Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 3.3TDI ] zmiana pompy ABS  
Autor Wiadomość
ernitom 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 15
Skąd: toruń
Wysłany: 2014-05-29, 20:19   [D2 02 3.3TDI ] zmiana pompy ABS

witam panowie mam pytanie posiadam audi a8 3.3tdi i wymieniłem pompe abs o numerach 8E0614111AS na pompe o numerach 8E0614111T moze tak byc ?? ?
_________________
ernitom
Ostatnio zmieniony przez ernitom 2014-05-29, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-29, 20:49   

Skoro wymieniłeś i nie piszesz ze masz kontrolkę na desce to znaczy ze działa.Skoro działa to bym sie nie zagłębiał.
Sam niedawno wymieniałem właśnie ......111T bo padnięty był silnik elektryczny.W tych pompach inne jest od pozostałych to ze one nie posiadają elektroniki w sobie , są tylko elementem wykonawczym komputera który jest nad nogami kierowcy.
Różnica pomiedzy AS i T zapewne jest na tyle drobna że ECU ABS jej nie widzi .
 
 
ernitom 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 15
Skąd: toruń
Wysłany: 2014-05-29, 21:39   

no własnie ze po zamianie nie działa i pali się kontrolka abs i esp . i zaczęło mi smierdziec ze sterownika nad nogami . pytam czy może być to zamienione bo jak wymienię sterownik to nie chce go spalić
_________________
ernitom
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-29, 21:44   

Słuchaj dla pewnosci wypadaloby pomierzyc opornosci pomiedzy pinami pompy AS.
Jotro mogo podeslac rozpiske z T .Podejzewam ze beda takie same jak w AS.Wtedy to nie wina pompy.
Czemu zmieniles pompe?
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-05-29, 22:06   

ernitom

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
ernitom 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 15
Skąd: toruń
Wysłany: 2014-05-29, 22:18   

palil mi sie czujnik cisnienia układu hamulcowego i czujnik biegu to mysłałem ze pompa
sprawdz czy te pompy sa takie same to nie bede wyjmował tej co załolzyłem


DODANO:

znaczy sie palił sie abs a na vagu pokazywało sygnał rozpoznania biegu i czujnik cisnienia w układzie hamulcowym


DODANO:

jak mam poprawic tytuł na jaki ?? ?
_________________
ernitom
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-05-29, 22:37   

ernitom napisał/a:
jak mam poprawic tytuł na jaki ?? ?


TAGi kolego:

http://static.pokazywarka...756758/tagi.jpg
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
ernitom 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 15
Skąd: toruń
Wysłany: 2014-05-29, 22:39   

chyba teraz dobrze . :)
_________________
ernitom
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-30, 08:03   

Dla potomnosci.
W naszych A8/S8 D2 oraz kilku innych grupy VAG z tego okresu systemie ABS z ESP
Czujnik cisnienia w ukladzie nie znajduje sie w pompie widocznej po otworzeniu maski (przez wielu slusznie nazywaną ABS) ale w dodatkowej pompie ESP ktora jest zaraz pod nia.Widoczna zazwyczaj gdy sie zdejmie nadkole.
Opornosci pompy ABS na zlaczu 15pin.(pompy z .....111T pewnie tez AS)
Pin 10 jako wspolny do pomiaru.
Piny 1,4,9,11,12,15 maja miec opornosc 4-4,5 Ohm
Piny 2,3,5,6,7,8 maja miec opornosc 8-8,5 Ohm
Pomiedzy pinami 13 i 14 (silnik elektryczny) 0,6 Ohm



Co do problemu
Nie kojaze bledu odnosnie rozpoznania biegu.
Bardziej pasuje do skrzyni a niezeli ABS
 
 
ernitom 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 15
Skąd: toruń
Wysłany: 2014-05-30, 20:26   

witam wymieniłem sterownik i pokazuje mi się błąd z pompa esp
_________________
ernitom
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-30, 20:33   

No dokladnie
Masz uszkodzony ESP tam tez jest czujnik cisnienia plynu
 
 
ernitom 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 15
Skąd: toruń
Wysłany: 2014-05-30, 21:37   

to znaczy ta pompę tak czy co ?
pokazuje mi błąd 1422 pompa hydrauliczna ESP V156 brak osprzetu
jak sprawdzić czy jest z nią ok ?
a sterownik się chyba spalił bo jak weszlem w abs to było tam coś takiego
jak test wyjść i od tego czasu zaczęło mi smierdziec pod kierownicą
. co mam zobaczyć przy tej pompie esp ?
_________________
ernitom
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-31, 07:22   

Pompa ESP to nic innego jak silnik elektryczny na 2 kable oraz czujnik w niego wkrecony od odczytu cisnienia plynu.
Pompa jest bezposrednio podlaczona do ECU bez przekaznikow.
Jej piny to 22 czerwonobialy i 24 czerwonoczarny.
Wypadaloby odpiac wtyczke ECU odnalezc te piny i wpierw sprawdzic miernikiem opornosc a nastepnie podac zasilanie .Powinna byc slyszalna pompa w trakcie tej czynnosci.
Skoro ECU zglasza brak osprzetu prawdopodobnie proba z miernikiem wykaze otwarty obwod co bedzie wskazywac albo na walniete kable albo na koniec zywota pompy.


Sprawdz jeszcze bezpieczniki w prawym slupku A
ST2(czerwona linia) bezp.9
ST4(niebieska linia) bezp.9 i 10
 
 
ernitom 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 15
Skąd: toruń
Wysłany: 2014-05-31, 17:18   

podpialem się bezpośrednio do pompy esp i jak daje jej napięcie to robi mi zwarcie także napewno
jak zrobiłem test wyjść w vag to sterownik podał prąd i się spalił
ot cała przyczyna tego będzie .
_________________
ernitom
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-31, 18:55   

Wymieniaj i daj znac
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.