|
Autor |
Wiadomość |
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-10-22, 19:03
|
|
|
Niby dlaczego pasek po ściągnięciu nie powinien być założony drugi raz jeśli jego przebieg jest np.20 tysięcy km?Skoro na pasku bezproblemowo w 4.2 można zrobić 100 tyś.Głupoty jakieś wypisujecie.Sam w poprzedniej a8 założyłem ten sam pasek,który miał przebieg 30 tys km,gdyż wymieniałem simering wałka rozrządu,bo lał i bez sensu było zakładać nowy pasek,skoro 30 tysięcy temu założyłem kompletny nowy rozrząd.Ale każdy robi jak chce,może niektórzy są po prostu przewrażliwieni i tak to jedynie można tłumaczyć. |
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-10-22, 19:16
|
|
|
mówimy jakie są zalecenia firm produkujących paski. A mówią że pasek zakłada się raz, po zdemontowaniu drugi raz nie można go używać i tyle. Tak się powinno robić ( ale czy jest to robienie kasy na ludziach zmuszonych kupnem paska (bo stracą gwarancję) czy też nie sami musimy sobie odpowiedzieć ;-) ) |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-22, 23:57
|
|
|
chodzi o to że jak już ktoś tam to rozgrzebie to czas moze więcej kosztowac niż ten pasek dlatego przy okazji jak już rozbebeszone to go wymienić ( u mnie koszt paska to 100 zł za oryginał BOSCH , V8 to jakieś 300zł ) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-10-23, 06:30
|
|
|
Dokładnie , każdy robi jak chce . Po 5 tys też pewnie włożyłbym ten sam pasek ale po 20 tys już nie - wolę się nie zastanawiać jak jestem 1500km od domu pod Charkowem na Ukrainie czy wrócę do domu. :-P |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-10-23, 17:23
|
|
|
Colln nie wiem czy dobrze zrozumiałem z twoją wypowiedź,wnioskuję z tego że do twojego auta 2,8 pasek kosztuje 100,a do V8 300 zł.Jeśli Cię źle zrozumiałem to nie ma tematu ale jeśli dobrze to napisz mi dlaczego u Ciebie do V6 (2.8 ) pasek kosztuje 100 zł,a do V8 (3.7 i 4.2) 300zł skoro do V6 i do V8 idą te same paski.Siedzę trochę w tej branży i sprzedałem już tony części i trochę znam się na tym i jak dla mnie to lepszym rozwiązaniem jeśli chodzi o paski są: Conti i Gates.Żaden mechanik,którego znam nie montuje boscha,chyba że się klient uprze- chce oszczędzić (bosch jest zazwyczaj kilka oczek tańszy od konkurencji- chodż nie zawsze),Bosch generalnie popsuł się jako marka- to nie te same części co kilkanaście lat temu,osobiście zastanowiłbym się poważnie nad założeniem paska bosch do swojego auta,chyba wybrałbym dayco zamiast niego. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |