Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 3.3TDI ] Wyciek oleju  
Autor Wiadomość
sławek 36 
Moje A8


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: sławek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: czempiń wielkopolska
Wysłany: 2009-10-27, 19:59   [D2 02 3.3TDI ] Wyciek oleju

[audi a8 3.3tdi] witam serdecznie od niedawna stałem się posiadaczem audi a8 3.3tdi z przebiegiem 227 tys auto serwisowane do końca sprawdzałem w serwisie. w czasie zakupu zauważyłem wyciek oleju z przodu silnika gość mówi że to uszczelniacz wału może któryś z kolegów miał podobny problem. ponieważ jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o ten silnik to oczywiście stres :-D a tak ogólnie to miałbym sporo pytań co do tego silnika może któryś z kolegów użytkowników poda mi namiary na siebie żebym nie zaśmiecał forum zbytecznymi pytaniami z góry dziekuje za zaintersowanie
_________________
pawlik 36
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2009-10-27, 22:29   

JA miałem to samo u siebie w S8 jeżeli do uszczelniacz wału to jest sporo pracy.
W zasadzie cały przód trzeba zdemontować!!! Potem trzeba sie zabrac za rozrząd jeżeli nie był ruszany to jest okazja nawymiane. Fajnie by było mieć urządznie do blokowania rozrządu będzie dużo łatwiej. W serwisie bym nie prubował szukac bo samego uszczelniacza nie sprzedają przynajmniej do Ski ale w Sklepie z uczelniaczami napewno dostaniesz tyko przed wydłubaniem uszczelniacza spisać wszystkie sympole!!
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz