|
Autor |
Wiadomość |
johnnybravoojb
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 06 Lut 2017 Posty: 3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-02-06, 20:31
|
|
|
Odgrzeję trochę kotleta.
Od 2 dni mam podobny problem z tą różnicą, że obroty nie spadają przy kręceniu kierownicą.
U mnie dzieje się tak gdy auto jest już rozgrzane i zatrzymuję je po jeździe np. na skrzyżowaniu. Ładnie zrzuca biegi i jeśli zatrzymuję się dosłownie muskając pedał hamulca to problem jest w zasadzie niezauważalny. Co innego jednak jeśli stanowczo wciskam hamulec przed zatrzymaniem pojazdu ... wtedy tuż przed samym zatrzymaniem obroty spadają do ok 500 (cały czas trzymam hamulec), czuć wibracje duszącego się silnika i dopiero po chwili wracają do prawidłowej wartości.
Dodam, że początek tego problemu zbiegł się w zasadzie z wymianą filtra powietrza. Niemożliwym jest raczej, żebym źle założył rurę dolotu lub poodpinał jakieś przewody podciśnieniowe (takich w zasadzie w moim silniku nie ma w pobliżu puszki filtra), samą obudowę myślę, że też poskładałem jak należy, no bo inaczej niż prawidłowo się nie da.
Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi gdzie mogę szukać przyczyny.
P.S. VAG nie wywala w zasadzie żadnych istotnych błędów.
[ Dodano: 2017-02-11, 00:25 ]
Poradziłem sobie z problemem... winne okazało się lewe powietrze, ale nie w związku z tym, że wkładałem tam swoje łapy. Plastikowa rura przykręcana do korpusu przepustnicy nie była dokręcona, więc po założeniu rur dolotu do obudowy filtra i powstałych w ten sposób naprężeniach, w/w się nieco wysunęła. |
_________________ WAUZZZ4DZVN014628
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Prywatność. |