Autor |
Wiadomość |
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-05-18, 07:05
|
|
|
prawdopodobnie nie trafiłeś koszem w ten dynks przelewowy który przelewa z drugiej połowy zbiornika |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-18, 13:35
|
|
|
dzidzia napisał/a: | prawdopodobnie nie trafiłeś koszem w ten dynks przelewowy który przelewa z drugiej połowy zbiornika |
Dokładnie tak,z tym że z tego króćca plastikowego przy pompie,którym trzeba trafić w dziurkę w baku powinno lecieć paliwo pod ciśnieniem,które wcześniej powinno zostać zaciągnięte do pompy z kosza przez ten duży ssak w pompie(zanim odpalisz powinno być w koszu paliwo,spróbuj zalać z 10 L choć wątpię żeby to zadziałało bo pewnie nie trafiłeś w ten tzw.przelew :-/ ) Z tego przelewu w baku odchodzi jeden wąż,a od niego następne chyba dwa które są rozprowadzone po baku i robią coś na zasadzie podciśnienia i tym magicznym sposobem :mrgreen: paliwo wpływa do kosza (jest mały otwór z boku)w którym siedzi pompka.
Ps.Przez ostatnie 2 miesiące przesiedziałem w bagażniku łącznie jakieś 100 godzin :shock:
nową pompę Vemo załatwiłem po dwóch dniach jazdy,paliwo zeszło ciut poniżej połowy i zaczął prychać,przełączyłem na gaz i pojechałem dalej,pojeździłem tak jakieś 20 min i to wystarczyło,ażeby pompka z koszem stała się jednością (czyt.zjarała się topiąc cały plastik wokoło)żałuję,że nie wyjąłem od razu bezpiecznika od pompy kupiłem następną i w końcu zamocowałem ją tak jak być powinna i hula.
Aha musiałem też kupić drugi używany kosz :evil: |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-05-18, 18:21
|
|
|
mam do sprzedania VDO noweczke na gwarancji za 440 zl |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2011-05-19, 18:27
|
|
|
panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy
[ Dodano: 2011-05-19, 19:30 ]
narazie latam awaryjnie ponczocha na pompe i luzem do zbiornika jest ok i mogłoby byc ale to nie to
ma byc tak jak ksiązka pisze |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-19, 19:08
|
|
|
glinka napisał/a: | panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy |
Kolego jak będziesz wyciągał pompę to wlej trochę paliwa do kosza i podłącz pompkę pod akumulator(tylko plus do plusa i minus do minusa :mrgreen: )i zobaczysz o co tam chodzi,później na spokojnie przejrzyj cały kosz czyli co gdzie idzie i będziesz miał jasność,pozostanie ci tylko dobrze zamocować kosz :-P |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2011-05-19, 19:45
|
|
|
tomi26 napisał/a: | Kolego jak będziesz wyciągał pompę to wlej trochę paliwa do kosza i podłącz pompkę pod akumulator(tylko plus do plusa i minus do minusa )i zobaczysz o co tam chodzi,później na spokojnie przejrzyj cały kosz czyli co gdzie idzie i będziesz miał jasność,pozostanie ci tylko dobrze zamocować kosz |
własnie oto chodzi ze sprawdzałem i tym małym ssakiem leci paliwo a nie zaciąga
i to mnie dziwi bo jak ma zaciągnąc rezerwe ze zbiornika a innej drogi niema
[ Dodano: 2011-05-19, 20:50 ]
http://moto.allegro.pl/po...1603239696.html
z tej aukcji pompe paliwa mam |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-19, 19:57
|
|
|
glinka napisał/a: | panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy
|
Ja jak u siebie wymieniałem pompę to też się zastanawiałem jak to ustrojstwo działa. Pompa u mnie po prostu stanęła ze starości przez wytarte szczotki. Już na luzie po stuknięciu raz załapywała raz nie ale dalej chodzi. Kiedyś pomagałem koledze z forum importcompany wymieniać pompę przez telefon. Rozmawialiśmy przez telefon i tłumaczyłem mu co i jak po kolei z pompą i właśnie sprawdzałem mu na jakiej zasadzie pompa zasysa paliwo do kosza. Muszę stwierdzić, że pompa zasysa paliwo tym dużym otworem na którym znajduje się sitko. Pozostałymi otworami wypuszcza. Dobrze by było gdyby podczas montażu pompy było co najmniej 3/4 zbiornika paliwa lub zalać kosz paliwem podczas wkładania kosza. Inaczej pompa się przyciera bo niema smarowania i chłodzenia bo paliwo to jej ciecz chłodząca i smarująca. Jeśli się przytrze to potem długo nie pochodzi. Dobrze jest też wymienić oring na przelewie z drugiej komory (ten na jopku)
