|
Autor |
Wiadomość |
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-10-19, 14:29 [D2 ALL
] Procedura prawidłowego pomiaru poboru prądu
|
|
|
Witam.
Czy taka procedura powinna tak wyglądać:
Miernik podłączony SZEREGOWO z akumulatorem bez przerywania zasilania (najpierw podłączony amperomierz minusem do wyjścia z akumulatora i drugą końcówka do masy samochodu a następnie zdjąć minusową klemę) na wyłączonym silniku i wyjętych kluczykach ze stacyjki oraz wyłączonych wszystkich odbiornikach. Po pomiarze najpierw założyć klemę a następnie zdjąć końcówki miernika. Zaleca się zdejmować ujemną klemę.
Tylko jak na to patrze to mam wrażenie że żeby to sprawdzenie było miarodajne to powinienem siedzieć w bagażniku, a później do kabiny się przedostać przez rękaw na narty z miernikiem w ręku na przedłużonych kablach, najlepiej tak żeby alarmu nie wzbudzić i dopiero teraz po kolei wyjmować bezpieczniki i sprawdzać wskazania amperomierza.
Czy może to jest proste jak budowa cepa i tylko ja tego nie ogarniam. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-10-19, 15:21
|
|
|
Najprościej to wziąć ze 3-4m kabla 2-żyłowego i przedłużyć nim kable miernika. Podłączasz to tak jak opisałeś do aku, ciągniesz kabel z miernikiem obok auta na przód pod nogi pasażera, zamykasz klapę bagażnika i drzwi pasażera, czekasz kilka minut aż się alarm uśpi i wyciągasz po kolei bezpieczniki ;-) |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-19, 15:32
|
|
|
Ara$, Ile Ci zżera tego prądu - to dośc istotne - rozumiem ,że mierzysz to po jakimś czasie od zamkniecia. |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-10-19, 16:07
|
|
|
gtfan napisał/a: | Najprościej to wziąć ze 3-4m kabla 2-żyłowego i przedłużyć nim kable miernika. Podłączasz to tak jak opisałeś do aku, ciągniesz kabel z miernikiem obok auta na przód pod nogi pasażera, zamykasz klapę bagażnika i drzwi pasażera, czekasz kilka minut aż się alarm uśpi i wyciągasz po kolei bezpieczniki ;-) | tylko jak sie zamkne z miernikiem w środku to zacznie mi wyc alarm, jak zamkne sam miernik a później otwieram z kluczyka też mi wyje
[ Dodano: 2013-10-19, 17:12 ]
Pepeka napisał/a: | Ara$, Ile Ci zżera tego prądu - to dośc istotne - rozumiem ,że mierzysz to po jakimś czasie od zamkniecia. | wczorajsze pomiary były wpierw 0,63 a później po południu jak poszedłem do samochodu drugi raz to 0,31 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-10-19, 17:26
|
|
|
A nie masz na środkowym słupku od kierowcy przycisku do wyłączania czujek alarmu?
Jak nie, to nie zamykaj centralnym auta/uzbrajaj alarmu, tylko wsiądź do środka, klapnij drzwiami i poczekaj kilka minut przed wyciąganiem bezpieczników. Inaczej tego nie sprawdzisz. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-10-19, 17:41
|
|
|
Cytat: | A nie masz na środkowym słupku od kierowcy przycisku do wyłączania czujek alarmu? | Ja pier.... - Kolego używam tego kilka razy w tygodniu ale żeby w tym celu to użyć to nie pomyślałem. Dzięki. Pomogłeś właśnie 25 raz. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-10-19, 17:53
|
|
|
Hehe, no tak czasem bywa, że na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść ;-)
Daj znać, co Ci tam wyjdzie z pomiarów. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-10-20, 18:59
|
|
|
gtfan napisał/a: | Hehe, no tak czasem bywa, że na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść ;-)
Daj znać, co Ci tam wyjdzie z pomiarów. | dokładnie - najciemniej pod latarnią, jak posprawdzam to dam znać
[ Dodano: 2013-10-24, 17:07 ]
Nie wiem co jest ale nie moge zamknąć auta żeby mi się alarm nie włączał. Za każdym razem jak próbuje zamknąć auto z wpiętym miernikiem i włączonym tym przyciskiem na słupku kierowcy - po chwili włącza się alarm.
[ Dodano: 2013-10-26, 16:40 ]
Wychodzi na to że problemem jest bezpiecznik nr 1 na brązowej listwie:
ZV-Pumpe,
Innenluchten,
DWA-Bereit-schaftsleuchte,
Make-up-Spiegelleuchten,
Einstiegs- und FuSraumleuchten
także jeżeli ktoś zna dobrze niemiecki prosiłbym o pomoc w przetłumaczeniu
... ale dalej w tym temacie: http://www.a8team.pl/d2-a...2,15.htm#119461 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |
|
|