Autor |
Wiadomość |
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2013-02-23, 18:41 [D2 01 4.2PB/LPG
] Zacisk tył - tłoczek nie wraca
|
|
|
Panowie mam taki problem wymienilem uszczelki w zacisku tylnym jeździłem parę dni i zaczął mi cieknąć płyn ale to z mojej winy bo uszczelke zle założyłem i dziś ładnie wszystko poskładałem i teraz problem bo zacisk słabo odbija i tarcza sie grzeje. Byłem u mechanika i mówi ze to może być wina węża gumowego czy to możliwe czy cos zle złożylem wymieniałem tylko ta harmonijkę i ta uszczelke co jest w środku. Proszę o jakieś podpowiedzi? |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-02-23, 19:24
|
|
|
zle zlozyles wkrec pol obrotu tloczek przy odkreconym odpowietrzniku tak zeby po zlozeniu tarczy z zaciskiem reczny dzialal w calym zakresie ( na wyciagnietym sprawdzisz jaki ma skok dzwigienka) |
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2013-02-23, 20:08
|
|
|
nie rozumiem jak ja mialem caly zacisk sciagniety i zlozyłem i jak przycisne pedał to tloczek nie wraca tak jak powinien napisz jak od poczatku to zrobić. |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2013-02-23, 20:46
|
|
|
Może to być przyczyną co opisuje kolega uszek, ,ale jest jeszcze możliwość że oring na tłoczku ci się zawinął , miałem taki przypadek kiedyś w C3 . 2 komplety klocków zjeżdziłem aż postanowiłem w końcu rozebrać to bo tak jak piszesz temperatura jednej piasty mnie niepokoiła ,okazało się że oring był zawinięty jakieś 0,5 cm , płyn w ogóle nie ciekł tylko tłoczek nie odbijał jak trzeba.
Najlepiej zdemontuj zacisk rozbierz jeszcze raz , złóż porządnie i dokładnie ,jak będziesz wkręcał tłoczek to odkręć odpowietrznik i dopiero wkręć tłoczek do końca a następnie zakręć odpowietrznik . zamontuj zacisk przyciśnij kilkakrotnie pedał hamulca kontrolując oczywiście poziom płynu h. w zbiorniczku i w razie potrzeby uzupełniając go do wymaganego stanu. teraz możesz odpowietrzyć układ . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-03-07, 23:27
|
|
|
No i jak temat sie ruszył? |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
mr_nuke
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 21 Skąd: Wu-Ka śląsk
|
Wysłany: 2015-02-02, 18:16
|
|
|
Witam,
Podłącze się pod temat.
W moim A8 D2 preFL grzeje się mocniej tarcza z tyłu od strony pasażera, nim zauważyłem klocka już nie było, i metalowa jego część tarła już o tarczę (autem jeździ moja druga połówka).
Wymieniłem tarcze i klocki na Zimmermana, zaciski zregenerowałem, płyn hamulcowy wymieniłem
i po krótkiej przejażdżce znów ta tarcza jest wyraźnie cieplejsza.
Czy możliwe że nowe hamulce muszą się "ułożyć" i dlatego jest taki efekt?
Pozdrawiam mr_nuke |
_________________ Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-02, 18:26
|
|
|
Zacisk do zregenerowania bo sie blokuje. |
|
|
|
|
|
|
|
mr_nuke
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 21 Skąd: Wu-Ka śląsk
|
Wysłany: 2015-02-02, 18:32
|
|
|
Regenerowałem zacisk, zapomniałem dodać, że poprzednio klocek starł się tylko z jednej strony - od strony felgi natomiast ten od wewnątrz wyglądał niemal jak nowy. |
_________________ Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało |
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-02, 19:30
|
|
|
Koledze sie zapiekł na prowadnicach i to na maksa, rozumiem ze wyczyściłeś prowadnice i nasmarowałeś? |
|
|
|
|
|
|
|
mr_nuke
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 21 Skąd: Wu-Ka śląsk
|
Wysłany: 2015-02-02, 19:55
|
|
|
Prowadnice wyczyściłem, że ani grama starego smaru ani syfu w nich nie było. Posmarowałem delikatnie smarem. Bez klocków i tarczy zacisk leciutko chodził po prowadnicach, choć zastanawiałem się czy nie ma na nich zbyt wielkiego luzu. Same prowadnice nie miały żadnych śladów obtarć itp. mierzyłem je po całej długości i wszędzie trzymały ten sam wymiar. ;( |
_________________ Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało |
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-02, 20:16
|
|
|
A rowek kolega wyczyścił tam gdzie uszczelka kwadratowa jest bo jak został syf to może zaciskać, albo coś z ręcznym jest nie tak. |
|
|
|
|
|
|
|
mr_nuke
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 21 Skąd: Wu-Ka śląsk
|
Wysłany: 2015-02-02, 20:43
|
|
|
Ręczny wykluczyłem, bo zrzuciłem linkę i dalej się grzało. Jutro rozbiorę jeszcze raz zacisk i sprawdzę ten rowek. |
_________________ Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-02, 22:24
|
|
|
może być jeszcze rozwarstwiony przewód gumowy |
|
|
|
|
|
|
|
mr_nuke
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 21 Skąd: Wu-Ka śląsk
|
Wysłany: 2015-02-03, 07:03
|
|
|
Przewody wymieniałem w zeszłym roku, wizualnie wyglądają bdb |
_________________ Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało |
|
|
|
|
|