|
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
szamil1
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 28 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 2011-05-28, 22:37
|
|
|
Ja mam 2.8 padła mi i wsadziłem z 4.2 działa bez problemu pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-06-02, 20:19
|
|
|
A ja mam takie pytanko:
mógłby ktoś z łaski Swej wrzucić schemat, jak te węże są połączone w baku? Bo mam w planach pokombinować z moją pompką, a wydaje mi się że jest ok bo nagle zaniemogła i połowa baku a ona ma problem. Wcześniej tego nie było a nie była wyciągana. Wydaje mi się że jakiś wąż będzie strzelony, po eksperymencie z przykrym zapachem (w innym poście pytałem jak to zwalczyć, udało się i muszę to napisać). Wracąjąc do mojego pytania, to wiem że taki schemat chyba z ETKI krąży gdzieś tu na forum (kiedyś go widziałem), ale już kilka dni wertuję i nie potrafię na niego wpaść. z góry dziękuję ;-) |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-06-03, 14:44
|
|
|
pioter napisał/a: | http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm |
No właśnie to już przejrzałem na wylot, a wiem ze gdzieś był pokazany cały bak i jak te wężyki w nim biegną. Wydaje mi się ze to z ETKI było wklejona ale pewności nie mam. Ale od biedy myślę ze sobie poradzę, jedynie zapytam jeszcze czy otwór co ten "feralny cecek" do niego trzeba trafić , to on służy do przelewu z komory lewej baku?? |
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-06-03, 17:13
|
|
|
pewnie ci chodiz o linki ztego tematu jest tu duzo przydatnych informaji i chyba schemta ktory potrzebujesz?
http://www.audiklub.org/p...pic.php?t=69742
a te cycek tez jest tam pokazany na zdjeciahc i jest do przelewu z drugiej komory |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-06-09, 17:45
|
|
|
daro72 napisał/a: | glinka napisał/a: | panowie na moj rozum tem mniejszy ssak powinien tez zaciągac paliwo jak ten wiekszy a nie dmuchac bo kosz wkładam na 99 % ok. i nic nie ciągnie ktos gdzies napisał ze mniejszy dmucha paliwo tylko jak wtedy ma zciągac rezerwe przeciez patrzac po wezach to tylko ten jeden mały jest doprowadzony do pompy
|
Ja jak u siebie wymieniałem pompę to też się zastanawiałem jak to ustrojstwo działa. Pompa u mnie po prostu stanęła ze starości przez wytarte szczotki. Już na luzie po stuknięciu raz załapywała raz nie ale dalej chodzi. Kiedyś pomagałem koledze z forum importcompany wymieniać pompę przez telefon. Rozmawialiśmy przez telefon i tłumaczyłem mu co i jak po kolei z pompą i właśnie sprawdzałem mu na jakiej zasadzie pompa zasysa paliwo do kosza. Muszę stwierdzić, że pompa zasysa paliwo tym dużym otworem na którym znajduje się sitko. Pozostałymi otworami wypuszcza. Dobrze by było gdyby podczas montażu pompy było co najmniej 3/4 zbiornika paliwa lub zalać kosz paliwem podczas wkładania kosza. Inaczej pompa się przyciera bo niema smarowania i chłodzenia bo paliwo to jej ciecz chłodząca i smarująca. Jeśli się przytrze to potem długo nie pochodzi. Dobrze jest też wymienić oring na przelewie z drugiej komory (ten na jopku)
[url=http://img27.imagesh...ngq.jpg]Obrazek[/URL] |
Ktoś może wie jakie wymiary ma ten oring ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-06-09, 18:22
|
|
|
Przyznam się bez bicia, że ja robi takie rzeczy organoleptycznie. Biorę go i jadę do sklepu motoryzacyjnego. Powiem szczerze że nie pamiętam jaki mi dają. U mnie w motoryzacyjnym kosztują one bodaj 40 groszy, a nowa pompa koło 500 złotych i pracy przy ponownym rozbieraniu co nie miara. No i stres czy będzie ściągać do końca paliwo. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|