Autor |
Wiadomość |
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-06-30, 16:13
|
|
|
jak wolno jest to samo. dam z D na N odczekam nawet chwile i później dam na R i też jest taki dzwięk. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-06-30, 17:54
|
|
|
ja piernicze moze cos Ci zle poskladali, no bo nie jest normalnym to ze skrzynia jest po remoncie w "fachowym" warsztacia a auto nie jezdzi bo jeszcze to i tamto a 4 tysie poszly
juz raz taki przypadek tu byl omawiany jak jeden kolega zaplaci za remont chyba 2000€ i auto nie jezdzilo. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-30, 18:34
|
|
|
Kontaktowałeś się z warsztatem który dokonywał naprawę? Jak oni widzą tą sytuację? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-06-30, 20:14
|
|
|
auto jeździ ,ale stuk nie jest na miejscu! dziś sie nie mogłem dodzwonić jutro zadzwonie zapytam... |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
monster_1973
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 90 Skąd: DE Hessen
|
Wysłany: 2014-07-02, 07:22
|
|
|
Jakaś masakra z tą Twoją skrzynią. Jedyne co przychodzi mi do głowy: pojechałbym do warsztatu gdzie naprawiałeś skrzynię i niech podmienią sterownik elektrohydrauliczny (płytę zaworową). Jeśli takowej nie mają to poszukałbym jakiegoś kolegi z Twoich okolic który ma A8 poliftowe w benzynie i podmieniłbym z jego auta ten sterownik. Wtedy będziesz wiedział czy jest poprawa. Jeśli nie będzie zmian, to podmieniłbym sterownik elektroniczny. I zobaczysz wtedy czy jest zmiana. Jeśli nie będzie zmiany to albo będzie uszkodzenie mechaniczne w skrzyni albo coś z elektroniką. W Twoim przypadku diagnoza jest trudna ponieważ auto kupiłeś z usterką i nie wiadomo w jakich okolicznościach pojawiła się . Od poprzedniego właściciela też prawdopodobnie niczego nie dowiesz się bo nie umiał sobie z tym problemem poradzić i auto sprzedał. Nie powinieneś jeździć tym autem ponieważ usterka jest poważna i może pęknąć kosz. |
|
|
|
|
irwonkas
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Irek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 44 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2016-02-17, 10:15
|
|
|
czy sprawa zostala rozwiazana bo mam to samo w d3 a8? |
_________________ keliotan |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2016-02-17, 11:55
|
|
|
tak sterownik. było w nim cos grzebane i był rozbierany przed poprzedniego właściciela został naprawiony teraz,ale przy włączeniu świateł auto znów wchodziło w tryb awaryjny:) nie wiem czy jakieś napięcie spadało czy co się działo i postanowiłem kupić drugi - to jesli chodzi o skrzynie . A jeśli chodzi o stuk to oddałem do mechanika na gwarancje co robił mi skrzynie i cos tam pogrzebał od spodu i juz jest ok. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|