|
Autor |
Wiadomość |
cezar88
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: BMW 730 E32
Wiek: 36 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 114 Skąd: Bełchatów/Pruszków
|
Wysłany: 2010-01-12, 13:00 D2 4.2, 2 błędy i co dalej?h
|
|
|
podłączyłem moją małą i wyskoczyły mi dwa błędy, silnik:18010 na forum paska znalazłem to:18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie D, jak usunąć tą usterkę i co jest jej przyczyna?a drugi błąd to skrzynia 17087 tylko że nigdzie nie ma co on oznacza, może wy wiecie? |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-01-12, 14:04
|
|
|
Błąd 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie -musiałeś odłączać akumulator lub w trakcie rozruchu napięcie spadło poniżej 10 V na co najmniej 10 sek. Stad blad.Warunkiem jest to ze z autem nic sie nie dzieje rozumiem tylko poprostu sie wpiales tak? Moze byc problem w aku badz alternatorze ale nie sadze. 17087- przelacznik swiatel hamulca. Jesli robisz test z wcisnietym hamulcem to bledu nie powinno byc a jesli jest nadal to przeczyscic badz wymienic. |
|
|
|
|
|
|
|
cezar88
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: BMW 730 E32
Wiek: 36 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 114 Skąd: Bełchatów/Pruszków
|
Wysłany: 2010-01-12, 14:11
|
|
|
aha, dzięki, faktycznie odpinałem akumulator :mrgreen: |
|
|
|
|
pytonwwa
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Wiek: 49 Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-03-12, 09:16
|
|
|
Cześć. Miałem podobny problem.
18010 - Napięcie zasilające zacisk 30: za mała wartość napięcia
P1602 - 35-10 - - - Sporadyczny
( ECM – elektroniczny sterownik wtrysku – niskie napięcie zasilania z akumulatora [terminal 30 ).
W/g mnie, na przewodzie +12 V przy AIR FLOW SENSOR ( sensor przepływomierza powietrza ) jest minimalne wahanie napięcia. Co pomogło ? W komorze silnika, w podszybiu są zaizolowane wiązki przewodów. Narażone one są na działanie warunków pogodowych ,np wilgoci. Całą wiązkę odizolowałem, osuszyłem... i ponownie zaizolowałem. Pomogło ;-)
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |