Autor |
Wiadomość |
djmajor
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 19 Lut 2016 Posty: 15 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2016-04-01, 16:47 [D2 02 4.2PB/LPG
] Łożysko Kompresora Klimatyzacji
|
|
|
Siemanko, ma ktoś może info jaki nr łożyska występuje w kompresorze klimatyzacji ?
Szukałem ale nie znalazłem nigdzie stosownej informacji a chciałbym kupić i od razu wymienić bo huczy niemiłosiernie a nie chciałbym unieruchomić furmanki na dzień czy dwa bo czasem różnie jest z dostępnością części. |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-04-01, 16:50
|
|
|
Panie tylko przez neta. Znajdziesz bez problemu. W sklepach nie licz ze bedziesz mial, jak sprowadza to za ciekawą kwote. z tego co pamietam to 35X22 miało wymiar czy cos w ten deseń. Nie pamietam oznaczenia kompresora to bym CI znalazł |
|
|
|
|
|
|
|
djmajor
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 19 Lut 2016 Posty: 15 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2016-04-01, 16:53
|
|
|
mam sklep typowy tylko z łożyskami i tam kiedyś znajomek kupował tylko kwestia właśnie wymiaru/ nr łożyska.. |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-04-01, 17:00
|
|
|
Spisz oznaczenie kompresora to można coś znaleźć |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-04-01, 19:57
|
|
|
35x52x22, są dostępne w hurtowniach motoryzacyjnych bez problemu |
|
|
|
|
djmajor
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 19 Lut 2016 Posty: 15 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2016-04-02, 20:07
|
|
|
Arthur, masz u mnie duże piwo, dokładnie takie łożysko
Nastała cisza pod maską. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-07, 19:17
|
|
|
Chciałem dzisiaj wymienić łożysko. Odkręciłem śrubkę i zdjąłem przednią część kółka a w środku było zerwane zabezpieczenie na szyjce co trzyma całe kółko... Łożysko nie było wcześniej wymieniane a ślad na urwanej szyjce wygląda na starą przypadłość.
Opiłków nie było w układzie, cicho chodził. Do wymiany kompresor czy tylko dokręcić śrubę i się nie martwić? |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-07, 19:21
|
|
|
Chodzi zyje chłodzi to co się martwić. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-08, 21:38
|
|
|
Wymienię przednią pokrywę bo i tak łożysko za luźno chodzi po szyjce. |
_________________
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-04-13, 08:51
|
|
|
Odkopię: dużo roboty z wymianą łożyska? O ile dobrze widziałem, to odkręcamy śrubę centralną, zdejmujemy dekiel, ściągamy segera i wyjmujemy całe sprzęgiełko z łożyskiem? |
|
|
|
|
|
|
|
kadela69
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39 Dołączył: 28 Mar 2017 Posty: 60 Skąd: tychy
|
Wysłany: 2017-07-10, 08:30
|
|
|
Witam mam sprezarke denso 7sbu16c,tam jest takie same lozysko jak u kolegi wyzej? |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2017-07-11, 11:20
|
|
|
jest |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-07-18, 21:55
|
|
|
Dziś dłubałem przy łożysku. Mi też przy ściąganiu koła z łożyskiem zerwał się rant, na którym osadzony jest pierścień zabezpieczający. Póki co nowe łożysko wsadziłem na klej do gwintów, ale docelowo kompresor do wymiany. Łożysko tak, jak wspomniano: 35x52x22 (kod wspólny ACB35x52x22 np. NTN; koszt ok. 45-50zł). |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-07-19, 17:02
|
|
|
A ściągnąłeś segera przed demontażem? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-07-19, 21:34
|
|
|
No weź... |
|
|
|
|
|