|
|
|
|
|
robertoc4
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: s8
Dołączył: 27 Maj 2011 Posty: 44 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2016-03-10, 13:33
|
|
|
Odgrzeję temat,otóż mam możliwość zakupu takiego gwintu o jakim mowa w temacie tj.FK G82 i sprzedający nie ma również tak jak u kolegi Sebucha8d2 pierścienia regulującego wysokość. Może ktoś się orientuję czy ta zawiecha fabrycznie tak miała ? A jeśli nie i powinna być regulacja to czy można gdzieś dokupić ten pierścień regulujący wysokość .
Sebucha8d2 masz może wiedzę o ile można obniżyć na tym zawieszeniu auto z tyłu, widzę na zdjęciach jak to leży ale powiedz jakiej wysokości opony na felgach 20" . |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
robertoc4
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: s8
Dołączył: 27 Maj 2011 Posty: 44 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2016-03-10, 14:22
|
|
|
robertas napisał/a: | robertoc4, mi sie wydaje ze zadne gwinty do d2 nie mialy tych pierscieni... Sprezyna jest na tyle obliczona ze ma siasc te 4-5 cm od serii i tyle... Nikt nie myslal o tym ze wsadzajac gwinta ktos bedzie chcial dzwigac tyl Bo jedno mija sie z drugim |
Mój przypadek jest odosobniony bo mam zmodyfikowane z tyłu hamowniki tak że muszę używać dystansów 20mm żeby weszły koła multispoke które używam na zimę i na zawieszeniu eskowym już jest ciasno więc jak posadzę niżej to może być lipa . |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
robertoc4
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: s8
Dołączył: 27 Maj 2011 Posty: 44 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2016-03-10, 17:46
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Gwint AP ma np. Regulacje przód tył wg opisu który widze
Przód : 30-60mm
Tył : 25-50mm |
No tak wszędzie w opisach tak jest, ale zdjęcia konkretnego zestawu do d2 nigdzie nie uświadczysz żeby to sobie zobaczyć .
DODANO:
nawet w tym temacie kolega twierdzi że takową regulację posiada . |
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
|
|
|
|
|
|
|
robertoc4
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: s8
Dołączył: 27 Maj 2011 Posty: 44 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2016-03-10, 22:48
|
|
|
Tu się zgodzę ale jest małe ale.... nie ma jak taką regulację przykręcić . Zdjąłem koło i sobie wszystko oblukałem ...nie ma jak od dołu przykręcić tej regulacji bo nie ma w wahaczu otworu którym można przeprowadzić śrubę , wahacz jest dość wysoki i nawet gdyby się przewierciło otwór to śruba musiała by być dość długa a ingerencja w konstrukcję tego wahacza to tez nie wiem czy na zdrowie by mu to wyszło . Ale myślę sobie że można by było od góry w wahaczu wywiercić otwór , nagwintować go i tą regulację przykręcić. |
|
|
|
|
|