Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
D2 4.2, 2 błędy i co dalej?h  
Autor Wiadomość
cezar88 
Moje A8



Rocznik: 1992
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: BMW 730 E32
Wiek: 35
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 114
Skąd: Bełchatów/Pruszków
Wysłany: 2010-01-12, 13:00   D2 4.2, 2 błędy i co dalej?h

podłączyłem moją małą i wyskoczyły mi dwa błędy, silnik:18010 na forum paska znalazłem to:18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie D, jak usunąć tą usterkę i co jest jej przyczyna?a drugi błąd to skrzynia 17087 tylko że nigdzie nie ma co on oznacza, może wy wiecie?
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-01-12, 14:04   

Błąd 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie -musiałeś odłączać akumulator lub w trakcie rozruchu napięcie spadło poniżej 10 V na co najmniej 10 sek. Stad blad.Warunkiem jest to ze z autem nic sie nie dzieje rozumiem tylko poprostu sie wpiales tak? Moze byc problem w aku badz alternatorze ale nie sadze. 17087- przelacznik swiatel hamulca. Jesli robisz test z wcisnietym hamulcem to bledu nie powinno byc a jesli jest nadal to przeczyscic badz wymienic.
 
 
cezar88 
Moje A8



Rocznik: 1992
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: BMW 730 E32
Wiek: 35
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 114
Skąd: Bełchatów/Pruszków
Wysłany: 2010-01-12, 14:11   

aha, dzięki, faktycznie odpinałem akumulator :mrgreen:
 
 
pytonwwa 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Wiek: 49
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-12, 09:16   

Cześć. Miałem podobny problem.

18010 - Napięcie zasilające zacisk 30: za mała wartość napięcia
P1602 - 35-10 - - - Sporadyczny

( ECM – elektroniczny sterownik wtrysku – niskie napięcie zasilania z akumulatora [terminal 30 ).
W/g mnie, na przewodzie +12 V przy AIR FLOW SENSOR ( sensor przepływomierza powietrza ) jest minimalne wahanie napięcia. Co pomogło ? W komorze silnika, w podszybiu są zaizolowane wiązki przewodów. Narażone one są na działanie warunków pogodowych ,np wilgoci. Całą wiązkę odizolowałem, osuszyłem... i ponownie zaizolowałem. Pomogło ;-)
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.