Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 2.8PB ] pompa paliwowa  
Autor Wiadomość
dzidzia 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 160
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-05-18, 08:05   

prawdopodobnie nie trafiłeś koszem w ten dynks przelewowy który przelewa z drugiej połowy zbiornika
_________________
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-05-18, 14:35   

dzidzia napisał/a:
prawdopodobnie nie trafiłeś koszem w ten dynks przelewowy który przelewa z drugiej połowy zbiornika

Dokładnie tak,z tym że z tego króćca plastikowego przy pompie,którym trzeba trafić w dziurkę w baku powinno lecieć paliwo pod ciśnieniem,które wcześniej powinno zostać zaciągnięte do pompy z kosza przez ten duży ssak w pompie(zanim odpalisz powinno być w koszu paliwo,spróbuj zalać z 10 L choć wątpię żeby to zadziałało bo pewnie nie trafiłeś w ten tzw.przelew :-/ ) Z tego przelewu w baku odchodzi jeden wąż,a od niego następne chyba dwa które są rozprowadzone po baku i robią coś na zasadzie podciśnienia i tym magicznym sposobem :mrgreen: paliwo wpływa do kosza (jest mały otwór z boku)w którym siedzi pompka.

Ps.Przez ostatnie 2 miesiące przesiedziałem w bagażniku łącznie jakieś 100 godzin :shock:
nową pompę Vemo załatwiłem po dwóch dniach jazdy,paliwo zeszło ciut poniżej połowy i zaczął prychać,przełączyłem na gaz i pojechałem dalej,pojeździłem tak jakieś 20 min i to wystarczyło,ażeby pompka z koszem stała się jednością (czyt.zjarała się topiąc cały plastik wokoło)żałuję,że nie wyjąłem od razu bezpiecznika od pompy :/ kupiłem następną i w końcu zamocowałem ją tak jak być powinna i hula.
Aha musiałem też kupić drugi używany kosz :evil:
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-05-18, 19:21   

mam do sprzedania VDO noweczke na gwarancji za 440 zl
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2011-05-19, 19:27   

panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy

[ Dodano: 2011-05-19, 19:30 ]
narazie latam awaryjnie ponczocha na pompe i luzem do zbiornika jest ok i mogłoby byc ale to nie to
ma byc tak jak ksiązka pisze
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-05-19, 20:08   

glinka napisał/a:
panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy

Kolego jak będziesz wyciągał pompę to wlej trochę paliwa do kosza i podłącz pompkę pod akumulator(tylko plus do plusa i minus do minusa :mrgreen: )i zobaczysz o co tam chodzi,później na spokojnie przejrzyj cały kosz czyli co gdzie idzie i będziesz miał jasność,pozostanie ci tylko dobrze zamocować kosz :-P
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2011-05-19, 20:45   

tomi26 napisał/a:
Kolego jak będziesz wyciągał pompę to wlej trochę paliwa do kosza i podłącz pompkę pod akumulator(tylko plus do plusa i minus do minusa )i zobaczysz o co tam chodzi,później na spokojnie przejrzyj cały kosz czyli co gdzie idzie i będziesz miał jasność,pozostanie ci tylko dobrze zamocować kosz


własnie oto chodzi ze sprawdzałem i tym małym ssakiem leci paliwo a nie zaciąga
i to mnie dziwi bo jak ma zaciągnąc rezerwe ze zbiornika a innej drogi niema

[ Dodano: 2011-05-19, 20:50 ]
http://moto.allegro.pl/po...1603239696.html

z tej aukcji pompe paliwa mam
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-05-19, 20:57   

glinka napisał/a:
panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy

Ja jak u siebie wymieniałem pompę to też się zastanawiałem jak to ustrojstwo działa. Pompa u mnie po prostu stanęła ze starości przez wytarte szczotki. Już na luzie po stuknięciu raz załapywała raz nie ale dalej chodzi. Kiedyś pomagałem koledze z forum importcompany wymieniać pompę przez telefon. Rozmawialiśmy przez telefon i tłumaczyłem mu co i jak po kolei z pompą i właśnie sprawdzałem mu na jakiej zasadzie pompa zasysa paliwo do kosza. Muszę stwierdzić, że pompa zasysa paliwo tym dużym otworem na którym znajduje się sitko. Pozostałymi otworami wypuszcza. Dobrze by było gdyby podczas montażu pompy było co najmniej 3/4 zbiornika paliwa lub zalać kosz paliwem podczas wkładania kosza. Inaczej pompa się przyciera bo niema smarowania i chłodzenia bo paliwo to jej ciecz chłodząca i smarująca. Jeśli się przytrze to potem długo nie pochodzi. Dobrze jest też wymienić oring na przelewie z drugiej komory (ten na jopku)
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
szamil1 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 28
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2011-05-28, 23:37   

