Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 2,8]Silnik na benzynie nie wkręca sie na obroty  
Autor Wiadomość
dziechciarz5 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 6
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-09-21, 15:35   [D2 2,8]Silnik na benzynie nie wkręca sie na obroty

Witam mam problem z moja A8 2.8 Quattro mam ja pare dni i zaczął sie problem z benzyna na gazie chodzi ok.Wczasie jazdy na rozgrzanym silniku po wcisnięciu gazu zaczął słabnac a silnik pracowac nierówno.Rano chciałem ja zapalic nie chciała wejsc na obroty jak weszła to szalały jak jest rozgrzna na gazie chodzi idealnie a na benzynie traci moc a silnik pracuje nierówno.
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-09-21, 17:39   

sprawdz pompe paliwa czy daje rowne cisnienie albo wtryski.... ale zaczolbym od pompy
 
 
dziechciarz5 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 6
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-09-21, 17:55   

A jak sprawdzic to cisnienie ???
Bo teraz nawet nie chce zapalic a pare dni tem jak ja kupiłem to po przekreceniu kluczyka czuc było paliwo czy to tez ma znaczenie???
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-09-21, 19:01   

Zacznij od zalania zbiornika paliwa do pełna i wtedy zobaczysz czy będzie różnica .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
dziechciarz5 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 6
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-09-21, 21:26   

Dzięki panowie za dobre rady " tomekzabze " a szczególnie dla "pioter"
Rzecz była tak błacha że siara o tym pisac ale objawy były jak by coś powaznego jak pisałem powyżej ,a okazało sie ze nie ma paliwa a wskaznik pokazuje prawie cały zbiornik i nic się ani nie wyswietlało mam ten samochód zaledwie pare dni i jeszcze go nie znam ale kupiłem go od wieśniaka który o niego nie dbał autko było w opłakanym stanie, wymieniłem wszystkie klocki bo chyba nigdy ich nie wymieniał.
Na pulpicie swici mi tylko kółko z wykrzyknikiem tak jakby od ręcznego niemoge wejsc w żadne menu.Jak by ktoś umiał rozwiazac ten problem był bym bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-09-22, 12:14   

Kolego ja na liczniku komputer wyświetla kółko z krzyżykiem to znaczy że któraś żarówka tobie się przepaliła ażeby wejśc w menu na kompie to pod rączką od kierunkowskazów masz przycisk reset . Naduś go raz o powinien komputer wyświetlac :)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tommi 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 74
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2010-09-22, 15:38   

tak z ciekawosci zapytam, po co konkretnie jest ten reset? A drugie pytanie dotyczy tempomatu a raczej przycisku AUS i tego drugiego co sie przesuwa w przod i w tyl?
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-09-22, 15:53   

nie mam tempomatu u siebie :(
ale ten przycisk służy do zwiększania i zmiejszania oraz do wyłanczania tempomatu .
A przycisk reset jest do tego aby zresetartowac np :

1 - średniego spalania
2 - średniej prędkości
3 - czasu jazdy
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-09-22, 18:10   

jakiego jest koloru te kółko z wykrzyknikiem? jeżeli czerwone to jakiś grubszy problem, jeżeli pomarańczowe to niby mniejszy ;-) jednak i tak proponuję podłączyć VAGa, wszystkie problemy będziesz miał jak na tacy

kolejna sprawa szarpanie na pb i inne dziwne objawy, zalej auto do pełna (zapamiętaj ile litrów zalałeś oraz skasuj licznik km). Przez kolejne dni taczaj się tylko na PB (może i drogo ale w łatwy sposób sam dojdziesz co jest nie tak) i obserwuj co się dzieje. Jeżeli będzie ubywać paliwa na strzałce i proporcjonalnie przybywać kilometrów to problem był chwilowy, jeżeli strzałka będzie wskazywać cały czas pełny bak, albo po iluś tam kilometrach się zatrzyma to będzie znak, że coś jest nie tak. Jeżdżąc dalej obserwuj licznik kilometrów (nie próbuj zrobić więcej kilometrów na baku niż zakłada producent ;-) ). Zakładając, że objawy nie ustąpiły (szarpanie) jeździj aż one powrócą. Jak zacznie szarpać przełącz się na LPG, zapisz ile km przejechałeś na pb i leć zatankować benzynę. Zalej pod korek, jak wlejesz zbliżoną wartość do pojemności baku to masz albo zepsuty wskaźnik w zegarach albo czujnik który pokazuje stan paliwa. Jeżeli wlejesz np 30; 50; 60 litrów to na 99% masz uszkodzoną pompkę paliwa. Resztę doczytasz w tematach: (na pocieszenie - ten typ tak ma)
http://www.a8team.pl/topics12/1367.htm
http://www.a8team.pl/topics12/1667.htm
http://www.a8team.pl/topics12/469.htm
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-09-22, 19:18   

kolego to kolko z wykrzyknikiem jest prawdopodobnie od malej ilosci plynu hamulcowego. Nie napisales jaki to ma kolor. Co do wskazan paliwa to mysle ze masz poprostu zle zamontowana pompe paliwa i najzwyczajniej w swiecie nie wyciaga paliwa. Nie rob tego co kolega pisze wyzej bo to calkowicie bez sensu. Paliwo mozna sprawdzic vagiem lub na fisie po zasiegu. Mogl sie zawiesic plywak lub tez jest zwarty. Sprawa jest prosta, jesli masz pojecie o majsterkowaniu to wyjmij plywaki i je posprawdzaj to kilka min pracy. Jesli dolales paliwa a wskazowka pokazuje caly czas to samo to tzn ze plywak nawala a jesli dolales a wskazowka poszla do gory to jest ok i nie dziw sie ze nie odpala jak troche opadnie bo to by sugerowalo zly montaz pompy. Napisz ile litrow ci pokazuje,ile litrow dolales,czy wskazowka wzrosla po dolaniu, czy wskazowka opada po zgaszeniu auta, jaki pokazuje zasieg idt itp
 
 
dziechciarz5 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 6
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-09-22, 20:44   

Witam na tym pulicie świeci mi duze czerwone kółko z wykrzyknikiem i nic więcej, czasami tam gdzie jest RDS pojawia sie OK,
Paliwa zalałem 10 litrów, a strzałka bez zmian(ale audiczka pali cudo) jak gasze sam.to wskaznik opada.Ale na komputer musze jechac koniecznie bo prawie nic nie działa,wymieniłem klocki bo swiecił abs i dalej swieci po wymianie.
Pozdrawiam
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2010-09-24, 18:06   

czujnik albo czujniki ABS do wymiany,ewentualnie możesz spróbować przeczyścić,ogarnij to,a gwarantuję ci,że owe kółeczko z wykrzyknikiem zniknie.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-09-24, 18:45   

a od kiedy w 96r czujniki ABS sygnalizuja sie w ten sposob?
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2010-09-24, 19:12   

paulo79 napisał/a:
a od kiedy w 96r czujniki ABS sygnalizuja sie w ten sposob?

u mnie 94r.właśnie tak było,owszem paliła się żółta kontrolka od ABS,ale do tego jeszcze to czerwone kółko z wykrzyknikiem(też się zdziwiłem)po wymianie czujnika wszystko cacy.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-09-24, 19:32   

u mnie od wczoraj jest podobnie, rocznik 95' na jutro jestem umówiony w serwisie
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.