Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 4.2]STAG-300 problem z odpaleniem ciepłego  
Autor Wiadomość
karwafak 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi A8 4,2
Wiek: 47
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-18, 22:20   

Witam ponownie i zakończam sprawę.
A więc tak jak Nowotczyński stwierdził na początku był problem z podpięciem PLUSA do sterownika. Po podłączeniu w prawidłowym miejscu zasilania instalka rewelka. Zapala bez problemu, żadnego zalewania się. Kupujcie STAGA, po co przepłacać za PRINCE czy inny BRC.

Pozdrawiam Wszystkich forumowiczów.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-08-19, 12:25   

ja mam też STAG 300 PLUS i bardzo dobrze mi samochód się sprawuje na gazie :D
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
esosiem 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 21
Skąd: Praszka
Wysłany: 2010-09-03, 22:00   

maciu napisał/a:
to moze sie dowiemy co dokladnie bylo zle podpiete


...ja miałem dokładnie taką samą przygodę ja kolega i faktycznie pomogło dopiero przepięcie zasilania staga do stacyjki.
 
 
koszatnik 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 35
Skąd: Bournemouth
Wysłany: 2010-09-16, 00:16   Stag300

Ja miałem na samym początku ten sam problem. Ale został szybko rozwiązany. Chodzi właśnie o prąd. W cześniej do wtrysków był brany z cefki plus. Ale gdy wyłączałem na gazie silnik, cefka opóźniała odcięcie dopływu prądu do wtrysków i gaz zostawał w kolektorze. Potem gdy chciało się odpalić ponownie to trzeba było chwilę pokręcić żeby wydalił gaz, a odpalił na bęzynie. Musisz znaleść plusa gdzie wraz ze zgaszeniem silnika jednocześnie odetnie prąd, tak aby nie podawał gazu. I to tyle na ten temat. Pozdrawiam!
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2010-09-17, 21:32   

Witam
Panowie, jeszcze się nie spotkałem żeby autko od Jarka Nowotczyńskiego wyjechało źle ustawione, jeden z niewielu dobrych gazowników.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.