Autor |
Wiadomość |
RemuSkm
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Lip 2014 Posty: 61 Skąd: Mniszków
|
Wysłany: 2016-06-03, 19:50 [D2 02 4.2PB
] problem z odpaleniem i utrzymaniem obrotów
|
|
|
Witam od dziś mam ciekawy problem tzn
podczas jazdy zgasł i nie chciał już odpalić po scholowaniu oczywiście po raz kolejny spadł przewód paliwa z pompy w zbiorniku zrobiłem więc odpalam i wielki h** odkręciłem przewód paliwowy przy listwie paliwo jest jadę dalej komp i błędy oczywiście wypadanie zapłonu i coś nowego brak sygnału z zamknięcia przepustnicy więc szybkie czyszczenie i po błędzie kolejna próba odpalenia i prawie rozładowania załapał ledwo bo ledwo ale udało się i jakie było moje zdziwienie że po wciśnięciu pedału gazu zero reakcji a wręcz po chwili zaczął gasnąć więc zacząłem szybko go naciskać i odzyskał obroty ale ich nie trzymał jak już go dokręciłem go 3 tysięcy odpuściłem i powtórka z rozrywki obroty spadły w dół i zaczął gasnąć aż zgasł i tak prawie za każdym razem aż klękną akumulator
z góry informuje że filter paliwa w między czasie wymieniłem
Jakieś sugestie propozycje bo jestem uziemiony |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-06-03, 21:50
|
|
|
Pompa paliwa lub jej kosz |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-06-04, 05:59
|
|
|
Wlej 5 litrow do baku (zeby zapelnic kosz) i sprobuj odpalic, jak wszystko wroci do normy to wiadomo ze pompa jak nie wroci do normy szukaj gdzie indziej. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
RemuSkm
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Lip 2014 Posty: 61 Skąd: Mniszków
|
Wysłany: 2016-06-04, 06:26
|
|
|
3/4 zbiornika paliwa tankowałem zanim zgasł
[ Dodano: 2016-06-04, 12:54 ]
problem rozwiązany zbyt małe ciśnienie na przewodach paliwowych |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-04, 13:31
|
|
|
Czyli pompa |
|
|
|
|
RemuSkm
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Lip 2014 Posty: 61 Skąd: Mniszków
|
Wysłany: 2016-06-04, 13:43
|
|
|
działać działa ale nie daje odpowiedniego ciśnienia |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-04, 14:01
|
|
|
No to zdechła. 570zł+ montaż i po kłopocie. W razie W w dziale warsztat jest szczegółowa instrukcja wymiany |
|
|
|
|
RemuSkm
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Lip 2014 Posty: 61 Skąd: Mniszków
|
Wysłany: 2016-06-04, 14:21
|
|
|
jakies pół roku temu odkupiłem nówkę za 250 + montaż (3 browarki ) i auto już jeździ
[ Dodano: 2016-06-10, 09:32 ]
zauważyłem gratis mi znikną problem z wypadaniem zapłonu |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-10, 09:22
|
|
|
Ciagnie do dna? |
|
|
|
|
RemuSkm
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Lip 2014 Posty: 61 Skąd: Mniszków
|
Wysłany: 2016-06-10, 09:56
|
|
|
jeszcze nie sprawdzałem ale mam zamiar spuścić paliwo ze zbiornika i sprawdzę czy odpala z rezerwy |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-10, 09:57
|
|
|
A jak chcesz je spuścić? Nie prościej po prostu jeździć? |
|
|
|
|
RemuSkm
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Lip 2014 Posty: 61 Skąd: Mniszków
|
Wysłany: 2016-06-10, 10:06
|
|
|
wyciągam wskaźnik ( rurka ) przy pompie i pompa zewnętrzna do bańka i po problemie
[ Dodano: 2016-06-10, 11:07 ]
wole jak nieodpale na podwórku niż w drodze |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-10, 10:10
|
|
|
No to wg mnie prościej sobie kupic w bańke 5-10l i jechac po prostu
Wymiane pompy się robi na prawie pustym zbiorniku,bo po wymianie ma jechać. Jak masz wachy sporo to najtańszy zamiennik bedzie hasał zanużony w benie |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-06-10, 10:17
|
|
|
Ja tam podłączam wężyk pod wyjście paliwa z kosza i odpalam na krótko pompę. Jak zaczyna zasysać powietrze, to wyłączam i sprawdzam ile w baku zostało. Przy okazji można wtedy zmierzyć wydatek pompy |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
RemuSkm
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Lip 2014 Posty: 61 Skąd: Mniszków
|
Wysłany: 2016-06-10, 10:20
|
|
|
ja mam pompkę już nówkę
ale mimo to wole męczyć zewnętrzną |
|
|
|
|
|