Autor |
Wiadomość |
argo
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2/8
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 8 Skąd: SRC
|
Wysłany: 2013-06-10, 12:58 [D2 96 2.8PB/LPG
] Prawidłowe obroty?
|
|
|
Witam, proszę szanownych kolegów o poradę odnośnie prawidłowych obrotów w silniku 2.8 ack. Na P po rozgrzaniu jest troche poniżej 700. Przy hamowaniu i skręceniu obroty spadają do 500. |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-06-10, 19:51
|
|
|
No to nie za dobrze auto zachowuje się. Identycznie masz na Pb i LPG ? W pierwszej kolejności przydało by się zrobić czyszczenie przepustnicy + jej adaptację. Obroty nie powinny tak spadać przy hamowaniu, skręcaniu. |
|
|
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-06-10, 20:21
|
|
|
sylwekr napisał/a: | czyszczenie przepustnicy + jej adaptację. |
Ja planuje w swojej czyszczenie przepustnicy, tak jak i mycie silnika po 20.06
Z rozbieraniem i składaniem nie będzie problemu.. Ale co do tej adaptacji, to mamy na forum jakiś sprytny opisik jak to ogarnąć? ;-)
Czyszczonko przepustnicy jak przeprowadzić? Jakieś preparaty specjalne, czy benzynka + pędzelek + kompresor? |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-10, 20:26
|
|
|
Nie będziesz musiał robić adaptacji bo masz przepustnice na linkę. ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
argo
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2/8
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 8 Skąd: SRC
|
Wysłany: 2013-06-11, 07:36
|
|
|
przepustnice juz czyscilem, było troche syfu ale obroty były juz takie przed czyszczeniem, kilka razy nawet mi samochod zgasl podczas jazdy dlatego czyscilem przepustnice, byl tez zatkany jeden wezyk, nie wiem czy cos to pomoglo w sprawie gasniecia nie gaslo to czesto ale obroty mnie troche martwia. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-11, 11:48
|
|
|
Może gdzies Ci lewizne ciągnie? Ja tak kiedys miałem u siebie. |
|
|
|
|
|
|
|
argo
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2/8
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 8 Skąd: SRC
|
Wysłany: 2013-06-11, 12:48
|
|
|
Gdzie znalazles uszkodzenie? Co powinienem sprawdzic jezeli chodzi o szczelnosc? Rozumiem ze polaczenia dochodzace do przepustnicy, wezyki ktore sa nad przepustnica, odmy. Cos jeszcze? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-06-11, 19:59
|
|
|
separator odmy popatrz
i czy gdzieś coś nie dziurawe |
|
|
|
|
|
|
|
argo
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2/8
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 8 Skąd: SRC
|
Wysłany: 2013-06-11, 21:22
|
|
|
Kolego pepi czy moglbys mi powiedziec gdzie jest ten separator? a moze Ci chodzi o ezektor? Na PB i LPG ten sam objaw. Węzyki wydaja sie bez dziur, odma ktora laczy 2 glowice tez sprawna, rury doprowadzajace powietrze do przepustnicy wydaja sie byc sprawne. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-06-12, 06:50
|
|
|
to to samo
masz tam sporo podciśnień które lubią się przedziurawić
ewentualnie listwa wtryskowa uszczelnienie jej
lub wkrętki lpg wężyki :-> |
|
|
|
|
|
|
|
argo
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2/8
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 8 Skąd: SRC
|
Wysłany: 2013-06-12, 19:40
|
|
|
niestety ezektor dziala poprawnie. Widoczne golym okiem wezyki zdaja sie byc dobre. Najgorsze ze ida w rozne zakamarki. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-06-12, 21:01
|
|
|
a babole jakieś masz ? |
|
|
|
|
|
|
|
argo
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2/8
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 8 Skąd: SRC
|
Wysłany: 2013-06-13, 07:57
|
|
|
babole tzn? :-) sprawdzalem jeszcze wczoraj w nocy wszystkie podcisnienia, kazdy wezyk sprawdzony, jedyne co mnie zastanawia to praca niebieskiego zaworka zwrotnego na tej blaszcze z wezykami. Co prawda puszcza tylko w jedym kierunku ale dmuchajac dosc trudno go w ogole ruszyc choc niby jakis przeplyw jest. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-06-13, 11:12
|
|
|
błędy w sterowniku :->
Może skasuj mapę odpinając klemę na noc może sam się naumię |
|
|
|
|
|
|
|
argo
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2/8
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 8 Skąd: SRC
|
Wysłany: 2013-06-13, 11:26
|
|
|
bledow na kompie brak. |
|
|
|
|
|