Autor |
Wiadomość |
marczyk
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Mateusz
Dołączył: 26 Lis 2019 Posty: 26 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2020-04-11, 06:54 [D2 02 4.2PB/LPG
] Problem ze skrzynią 5hp24
|
|
|
Witam od wczoraj mam poważny problem ze skrzynią otóż podczas wyprzedzania czuć było stukniecie i skrzynia zaczęła się slizgac oczywiście przeszła w tryb, awaryjny dojechałem do domu bez problemu tak jakby, ciągle bez lock UPA nic nie trzyma. Sprawdziłem błędy od razu w domu i wyskoczyły dwa
https://zapodaj.net/04f47d439228a.jpg.html
Wcześniej przed tym incydentem skrzynia też idealnie nie chodziła często tracila lock up na zimnym szarpnela z jedynki na dwójkę miałem sytuację gdzie po wciśnięciu do końca i przyspieszeniu nie mógł wrzucić trójki więc zdjąłem płytę sterujaca przeczyscilem i już wchodzila normalnie może to coś z płyta? Teraz jak odpaliłem na zimnym wsteczny elegancko jest daje na D po, chwili się zapina ale czuć że nie do końca po wciśnięciu gazu nje rusza dopiero jak podejdzie pod 2.5 , 3 tys obrotów jest szarpie cię i można ruszyć potem wchodzi w tryb awaryjny i, można jechać ale tak jakby ciągle bez lock UPA. Dzięki z góry za info |
|
|
|
|
|
|
|
longd2
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Slawek
Jeżdzę: A8 D2 long
Wiek: 47 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 94 Skąd: Swietokrzyskie
|
Wysłany: 2020-04-12, 14:15 skrzynia
|
|
|
Moze byc wiele rzeczy ale wyglada na to ze sie kosz rozlecial |
|
|
|
|
|
|
|
marczyk
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Mateusz
Dołączył: 26 Lis 2019 Posty: 26 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2020-04-12, 14:34
|
|
|
zdecydowałem że kupuje druga skrzynie używana we wtorek będę po nią jechał gwarancje dwa tygodnie więc jak będzie chodzic okej no to może trochę pochodzi... A swoją sobie powoli wyremontuje. Co nie co już czytałem na temat wymiany skrzyni, że najlepiej wyjechać całym silnikiem mam żurawka niestety nie mam kanału ale myślę że jak podniose auto na pół metra to od dolu mi wystarczy, aby poodkrecac polosie sanki, wał itp. Klime mogę sobie spuścić w powietrze sam? Później, oczywiście uzupełnię ale chodzi o to że nie za bardzo chce teraz nim gdziekolwiek jechać żeby, nie stanąć całkowicie. Jakieś dobre rady bym, potrzebował co jak, najlepiej najwygodniej zrobić żeby, z tym silnikiem łatwo wyjechać. Dzięki |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-04-12, 16:30
|
|
|
klimy nie musisz spuszczać chłodnice z boku można dać na kanale też jest tragicznie skrzynia waży 160 kg
Na podnośniku ok się robi tylko
Ale tak jak ty nie masz niczego to tylko tak do tego tematu jak piszesz |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-04-12, 16:37
|
|
|
Możesz zrobić jak ja w tamtym roku, auto na bloczki i opuszczasz silnik razem z sankami i wyjeżdżasz z auta. |
|
|
|
|
marczyk
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Mateusz
Dołączył: 26 Lis 2019 Posty: 26 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2020-04-12, 18:26
|
|
|
machul333, czyli odkrecam od dołu wał tłumiki, od lewarka wodzik do skrzyni , łape skrzyni, sanki, wahacze obydwa z dwóch stron od strony silnika przy zwrotnicy nie muszę ich rozpinac? Polosie, i gdzieś tam się znajdują poduszki silnika , i silnik łapie za otwory w głowicy z tyłu. Plus wiadomo wszystkie węże cały przod chlodnice i wyjeżdżam z silnikiem. Ile Ci to zajęło? |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-04-12, 21:25
|
|
|
Kurde nie za dużo trochę, ściągasz zawieszenie dla swojej wygody, wydech, wodzik skrzyni i wał, przód cały, łapiesz żurawiem za silnik od głowic, i odkręcasz tylko 4 główne śruby sanek, i wsio 2 dni mi to zajęło dzień na przód i drugi na wytaraganie tego bo sam robiłem .
Tak to wyglądało |
|
|
|
|
marczyk
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Mateusz
Dołączył: 26 Lis 2019 Posty: 26 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2020-04-12, 22:14
|
|
|
machul333, silnik trzyma się tylko na sankach? Nie ma żadnych poduch bocznych czy coś? Kurde dziwne.. No ale oki nie jest to takie tragiczne przynajmniej sobie zmienię od razu może nastawniki i rozrząd fajny miałeś wózek ja mam samego żurawka ale postawie sobie wszystko na jakąś paletkę i będę skrzynie odkrecal |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-04-12, 22:32
|
|
|
Masz poduchę z przodu tylko jeszcze , ale to ją i tak i tak odkręcisz |
|
|
|
|
marczyk
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Mateusz
Dołączył: 26 Lis 2019 Posty: 26 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2020-04-13, 00:08
|
|
|
machul333, dzięki, myślę że sobie z tym jakoś poradzę |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-04-13, 10:15
|
|
|
Do odkręcenia jeszcze będziesz miał główny plus i masę przy podłużnicy od strony pasażera, a wiązkę elektryczną odpinasz w skrzynce sterowników na podszybiu, jest na wtyczkach i wyjdzie ci z całym silnikiem. |
|
|
|
|
marczyk
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Mateusz
Dołączył: 26 Lis 2019 Posty: 26 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2020-04-13, 10:47
|
|
|
machul333, elegancko
[ Dodano: 2020-04-14, 13:56 ]
machul333, a jakieś Rady co do odkręcania skrzyni? Na coś uważać szczególnie? |
|
|
|
|
|
|
|
|