Autor |
Wiadomość |
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2013-11-06, 21:39 [D2 02 4.2PB/LPG
] Przygasł komputer w zegarach
|
|
|
Witam autko stało jakieś 10 dni na parkingu i dzisiaj wsiadam a tu tak jak by komputer miedzy zegarami przyciemniony i to bardzo. reszta świeci jak powinna ale ten komputer ciemny. Co może być przyczyną? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-06, 22:24
|
|
|
Po nagrzaniu powinien się rozjaśnić. Był poruszany ten temat już, jeśli na polu jest zimno i wsiadasz do auta i jedziesz to fisa prawie nie widać, dopiero co powyżej 3 min coś zaczyna się rozjaśniać. Gorzej jak po nagrzaniu wnętrza nic nie pokazuje. Podepnij VAGa i zrób Output test zegarów (blok Instruments). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2013-11-06, 23:03
|
|
|
fakt pojeździłem jakieś 5minut. poźniej stop i poźniej znó jakieś 5 minut. auto się nagrzało do 75C tylko. jutro sprawdze jak będe wracał do domu czy sie poprawi. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-11-07, 10:25
|
|
|
Prawdopodobnie są to pierwsze objawy padania FIS-a. U mnie też tak zaczęło się dziać z tym wyświetlaczem i w niedługim czasie stawało się to coraz bardziej uciążliwe. Poza tym zaczęły znikać piksele z wyświetlacza czasu i przebiegu. Wymieniłem cały licznik i teraz świeci wszystko tak jak powinno. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-11-07, 23:31
|
|
|
Kolorowy fis raczej nie pada. Za to zegarek i licznik przebiegu dziennego notorycznie. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-11-08, 10:02
|
|
|
Panowie , zauważyłem u mnie też taką przypadłość , ale jest to trochę dziwne :
- Jak jest ciepło ( powyżej 20*C ) to fis prawie całkowicie przygasa ( tak jak by się deska rozdzielcza nagrzewała od słońca ) .
- Jak jest poniżej 20*C , to świeci normalnie
- W zimne dni jak autko się nagrzeje to znowu przestaje świecić .
Mam wrażenie jak by było to zależne od temperatury otoczenia licznika :-/
Jak robię test licznika , To nawet jak nic na Fisie nie widać , to podczas testu piksele wracają :evil: O co tu chodzi ??? |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-11-08, 11:39
|
|
|
mdamian napisał/a: | Panowie , zauważyłem u mnie też taką przypadłość , ale jest to trochę dziwne :
- Jak jest ciepło ( powyżej 20*C ) to fis prawie całkowicie przygasa ( tak jak by się deska rozdzielcza nagrzewała od słońca ) .
- Jak jest poniżej 20*C , to świeci normalnie
- W zimne dni jak autko się nagrzeje to znowu przestaje świecić .
Mam wrażenie jak by było to zależne od temperatury otoczenia licznika :-/
Jak robię test licznika , To nawet jak nic na Fisie nie widać , to podczas testu piksele wracają :evil: O co tu chodzi ??? |
Wyświetlacz się wypalił, standard, mam to samo u siebie. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-08, 16:19
|
|
|
Tak pany to szukajcie fajnego licznika bo wasze fisy juz umierają. Miałem tak samo i po założeniu licznika z roku 98' (jest troche lepszy) wreszcie widze co trza |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-08, 20:15
|
|
|
Nic nie musisz robić, wykręcasz stary podpinasz nowy i po robocie ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-08, 20:57
|
|
|
Ja dopasowywałem przebieg do poprzedniego i tyle Są tez kodowania i mozna sie pobawic z bajerami ale u mnie coś opornie to działało. |
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2013-11-09, 18:31
|
|
|
No u mnie panowie po przejechaniu kilku kilometrów fis sie rozjaśnił i aż raził w oczy jak przed tym przygasaniem. Wydaje mi sie tak jak pisał kolego że poprostu auto stało 10 dni na zimnie i dlatego tak sie działo. teraz kazdego ranka jak wsiadam jest wszystko ok. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-09, 20:50
|
|
|
mdamian, A ja Cię musze opierniczyć za to pytanie bo sam klepalem tu kupe postów o tym i Ty stary forumowiczu nie wiesz nic na ten temat? WYmiana na poliftowy jest bardziej skomplikowana a w moim egzemplarzu praktycznie nieopłacalna.
Jesli nie znajdziesz dlaczego to CI opowiem jeszcze raz |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-11-09, 23:21
|
|
|
:oops: Maciek wiem że to było klepane , ale nie mogłem tego znaleźć , jak coś przeglądam w miarę często , to wiem mniej więcej gdzie to jest , a w ostatnim czasie tyle podobnych tematów doszło że zgłupiałem .
Czyli dla jasności , stary licznik odłączam , i z przed Lf pasuje .
Tylko korekta licznika do mojego przebiegu i gra ?? :oops: |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|