Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 4.2PB/LPG ] Wycie pompy na zimnym silniku  
Autor Wiadomość
bragi822 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-23, 15:24   [D2 02 4.2PB/LPG ] Wycie pompy na zimnym silniku

Witam,
Gdybyście mogli doradzić bo nie znalazłem tego tematu. Otóż pompa wyje dość głośno na zimnym silniku. Gdy się rozgrzeje to trochę cichnie ale ją i tak troszkę słychać. Kupiłem to autko niedawno. Nie wiem jaki był lany płyn. Wygląda na jakiś czerwony. Co z tym zrobić? Wspomaganie chodzi super, tylko to wycie .. Z góry dziękuję za pomoc ;)
_________________
Wojtek
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-01-23, 17:53   

Z,tego co wiem to powinien być zielony płyn a nie czerwony, wychodzi na to że masz nie właściwy płyn, są przypadki że po zmianie na oryginalny pompa nie wydaje odglosu
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-01-23, 20:17   

Puki są chłodne dni bedzie ok. Ale w upalne możesz mieć już problemy.
Początek końca pompy. Ktoś wlał za gęsty olej i na zimnym odpija się to na niej. Właśnie takim wyciem ewentualnie mialczeniem.
Zalecany olej zalej. Dobrze przepłukać układ i zobaczyć co się dzieje.
Prawidłowo odpowietrzyc układ wspomagania by nie dobić pompy już do końca.
http://www.a8team.pl/d2-a...icy-vt22359.htm
W tym temacie masz opis odpowietrzania układu wspomagania.

Zalej tym płynem koszt około 45zł za litr
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5137
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-01-23, 21:31   

http://www.a8team.pl/d2-9...3,60.htm#243697
_________________
Black Cars Matters
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-23, 21:47   

ernesto napisał/a:
Puki są chłodne dni bedzie ok. Ale w upalne możesz mieć już problemy.
Początek końca pompy.


obserwowałem dokładnie odwrotnie jak kolega - czym zimniej tym głośniej
na ciepło i latem zero problemów

po wymianie płynu problem zniknał
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
bragi822 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-23, 23:09   

Dzięki wielkie :) wymienie płyn i zobaczymy
_________________
Wojtek
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-01-24, 08:58   

maciu, u mnie obiawilo się tak, ze na zimnym wyla jak stado wilków.
A latem już mogłem zapomnieć o kręcenie jedną ręką.
Wymiana pompy pomogła Ale niestety nie jest to idealna sztuka.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-24, 09:05   

no to musiała byc inna przypadłość bo wspomaganie u mnie działało
poprawnie

to były bardziej takie zgrzytania... na zimnym ustepowalo dosyc szybko
czasami zgrzytnelo tylko kilka razy po odpaleniu i zakreceniu kierownica pare razy
a potem juz z kazdym ruchem ciszej
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2017-01-24, 10:49   

pb41ns napisał/a:
powinien być zielony płyn a nie czerwony

Do 2006 roku zalewano zielony mineralny G002000, później wszedł syntetyczny.
Febi w specyfikacji G002000 kosztuje 27-30 zł za litr w sklepach motoryzacyjnych.
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-24, 12:15   

VAGowner napisał/a:
Febi w specyfikacji G002000 kosztuje 27-30 zł za litr w sklepach motoryzacyjnych.


Febi to można wlać sobie do kosiarki. Wiele razy udowadniane było tu na forum, że po płukance i wymianie płynu na oryginalny wspomaganie wracała, a pompy cichły.
Oczywiście nie mówię, że zawsze tak będzie, bo jak pompa w stanie agonalnym to nic nie pomoże.

Niemniej jednak zaleca się lanie tylko ori płynu do wspomagania, który jak już Erni wyżej napisał kosztuje ok 40-50zł za litr w ASO (i 1L też wchodzi do układu). Wiec nie ma co tu oszczędzać tylko te 20 zł dołożyć. :]
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
bragi822 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-25, 14:20   serwis

Panowie, auto na warsztacie. Wstępna diagnoza to, że są luzy na osi i są opiłki w pompie w związku z tym no i .. pompa nadaje się do wymiany. Ale przy okazji jeszcze wyszedł do wymiany reduktor siły hamowania, czy jest możliwość obejścia tego w jakiś sposób? Czy to na zdjęciu to jest reduktor? Czy może zawór regulacji zawieszenia nivo? Zdjęcie robiłem sam wcześniej bo z tego faktycznie się lało.

20161208_121403.jpg
Plik ściągnięto 31 raz(y) 49,59 KB

_________________
Wojtek
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-01-25, 15:38   

To zawór regulacji zawieszenia
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-25, 15:54   

bragi822 napisał/a:
Ale przy okazji jeszcze wyszedł do wymiany reduktor siły hamowania, czy jest możliwość obejścia tego w jakiś sposób?


bragi822, załóż proszę temat w odpowiednim dziale, jeśli masz problem dotyczący uszkodzenia innej kategorii.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.