Ja mam 2.8 padła mi i wsadziłem z 4.2 działa bez problemu pozdrawiam
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-06-02, 21:19   

A ja mam takie pytanko:
mógłby ktoś z łaski Swej wrzucić schemat, jak te węże są połączone w baku? Bo mam w planach pokombinować z moją pompką, a wydaje mi się że jest ok bo nagle zaniemogła i połowa baku a ona ma problem. Wcześniej tego nie było a nie była wyciągana. Wydaje mi się że jakiś wąż będzie strzelony, po eksperymencie z przykrym zapachem (w innym poście pytałem jak to zwalczyć, udało się i muszę to napisać). Wracąjąc do mojego pytania, to wiem że taki schemat chyba z ETKI krąży gdzieś tu na forum (kiedyś go widziałem), ale już kilka dni wertuję i nie potrafię na niego wpaść. z góry dziękuję ;-)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-06-03, 06:21   

http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-06-03, 15:44   

pioter napisał/a:
http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm

No właśnie to już przejrzałem na wylot, a wiem ze gdzieś był pokazany cały bak i jak te wężyki w nim biegną. Wydaje mi się ze to z ETKI było wklejona ale pewności nie mam. Ale od biedy myślę ze sobie poradzę, jedynie zapytam jeszcze czy otwór co ten "feralny cecek" do niego trzeba trafić , to on służy do przelewu z komory lewej baku??
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-06-03, 18:13   

pewnie ci chodiz o linki ztego tematu jest tu duzo przydatnych informaji i chyba schemta ktory potrzebujesz?
http://www.audiklub.org/p...pic.php?t=69742

a te cycek tez jest tam pokazany na zdjeciahc i jest do przelewu z drugiej komory
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-06-03, 23:01   

No u mnie już to opanowałem wszystko, ale faktycznie o ten temat mi chodziło co w linku http://www.audiklub.org/p...pic.php?t=69742
Dzięki wielkie tego szukałem. Pozdrawiam.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-06-09, 18:45   

daro72 napisał/a:
glinka napisał/a:
panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy

Ja jak u siebie wymieniałem pompę to też się zastanawiałem jak to ustrojstwo działa. Pompa u mnie po prostu stanęła ze starości przez wytarte szczotki. Już na luzie po stuknięciu raz załapywała raz nie ale dalej chodzi. Kiedyś pomagałem koledze z forum importcompany wymieniać pompę przez telefon. Rozmawialiśmy przez telefon i tłumaczyłem mu co i jak po kolei z pompą i właśnie sprawdzałem mu na jakiej zasadzie pompa zasysa paliwo do kosza. Muszę stwierdzić, że pompa zasysa paliwo tym dużym otworem na którym znajduje się sitko. Pozostałymi otworami wypuszcza. Dobrze by było gdyby podczas montażu pompy było co najmniej 3/4 zbiornika paliwa lub zalać kosz paliwem podczas wkładania kosza. Inaczej pompa się przyciera bo niema smarowania i chłodzenia bo paliwo to jej ciecz chłodząca i smarująca. Jeśli się przytrze to potem długo nie pochodzi. Dobrze jest też wymienić oring na przelewie z drugiej komory (ten na jopku)
[url=http://img27.imagesh...ngq.jpg]Obrazek[/URL]

Ktoś może wie jakie wymiary ma ten oring ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-06-09, 19:22   

Przyznam się bez bicia, że ja robi takie rzeczy organoleptycznie. Biorę go i jadę do sklepu motoryzacyjnego. Powiem szczerze że nie pamiętam jaki mi dają. U mnie w motoryzacyjnym kosztują one bodaj 40 groszy, a nowa pompa koło 500 złotych i pracy przy ponownym rozbieraniu co nie miara. No i stres czy będzie ściągać do końca paliwo.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.