Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Zmiana silnika - 3.7 czy 4.2  
Autor Wiadomość
bociek7 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D?, Opel Tigra
Wiek: 34
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 7
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2012-01-08, 10:31   [D2 ALL ] Zmiana silnika - 3.7 czy 4.2

witam niedługo zamierzam wymienić silnik w mojej ósemce 3.7 z 97 roku,i właśnie do was z takim pytaniem czy da rade zamontować silnik młodszy np.99r01r czy trzeba zmienać wszystkie podzespoły komputery itp? a drugie pytanko czy można zamontowac co wsześniej był 3.7 czy da rade też bez modyfikacji 4.2 zamontować?

pytam się i prosze o zrozumienie mnie bo zależy mi jak najszybciej wymienić silnik ;-)
z góry dzieki za odpowiedzi ;-) ;-) ;-)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-08, 11:25   

poliftowy do prelifta nie będzie łatwo

4.2 w miejsce 3.7 oba przed lift powinny być p&p
bez porównania schematów z roczników które dokładnie chcesz zamieniać się
nie obejdzie
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
bociek7 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D?, Opel Tigra
Wiek: 34
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 7
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2012-01-08, 11:44   

czyli musi być przed liftem i jeżeli 4.2 to nie będzie problemu?
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-08, 13:14   

bociek7 napisał/a:
musi być przed liftem i jeżeli 4.2 to nie będzie problemu?

dokładnie , dużo kolegów żałuje że nie ma tych 4.2 w głębi ducha :mrgreen:
spalanie około 10% więcej + , lepsze osiągi + koszt części identyczny :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
bociek7 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D?, Opel Tigra
Wiek: 34
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 7
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2012-01-08, 13:23   

dzięki za info koledzy ;-) tylko teraz musze poszukać motorku ;-) a wiecie ile powinienem wydać na taki motorek 4.2
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-08, 14:52   

wkład startowy to koszt około 3000zł (bez LPG)
rozrząd
oleje , filtry ;-)
do tego instalacja LPG od 4000-7000zł ;-)
temu dodaj to do ceny auta
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
bociek7 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D?, Opel Tigra
Wiek: 34
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 7
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2012-01-08, 18:43   

a co powiecie o tych motorach co są oferowane na allegro za 1tyś czy 2tyś warte są uwagi? czy omijać je szerokim łukiem?
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-01-08, 21:20   

bociek7 napisał/a:
a co powiecie o tych motorach co są oferowane na allegro za 1tyś czy 2tyś warte są uwagi? czy omijać je szerokim łukiem?

No silniki jak to silniki,część wymienna...no przecież te silniki na allegro też normalnie jeździły w aucie,więc niema co tu omijać szerokim łukiem,tylko brać,zakładać do siebie i jeździć ;-)

Dobrze kupić silnik,który jest jeszcze w aucie i jest możliwość przetestowania danego silnika.
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-08, 21:44   

taki z allegro to moze byc opcja dla ciebie bo za 1-2k dostaniesz golasa
tzw. słupek a wszystko poprzekładasz ze swojego
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-01-08, 22:22   

Podoba mi się opis z tej aukcji http://allegro.pl/silnik-...1994694040.html

"NICZEGO NIE UKRYWAM PRZEBIEG OK 290TYS KM.JESLI DLA KOGOS TO DUZO TO PRZEBIEG NA ZYCZENIE MOZNA ZMNIEJSZYC NA ALLEGROWY 80-120TYS KM."

Hehe chłop nie owija w bawełnę.

A tak z innej beczki,to mógłby w końcu gość zainwestować w aparat fotograficzny :lol:
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-01-09, 10:01   

Dobra opcja z tym, że silnik w aucie i można sprawdzić przed zakupem. A przebieg to wiadomo jak to u nas w kraju z tym bywa. Jeśli ma 290 tys i ktoś o niego dbał to jeszcze kawał świata na nim można objeździć ;-)
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-01-09, 10:56   

wszystko fajnie pieknie piszecie koledzy
Ciekawe tylko jak sobie poradzi 5hp19 z takim swapem 4.2:D
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-09, 12:23   

tomek87g napisał/a:
wszystko fajnie pieknie piszecie koledzy
Ciekawe tylko jak sobie poradzi 5hp19 z takim swapem 4.2:D


a co ma sobie nie poradzić nie chce mi się teraz sprawdzać ale
podzespoły powinny być identyczne w razie czego sterownik
asb też podmienić a zacząć od przejrzenia schematów/etki itp.
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-01-09, 13:53   

podmienic sterownik z 4hp24 do 5hp19????????? :shock:
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-09, 15:49   

tomek87g napisał/a:
podmienic sterownik z 4hp24 do 5hp19????????? :shock:


skrzynia pozostaje w aucie i jej typ się nie zmienia miałem na myśli podmianę
sterownika ASB (o ile się różni) z takiego z 3.7 na taki od 4.2
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.