Autor |
Wiadomość |
dziechciarz5
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 6 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-09-21, 14:35 [D2 2,8]Silnik na benzynie nie wkręca sie na obroty
|
|
|
Witam mam problem z moja A8 2.8 Quattro mam ja pare dni i zaczął sie problem z benzyna na gazie chodzi ok.Wczasie jazdy na rozgrzanym silniku po wcisnięciu gazu zaczął słabnac a silnik pracowac nierówno.Rano chciałem ja zapalic nie chciała wejsc na obroty jak weszła to szalały jak jest rozgrzna na gazie chodzi idealnie a na benzynie traci moc a silnik pracuje nierówno. |
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-09-21, 16:39
|
|
|
sprawdz pompe paliwa czy daje rowne cisnienie albo wtryski.... ale zaczolbym od pompy |
|
|
|
|
|
|
|
dziechciarz5
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 6 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-09-21, 16:55
|
|
|
A jak sprawdzic to cisnienie ???
Bo teraz nawet nie chce zapalic a pare dni tem jak ja kupiłem to po przekreceniu kluczyka czuc było paliwo czy to tez ma znaczenie??? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-09-21, 18:01
|
|
|
Zacznij od zalania zbiornika paliwa do pełna i wtedy zobaczysz czy będzie różnica . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
dziechciarz5
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 6 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-09-21, 20:26
|
|
|
Dzięki panowie za dobre rady " tomekzabze " a szczególnie dla "pioter"
Rzecz była tak błacha że siara o tym pisac ale objawy były jak by coś powaznego jak pisałem powyżej ,a okazało sie ze nie ma paliwa a wskaznik pokazuje prawie cały zbiornik i nic się ani nie wyswietlało mam ten samochód zaledwie pare dni i jeszcze go nie znam ale kupiłem go od wieśniaka który o niego nie dbał autko było w opłakanym stanie, wymieniłem wszystkie klocki bo chyba nigdy ich nie wymieniał.
Na pulpicie swici mi tylko kółko z wykrzyknikiem tak jakby od ręcznego niemoge wejsc w żadne menu.Jak by ktoś umiał rozwiazac ten problem był bym bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
tommi
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 74 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2010-09-22, 14:38
|
|
|
tak z ciekawosci zapytam, po co konkretnie jest ten reset? A drugie pytanie dotyczy tempomatu a raczej przycisku AUS i tego drugiego co sie przesuwa w przod i w tyl? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2010-09-22, 17:10
|
|
|
jakiego jest koloru te kółko z wykrzyknikiem? jeżeli czerwone to jakiś grubszy problem, jeżeli pomarańczowe to niby mniejszy ;-) jednak i tak proponuję podłączyć VAGa, wszystkie problemy będziesz miał jak na tacy
kolejna sprawa szarpanie na pb i inne dziwne objawy, zalej auto do pełna (zapamiętaj ile litrów zalałeś oraz skasuj licznik km). Przez kolejne dni taczaj się tylko na PB (może i drogo ale w łatwy sposób sam dojdziesz co jest nie tak) i obserwuj co się dzieje. Jeżeli będzie ubywać paliwa na strzałce i proporcjonalnie przybywać kilometrów to problem był chwilowy, jeżeli strzałka będzie wskazywać cały czas pełny bak, albo po iluś tam kilometrach się zatrzyma to będzie znak, że coś jest nie tak. Jeżdżąc dalej obserwuj licznik kilometrów (nie próbuj zrobić więcej kilometrów na baku niż zakłada producent ;-) ). Zakładając, że objawy nie ustąpiły (szarpanie) jeździj aż one powrócą. Jak zacznie szarpać przełącz się na LPG, zapisz ile km przejechałeś na pb i leć zatankować benzynę. Zalej pod korek, jak wlejesz zbliżoną wartość do pojemności baku to masz albo zepsuty wskaźnik w zegarach albo czujnik który pokazuje stan paliwa. Jeżeli wlejesz np 30; 50; 60 litrów to na 99% masz uszkodzoną pompkę paliwa. Resztę doczytasz w tematach: (na pocieszenie - ten typ tak ma)
http://www.a8team.pl/topics12/1367.htm
http://www.a8team.pl/topics12/1667.htm
http://www.a8team.pl/topics12/469.htm |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-22, 18:18
|
|
|
kolego to kolko z wykrzyknikiem jest prawdopodobnie od malej ilosci plynu hamulcowego. Nie napisales jaki to ma kolor. Co do wskazan paliwa to mysle ze masz poprostu zle zamontowana pompe paliwa i najzwyczajniej w swiecie nie wyciaga paliwa. Nie rob tego co kolega pisze wyzej bo to calkowicie bez sensu. Paliwo mozna sprawdzic vagiem lub na fisie po zasiegu. Mogl sie zawiesic plywak lub tez jest zwarty. Sprawa jest prosta, jesli masz pojecie o majsterkowaniu to wyjmij plywaki i je posprawdzaj to kilka min pracy. Jesli dolales paliwa a wskazowka pokazuje caly czas to samo to tzn ze plywak nawala a jesli dolales a wskazowka poszla do gory to jest ok i nie dziw sie ze nie odpala jak troche opadnie bo to by sugerowalo zly montaz pompy. Napisz ile litrow ci pokazuje,ile litrow dolales,czy wskazowka wzrosla po dolaniu, czy wskazowka opada po zgaszeniu auta, jaki pokazuje zasieg idt itp |
|
|
|
|
|
|
|
dziechciarz5
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 6 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-09-22, 19:44
|
|
|
Witam na tym pulicie świeci mi duze czerwone kółko z wykrzyknikiem i nic więcej, czasami tam gdzie jest RDS pojawia sie OK,
Paliwa zalałem 10 litrów, a strzałka bez zmian(ale audiczka pali cudo) jak gasze sam.to wskaznik opada.Ale na komputer musze jechac koniecznie bo prawie nic nie działa,wymieniłem klocki bo swiecił abs i dalej swieci po wymianie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-24, 17:06
|
|
|
czujnik albo czujniki ABS do wymiany,ewentualnie możesz spróbować przeczyścić,ogarnij to,a gwarantuję ci,że owe kółeczko z wykrzyknikiem zniknie. |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-24, 17:45
|
|
|
a od kiedy w 96r czujniki ABS sygnalizuja sie w ten sposob? |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-24, 18:12
|
|
|
paulo79 napisał/a: | a od kiedy w 96r czujniki ABS sygnalizuja sie w ten sposob? |
u mnie 94r.właśnie tak było,owszem paliła się żółta kontrolka od ABS,ale do tego jeszcze to czerwone kółko z wykrzyknikiem(też się zdziwiłem)po wymianie czujnika wszystko cacy. |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2010-09-24, 18:32
|
|
|
u mnie od wczoraj jest podobnie, rocznik 95' na jutro jestem umówiony w serwisie |
_________________
|
|
|
|
|
|